Licht streepje en verhoging!!

03-06-2018 12:19 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal

Ik heb net getest, als je heel goed kijkt zie je een 2e heeeel licht streepje. Maar dan moet je wel goed kijken..

En ik heb 37,5 graden getempt?

Wat betekent dit
Dat je hyper bent?

37.5 verhoging? Wat een onzin.
Dat je zwanger bent en een beetje verhoging.
Verder, geniet van en zondag, relax, neem een kopje thee en test over twee dagen weer.
Ik zie geen foto. En 38.0 graden is verhoging...
Dat er in ieder geval een klein beetje zwangerschapshormoon in je lijf aanwezig is.

Test morgenochtend met ochtendurine en probeer niet hysterisch je temperatuur bij te houden. Een streep is een streep. Als die duidelijker wordt, is dat een goed teken.

Edit: zie motto
Hips, hopsakee en pierlala.
Nou zeg.
Ik temperatuur nooit maar nu omdat ik me niet zo lekker voel doe ik dat eens. Dan is dat opvallend.
Je zwangerschapstest is positief. En je vraag is: Wat betekent dit? Vermits je blijkbaar de uitslag van je test niet kan onthouden, betekent dit dat je nu al last hebt van zwangerschapsdementie en -hysterie.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Jullie zijn wel lekker aardig hier he.
Een heel heel licht streepje, vraag me gewoon af of ik dat serieus moet nemen. Meer niet. Gewoon een vraag.
Normale lichaamstemperatuur is 37 graden.

Bij 37,5tot 38 heb je verhoging en vanaf 38 graden koorts.

Dat je verhoging hebt zegt niets.
Als je een lichte streep ziet ben je zwanger.

Als het tenminste een echte streep is en geen indroogstrerp of ik wil zo graag een streep zien dus zie ik mij inbeeld dat het een streep is streep is.
Die 37.5 graad zal weinig betekenen....hoogstens dat je wellicht op de dag van innesteling zit...
Test over twee dagen nog eens wellicht is je streepje donkerder
Je berichtje kwam wat hyper over, door de uitroeptekens en combi van zaken. Alsof je elke dag je temperatuur bij houdt.

Maar, ik snap je vraag. Een licht streepje betekent zeker weten zwanger!
Alleen wel heel pril, dus er is een kans dat het een net bevruchte eicel is. Daar kan nog best wat in misgaan. Gun jezelf even een paar dagen wennen, doe dan nog eens een test. Als de streep donkerder wordt, is dat goed nieuws.

Voor nu, gefeliciteerd!
Guusjexx schreef:
03-06-2018 12:31
Een heel heel licht streepje, vraag me gewoon af of ik dat serieus moet nemen. Meer niet. Gewoon een vraag.
Lees 1 van de andere 2344556 topics mrt exact dezelfde vraag.
Merl0t schreef:
03-06-2018 12:35
Je berichtje kwam wat hyper over, door de uitroeptekens en combi van zaken. Alsof je elke dag je temperatuur bij houdt.

Maar, ik snap je vraag. Een licht streepje betekent zeker weten zwanger!
Alleen wel heel pril, dus er is een kans dat het een net bevruchte eicel is. Daar kan nog best wat in misgaan. Gun jezelf even een paar dagen wennen, doe dan nog eens een test. Als de streep donkerder wordt, is dat goed nieuws.

Voor nu, gefeliciteerd!
Ik dacht dat bevruchting van de eicel nog geen hcg afstaat..pas na innesteling :-o
Guusjexx schreef:
:facepalm:

Als je al niet capabel genoeg bent om de handleiding van een zwangerschapstest te lezen, hoe wil je dan een kind groot krijgen?
yourlocalhero schreef:
03-06-2018 12:53
Ik dacht dat bevruchting van de eicel nog geen hcg afstaat..pas na innesteling :-o
Dat klopt ook. Pas na de innesteling komt er hcg vrij. Het zou dus pril na de innesteling kunnen zijn, maar bij sommige vrouwen is er ook na het uitblijven van de menstruatie een lage hcg waarde en dus een licht streepje. Over een paar dagen nog eens testen.
Er gaat een irritant verkoudheidsvirus rond, denk dat je daar wat last van hebt als je 37.5 hebt en je niet zo lekker voelt. Had ik een paar dagen geleden ook last van.

Die zwangerschapstest kan betekenen dat je zwanger bent (of bent geweest, afhankelijk van waar in je cyclus je zou zitten). Zoals iemand al zei, als je over een paar dagen een donkerder streep hebt dan kun je concluderen dat je echt zwanger bent. En dan nog is het tot 40 (of 42 eigenlijk) weken afwachten wat dat oplevert.

Voorzichtig gefeliciteerd.
Erizon schreef:
03-06-2018 13:05
Er gaat een irritant verkoudheidsvirus rond, denk dat je daar wat last van hebt als je 37.5 hebt en je niet zo lekker voelt. Had ik een paar dagen geleden ook last van.

Die zwangerschapstest kan betekenen dat je zwanger bent (of bent geweest, afhankelijk van waar in je cyclus je zou zitten). Zoals iemand al zei, als je over een paar dagen een donkerder streep hebt dan kun je concluderen dat je echt zwanger bent. En dan nog is het tot 40 (of 42 eigenlijk) weken afwachten wat dat oplevert.

Voorzichtig gefeliciteerd.
Eerder 36-38 weken.
Zwangerschap telt nou eenmaal vanaf begin cyclus Morgenstond.
Vanaf moment van de test positief is, is het dus nog ~36 weken wachten.

TO, heb je een foto van de test?
yourlocalhero schreef:
03-06-2018 12:53
Klopt.
Na de innesteling is het evengoed een pas bevruchte eicel.
Guusjexx schreef:
03-06-2018 12:29
Nou zeg.
Ik temperatuur nooit maar nu omdat ik me niet zo lekker voel doe ik dat eens. Dan is dat opvallend.
Als je nooit temperatuurt, hoe weet je dan dat 37,5 opvallend is?
Guusjexx schreef:
Welkom op Viva.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven