Ben ik gedrogeerd?
zondag 3 juni 2018 om 21:25
Ik ben gister met een vriendin op een festival/feest geweest bij ons in de buurt. We hebben thuis ingedronken 7up apfelcorn 3 glazen. Toen een half uur niets. En toen zijn we aan de bier gegaan. Het was erg gezellig dat wel. Ik zag een oude vriedin en wij zijn daar bij gaan staan die hele avond. Zij liep in enen naar achter het podium wij liepen haar achter na. Toen hield een man haar kennis waarschijnlijk mijn vriendin en mij tegen. We moesten weg gaan en mochten niet kijken. Drugs gebruik dus. Achteraf heel veel daarzo. Wij zijn weg gegaan en zij kwam later en trakteerde ons op bier. Ik werd heel los begon sexueelgetint te praten(deed niets)tegen mijn vriendin die single is. Dat ze op die jongen af moest gaan zoenen of meer moest doen. Dat ie lekker was en ging fantaseren daarover en zei het tegen mijn vriendin. In enen wouden we gaan rondlopen en toen werd ik heel raar. Ik moest zitten mijn benen werden licht en ik werd duizelig angstig ze moest een ambulance bellen ik dacht dat mn lichtje uit kon gaan ik viel steedz weg en werd heel raar pieste in mn broek (sorry voor de details)en gaf bij de ehbo post over. Whats happend to me!! Kan iemand mij dat zeggen?
zondag 3 juni 2018 om 21:50
Bij de ehbo vroegen ze of ik medicatie gebruikte euhm mijn temp werd gemeten en bloeddruk hartslag. Sorry voor mijn NL ik wou snel mijn verhaal doen ern nog steeds erg misselijk.geen koppijn niets. Het laatste deel vd avond ben ik kwijt. Ik viel steeds weg maar durfde niet te slapen omdat ik dacht dat ik dood ging. Ik drink wel vaker en ben 2x echt dronken geweest.. dat was heel anders. Ik werd vanochtend wakker helemaal fit! Maar in de middag kotsmisselijk duizelig en heel emotioneel
zondag 3 juni 2018 om 21:52
elke dronkenschap valt anders. de hele avond bier zuipen en indrinken met 3 consumpties is gewoon binge drinken. je moet je zorgen maken als je niet in je broek plast en misselijk bent met zoveel alcohol. alcohol is vergif he?AnsZomer schreef: ↑03-06-2018 21:50Bij de ehbo vroegen ze of ik medicatie gebruikte euhm mijn temp werd gemeten en bloeddruk hartslag. Sorry voor mijn NL ik wou snel mijn verhaal doen ern nog steeds erg misselijk.geen koppijn niets. Het laatste deel vd avond ben ik kwijt. Ik viel steeds weg maar durfde niet te slapen omdat ik dacht dat ik dood ging. Ik drink wel vaker en ben 2x echt dronken geweest.. dat was heel anders. Ik werd vanochtend wakker helemaal fit! Maar in de middag kotsmisselijk duizelig en heel emotioneel
zondag 3 juni 2018 om 21:58
zondag 3 juni 2018 om 22:03
Waarom zijn dronken vrouwen kanslozer dan dronken mannen?SilverShadow schreef: ↑03-06-2018 21:58Wees er maar trots op dat je vaker dronken bent geweest. Dronken mannen zijn al sneu maar dronken vrouwen vind ik helemaal kansloos.
zondag 3 juni 2018 om 22:04
Allebei net zo kansloos.
zondag 3 juni 2018 om 22:04
Je zou over een maand of wat een haaranalyse kunnen doen. Mocht je drugs op hebben dan kun je dat bij de haarwortels vinden. Zo heb ik ergens gelezen. Sommige mensen scheren om die reden al hun lichaamshaar af, zodat voorkomen wordt dat ze op drugsgebruik worden getest. Denk aan voorbeelden als Marco Kroon en Britney Spears.
zondag 3 juni 2018 om 22:10
Seksisme. Da's pas kansloos.SilverShadow schreef: ↑03-06-2018 21:58Wees er maar trots op dat je vaker dronken bent geweest. Dronken mannen zijn al sneu maar dronken vrouwen vind ik helemaal kansloos.
zondag 3 juni 2018 om 22:23
Ghb laat geen sporen na. Dat is na enkele uren uit je lichaam verdwenen.Oakes schreef: ↑03-06-2018 22:04Je zou over een maand of wat een haaranalyse kunnen doen. Mocht je drugs op hebben dan kun je dat bij de haarwortels vinden. Zo heb ik ergens gelezen. Sommige mensen scheren om die reden al hun lichaamshaar af, zodat voorkomen wordt dat ze op drugsgebruik worden getest. Denk aan voorbeelden als Marco Kroon en Britney Spears.
.