Ben ik gedrogeerd?
zondag 3 juni 2018 om 21:25
Ik ben gister met een vriendin op een festival/feest geweest bij ons in de buurt. We hebben thuis ingedronken 7up apfelcorn 3 glazen. Toen een half uur niets. En toen zijn we aan de bier gegaan. Het was erg gezellig dat wel. Ik zag een oude vriedin en wij zijn daar bij gaan staan die hele avond. Zij liep in enen naar achter het podium wij liepen haar achter na. Toen hield een man haar kennis waarschijnlijk mijn vriendin en mij tegen. We moesten weg gaan en mochten niet kijken. Drugs gebruik dus. Achteraf heel veel daarzo. Wij zijn weg gegaan en zij kwam later en trakteerde ons op bier. Ik werd heel los begon sexueelgetint te praten(deed niets)tegen mijn vriendin die single is. Dat ze op die jongen af moest gaan zoenen of meer moest doen. Dat ie lekker was en ging fantaseren daarover en zei het tegen mijn vriendin. In enen wouden we gaan rondlopen en toen werd ik heel raar. Ik moest zitten mijn benen werden licht en ik werd duizelig angstig ze moest een ambulance bellen ik dacht dat mn lichtje uit kon gaan ik viel steedz weg en werd heel raar pieste in mn broek (sorry voor de details)en gaf bij de ehbo post over. Whats happend to me!! Kan iemand mij dat zeggen?
zondag 3 juni 2018 om 22:47
Gewoon teveel gezopen. Beginnen met apfelkorn en daarna de hele (!) avond bier drinken, is vragen om problemen. Niet meer doen dus
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
zondag 3 juni 2018 om 23:04
Dit, dus. Als je nog weet wat je zei en tegen wie en wat er precies gebeurde was je gewoon katjelam.Brownietaart schreef: ↑03-06-2018 22:34Gezien het feit dat je je nog wel heel veel details weet te herinneren, denk ik niet dat je gedrogeerd bent.
Je hebt jezelf dus behoorlijk voor schut gezet en kan daar nu niet een ander de schuld van geven.
Als je echt gedrogeerd was geweest had je echt niet meer geweten wat je allemaal gedaan had, laat staan wat je zei tot in detail.
Zeg maar tegen je spiegelbeeld dat je nooit meer in je broek wil piesen of ranzige taal uitslaan tegen je vriendin en dat je voortaan tussen elk drankje met alcohol in een groot glas water drinkt.
En hebben jullie je ook ingegeten?
Ik vind het eigenlijk wel zwak om nu te gaan roepen dat je zoiets nóóit zou doen en -bedenk dat wel- een ander min of meer beschuldigd van een heel ernstig misdrijf.
Je hebt geen drugs gezien, dat je weg moest was ws omdat je vervelend was.
Dronken mensen zijn dat nl eigenlijk altijd. Het feit dat je in je broek piestte bewijst wel dat 'ze' gelijk hadden toen ze zeiden: die griet moet naar huis, of iig niet hier naar binnen.
Anders had je daar de boel bevuild en wie had het op mogen ruimen? Jij niet, daar was je te dronken voor...
zondag 3 juni 2018 om 23:05
Kan, ik heb ooit ook zo iets gehad en ik had nog veel minder alcohol op dan jij. Ik was in de nacht nog ook heel verward weet ik nog (na eerder gewoon KO te zijn gegaan).
Maar het kan ook dat drank soms helemaal verkeerd uit pakt, ligt aan hoe je lijf/stofwisseling er op dat moment aan toe is.
Heel vervelend en genant maar er is gelukkig niets gebeurd dat je niet later een beetje zal kunnen weg lachen. En sowieso nooit je drankje onbeheerd achter laten.
Maar het kan ook dat drank soms helemaal verkeerd uit pakt, ligt aan hoe je lijf/stofwisseling er op dat moment aan toe is.
Heel vervelend en genant maar er is gelukkig niets gebeurd dat je niet later een beetje zal kunnen weg lachen. En sowieso nooit je drankje onbeheerd achter laten.
zondag 3 juni 2018 om 23:06
Het is het meest logisch: goedkoop, makkelijk toe te dienen, kan erg verkeerd vallen in combinatie met alcohol en veroorzaakt geen kater.
Ik heb het 1 keer op en vond het verschrikkelijk, kon niet meer op mijn benen staan en werd angstig en misselijk.
Het kan natuurlijk ook gewoon alcohol zijn, maar als je weet hoe het voelt om dronken te zijn en je zegt dat er iets raars was dan lijkt ghb mij het meest logisch.
zondag 3 juni 2018 om 23:08
Dan ligt de verantwoording voor het rare gedrag niet meer bij TO, maar bij een snode figuur met foute bedoelingen.
Dat je gewoon teveel hebt gezopen en de enige die je daar de schuld van kunt geven jijzelf bent, ligt natuurlijker veel moeilijker.
zondag 3 juni 2018 om 23:08
Waarom zou iemand dat doen?shisha schreef: ↑03-06-2018 23:06Het is het meest logisch: goedkoop, makkelijk toe te dienen, kan erg verkeerd vallen in combinatie met alcohol en veroorzaakt geen kater.
Ik heb het 1 keer op en vond het verschrikkelijk, kon niet meer op mijn benen staan en werd angstig en misselijk.
Het kan natuurlijk ook gewoon alcohol zijn, maar als je weet hoe het voelt om dronken te zijn en je zegt dat er iets raars was dan lijkt ghb mij het meest logisch.
zondag 3 juni 2018 om 23:11
Met ghb op kun je jezelf ook nog allerlei details herinneren; ligt aan de dosis en met alcohol op kun je ook alles vergeten zijn, dus die logica klopt niet.Lenn12345 schreef: ↑03-06-2018 23:04Dit, dus. Als je nog weet wat je zei en tegen wie en wat er precies gebeurde was je gewoon katjelam.
Je hebt jezelf dus behoorlijk voor schut gezet en kan daar nu niet een ander de schuld van geven.
Als je echt gedrogeerd was geweest had je echt niet meer geweten wat je allemaal gedaan had, laat staan wat je zei tot in detail.
Zeg maar tegen je spiegelbeeld dat je nooit meer in je broek wil piesen of ranzige taal uitslaan tegen je vriendin en dat je voortaan tussen elk drankje met alcohol in een groot glas water drinkt.
En hebben jullie je ook ingegeten?
Ik vind het eigenlijk wel zwak om nu te gaan roepen dat je zoiets nóóit zou doen en -bedenk dat wel- een ander min of meer beschuldigd van een heel ernstig misdrijf.
Je hebt geen drugs gezien, dat je weg moest was ws omdat je vervelend was.
Dronken mensen zijn dat nl eigenlijk altijd. Het feit dat je in je broek piestte bewijst wel dat 'ze' gelijk hadden toen ze zeiden: die griet moet naar huis, of iig niet hier naar binnen.
Anders had je daar de boel bevuild en wie had het op mogen ruimen? Jij niet, daar was je te dronken voor...
zondag 3 juni 2018 om 23:13
Zomaar omdat het kan of omdat ze zelf ook iets op hebben en de rem los is en jet op dat moment leuk/spannend lijkt
Nou, gewoon, zo dat jij lekker makkelijk wordt. Ik zeg niet dat het in dit geval is gebeurd, maar het gebeurt wel degelijk.
Overigens is verkeerde alcohol, als in methanol ipv ethanol, ook nog een optie. Naast gewoon te veel gemixt te hebben qua alcohol natuurlijk.
De "logica" van GHB toedienen ontgaat mij totaal.
Waarom zou iemand dat doen bij een wildvreemde?
De meest eenvoudige verklaring is vaak de juiste: teveel gezopen.
zondag 3 juni 2018 om 23:14
Inderdaad en we zullen er nooit achter komen
zondag 3 juni 2018 om 23:15
Maar niemand heeft iets geprobeerd bij TO.strikjemetstippels schreef: ↑03-06-2018 23:13Nou, gewoon, zo dat jij lekker makkelijk wordt. Ik zeg niet dat het in dit geval is gebeurd, maar het gebeurt wel degelijk.
Overigens is verkeerde alcohol, als in methanol ipv ethanol, ook nog een optie. Naast gewoon te veel gemixt te hebben qua alcohol natuurlijk.
zondag 3 juni 2018 om 23:16
nee maar dat zegt op zich niet dat het niet gebeurd kan zijn. In mijn geval laaaaang geleden wist ik wel wie dat had gedaan, maar er is gelukkig ook niets gebeurd naast dat ik dus ziek werd. GHB bij voorbeeld is zo ontzettend lastig te doseren dat de uitkomst zich niet laat voorspellen.
zondag 3 juni 2018 om 23:18
zondag 3 juni 2018 om 23:20
Niet altijd en niet bij iedereen.shisha schreef: ↑03-06-2018 23:18Die zin vanuit de op: "ik dacht dat mn lichtje uit kon gaan, viel steeds weg"; dat was wat ik zelf toen zo beangstigend vond aan die ene keer dat ik ghb op had.
Met alcohol heb ik dat nooit gehad, ik was nl nooit angstig als ik teveel gedronken had...drank maakt laconiek.
Nooit gehoord van mensen met een kwade dronk?
zondag 3 juni 2018 om 23:20
Ik heb ook zo'n ervaring en ik ben er ook van overtuigd dat ik toen ghb in mijn drank heb gehad. Dat spul schijnt heel zout te zijn. Ik denk dat het in een Margarita zat, dat drankje heeft een zoutrandje op het glas dus dan valt de smaak niet zo op.strikjemetstippels schreef: ↑03-06-2018 23:05Kan, ik heb ooit ook zo iets gehad en ik had nog veel minder alcohol op dan jij. Ik was in de nacht nog ook heel verward weet ik nog (na eerder gewoon KO te zijn gegaan).
.