Ben ik gedrogeerd?
zondag 3 juni 2018 om 21:25
Ik ben gister met een vriendin op een festival/feest geweest bij ons in de buurt. We hebben thuis ingedronken 7up apfelcorn 3 glazen. Toen een half uur niets. En toen zijn we aan de bier gegaan. Het was erg gezellig dat wel. Ik zag een oude vriedin en wij zijn daar bij gaan staan die hele avond. Zij liep in enen naar achter het podium wij liepen haar achter na. Toen hield een man haar kennis waarschijnlijk mijn vriendin en mij tegen. We moesten weg gaan en mochten niet kijken. Drugs gebruik dus. Achteraf heel veel daarzo. Wij zijn weg gegaan en zij kwam later en trakteerde ons op bier. Ik werd heel los begon sexueelgetint te praten(deed niets)tegen mijn vriendin die single is. Dat ze op die jongen af moest gaan zoenen of meer moest doen. Dat ie lekker was en ging fantaseren daarover en zei het tegen mijn vriendin. In enen wouden we gaan rondlopen en toen werd ik heel raar. Ik moest zitten mijn benen werden licht en ik werd duizelig angstig ze moest een ambulance bellen ik dacht dat mn lichtje uit kon gaan ik viel steedz weg en werd heel raar pieste in mn broek (sorry voor de details)en gaf bij de ehbo post over. Whats happend to me!! Kan iemand mij dat zeggen?
zondag 3 juni 2018 om 23:22
Een oude vriendin is geen wildvreemde en sommige mensen zijn zo lyrisch over hun favoriete drug dat ze denken dat ze anderen aan een betere avond helpen door hen ook in the right vibe te brengen.karin12345 schreef: ↑03-06-2018 23:13De "logica" van GHB toedienen ontgaat mij totaal.
Waarom zou iemand dat doen bij een wildvreemde?
De meest eenvoudige verklaring is vaak de juiste: teveel gezopen.
zondag 3 juni 2018 om 23:23
Ze gebruikte GHB gewoon los, recreatief. Wordt veel gedaan.
zondag 3 juni 2018 om 23:25
Ik wilde het graag proberen die dag, ik had er zulke goede verhalen over gehoord en een vriendin van mij had het in huis en gebruikte het vaker.
Het was bij haar thuis dus het leek me het meest veilig om het daar te doen in een lage dosering terwijl mijn vriendin mij in de gaten hield.
Het viel helemaal verkeerd en ik was bang dat ik dood ging.
zondag 3 juni 2018 om 23:36
TO niet.strikjemetstippels schreef: ↑03-06-2018 23:23Ze gebruikte GHB gewoon los, recreatief. Wordt veel gedaan.
Volgens haar dan.
Het spul werd stiekem in haar drankje gedaan.
Dan ben je een zielig slachtoffer van nare figuren met slechte bedoelingen.
In plaats van een zuipschuit die alles aan zichzelf te wijten heeft.
zondag 3 juni 2018 om 23:38
Nou ik kan melden dat ik eens van drie Baleys in de buurtkroeg helemaal van het padje was. Daar en onderweg niks aan de hand, thuis wegvallen en ook denken dat ik dood zou gaan. Het was echt verschrikkelijk. Maar ik weet heel zeker dat niemand mij gedrogeerd had. Alcohol kan dat gewoon met je doen. Laat staan in grote hoeveelheden.
•
maandag 4 juni 2018 om 00:25
To, waar ben je?
Wat vind je van de reacties tot nog toe?
Zoals iemand hier al schreef: GHB schijnt ontzettend vies en zout te smaken (heb het zelf nog nooit gebruikt, ben niet levensmoe) en je dronk bier. Dat moet je proeven, kan niet anders.
Waar ik wel eens van gehoord heb is dat mannen die gewoon seks met je willen je een zgn. energydrankje aanbieden; de 'kruiden' zorgen dan als je twijfelt of je het wel op moet drinken voor die rare bijsmaak.
Maar je was al zo dronken en vervelend dat ze je wegstuurden(!) en dat doe je niet als je seks van een meisje wil. Zonde van de GHB lijkt me.
Is het prettiger om te denken dat je het slachtoffer bent van een Hele Enge Groep Mensen en een onbetrouwbare vriendin dan dat je zo dronken was en volledig zelf verantwoordelijk? Ben je vaak dronken, gebruik je andere drugs?
Zoals iemand hier al schreef: GHB schijnt ontzettend vies en zout te smaken (heb het zelf nog nooit gebruikt, ben niet levensmoe) en je dronk bier. Dat moet je proeven, kan niet anders.
Waar ik wel eens van gehoord heb is dat mannen die gewoon seks met je willen je een zgn. energydrankje aanbieden; de 'kruiden' zorgen dan als je twijfelt of je het wel op moet drinken voor die rare bijsmaak.
Maar je was al zo dronken en vervelend dat ze je wegstuurden(!) en dat doe je niet als je seks van een meisje wil. Zonde van de GHB lijkt me.
Is het prettiger om te denken dat je het slachtoffer bent van een Hele Enge Groep Mensen en een onbetrouwbare vriendin dan dat je zo dronken was en volledig zelf verantwoordelijk? Ben je vaak dronken, gebruik je andere drugs?
maandag 4 juni 2018 om 08:30
Ik vond van niet, misschien als je het puur drinkt?Lenn12345 schreef: ↑04-06-2018 00:25To, waar ben je?
Maar ik kreeg het geserveerd in een glas roosvicee en proefde niets anders dan gewone roosvicee.
maandag 4 juni 2018 om 12:37
maandag 4 juni 2018 om 15:24
Erg naïef. Gebeurd vaak genoeg random, kost geen drol. Degene die het doet is vast uit op een leuke one night stand met jou, soms maakt het je losser.SjaanRoeispaan schreef: ↑04-06-2018 12:37Als iemand je drogeert, doet hij of zij dat niet random, maar met een reden. Drugs kosten namelijk geld, dus waarom zou je dat zomaar in iemands drankje kiepen. Die iemand zal zeker zorgen dat je afgezonderd bent van je vrienden op het moment dat het spul werkt.
maandag 4 juni 2018 om 15:38
Ik stond een aantal jaren terug in een cafe aan een statafel te praten met iemand en had 2 pilsjes voor me staan. Er kwam een vrouw naar me toe en ze zei dat er net 2 mannen voorbij liepen en ze dacht dat 1 van hen iets in mijn bier gooide. Ik zeg dan neem ik geen risico en heb 1 glas bier op de bar gezet en gezegd dat het weg kon. Toen ik het andere glas bijna op had zei de vrouw dat ze dacht dat ik het verkeerde bier op zat te drinken. Ik zei van ik denk het niet want ik merk helemaal niks. Nog geen kwartier later was ik helemaal van de wereld. Ik raakte in paniek en vroeg waar ik was en wie ik was. Ben schijnbaar naar buiten gelopen en daar in elkaar gezakt. Het was kermis en een kennis van mij zag mij liggen en heeft mij naar huis gedragen.
Mijn man heeft mij naar bed gebracht en ik plastte gelijk in bed. Toen naar de logeerkamer gegaan en weer alles nat geplast. De andere dag had ik zo´n dorst. Ik bleef maar water drinken. Heb nog nooit zo´n dorst gehad.
Mijn man heeft mij naar bed gebracht en ik plastte gelijk in bed. Toen naar de logeerkamer gegaan en weer alles nat geplast. De andere dag had ik zo´n dorst. Ik bleef maar water drinken. Heb nog nooit zo´n dorst gehad.