open relatie, parenclub en dates vinden

05-05-2018 18:40 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal,
Ik ben ruim 16 jaar samen met mijn partner en we hebben sinds 1 1/2 jaar een soort van open relatie.
Zelf heb ik niet de behoefte aan andere maar heb mijn partner wel die vrijheid gegeven (is vanuit mij gekomen dat).
Dat omdat hij veel meer behoefte aan sex en aan spanning heeft.
Zo wil hij graag parenclubs bezoeken (nu ook 2 keer geweest daar) en zou hij graag een trio doen en vaker buitensex hebben.

Zijn voorkeur is om dat soort dingen met mij te doen maar naar Parenclub durf ik niet, buitensex hebben we wel eens gedaan maar durf ik ook niet zo goed. en trio lijkt me niet aantrekkelijk.
Nu heeft hij via Tinder wel een paar keer dates gehad en ook een tijdje met een bepaalde vrouw gegaan.
Maar allemaal nog niet echt wat hij zoekt. heeft nog niet de juiste match gevonden, iemand die ook avontuurlijk is en voor vaker als 1 keer wil afspreken (hij vind belangrijk dat er meer als sex is maar ook ene klik en hij het gezellig kan hebben met zijn date (hoe noem je het, minnares?) en lol kan hebben en een goed gesprek kan voeren.

Nu eigenlijk tal van sites geprobeerd om leuke vrouwen voor hem te vinden (ik zoek een beetje voor hem mee) maar helaas was tinder en badoo niet veel (veel opzoek naar vaste relatie) en blijken alle andere sites gewoon nep (gratis tot je een bericht wil versturen, fake profielen enz.).
Mensen hier nog ideeën van echte sites waar je leuke contacten kan opdoen voor een leuke man van 42?
Benieuwd naar jullie tips.
Groetjes

Anne
motto
guppekop schreef:
15-05-2018 11:19
als jij dàt uit haar post haalt, dan heb je er echt niets van begrepen.
Sterker nog zoals ik het lees. Plaatst zij zichzelf als reserve.
darkhelmet schreef:
03-06-2018 23:14
:rofl:
Dulcissime, totam tibi sibdo me...
darkhelmet schreef:
03-06-2018 23:14

Tsja. als je dat na al die uitleg en al die verduidelijking nog zo leest dan is die donkere helm waarschijnlijk tot over je ogen gezakt.
shifty schreef:
04-06-2018 23:35
Tsja. als je dat na al die uitleg en al die verduidelijking nog zo leest dan is die donkere helm waarschijnlijk tot over je ogen gezakt.
+1
Sweet_Concubine schreef:
15-05-2018 11:33
Zij voelt zich héél vrij. Zoals ze al schreef heeft ze geen behoefte aan een andere man en is haar sexleven meer dan bevredigend, beperkt voelt ze zich allerminst en missen doet ze niets.
Van haar eigen sexualiteit genieten doet ze met volle teugen, zo'n vier keer per week (meer op zon-, feest- en vakantiedagen). En op manieren waar haar vorige partners niet aan konden of wilden voldoen, waar haar vorige partners haar om veroordeelden, gek vonden, belachelijk maakten of er simpelweg misbruik van maakten.

Zij is geen reserve, zij is zijn absolute nummer één en zo behandelt hij haar ook. Daar heeft sexuele trouw voor haar niets mee van doen. Als hij beter kan krijgen, dan moet hij vooral gaan. Maar ze is vol vertrouwen dat hij niet beter kan krijgen om hoe hun band is, om hoe hun wensen en verlangens en dromen op elkaar aansluiten. Waaronder dus ook zijn verlangen om af en toe buiten te gaan spelen en haar totale gebrek aan behoefte aan monogamie van haar partner. Waaronder dus ook zijn behoefte aan haar monogamie en haar totale gebrek aan behoefte aan een andere man.

Oh, en wees gerust: vanwege die pareltjes van monogame mannen uit haar verleden was zij al in therapie. En heeft zij de relatie met deze man uitgebreid met diverse (!) therapeuten besproken, en die kwamen unaniem tot het oordeel dat dit een gezonde relatie is. Niet voor iedereen. Wel voor haar. En voor hem.

Zo. Kunnen nu de mensen die vragen hebben die gewoon aan me stellen svp? Mensen die het er niet mee eens zijn, dikke prima. Mensen die het zelf niet zouden kunnen of willen, ook dikke prima. Ik veroordeel jullie toch ook niet? Maar ga niet achter mijn rug of over mijn hoofd heen lopen oordelen en dat verpakken in een zogenaamd medelevend kadopapiertje.

Mijn relatievorm is ánders, niemand dwingt me, ik ben dolgelukkig en het zijn juist die veroordelende reacties die er voor zorgen dat mensen met (al dan niet eenzijdige) open relaties hun mond er over houden.

Oh, en charlesnotsogentle? Je mag jezelf in andere topics graag als openminded etaleren. Ben jij even door de mand geflikkerd hier.
Waarom heb jij zo een kattige natuur ben je nog 6 jaar oud ofzo?

Mannen worden over het algemeen opgevoed met het idee dat vrouwen vaste relaties willen waarin de man trouw is. En vrouwen bevestigen dit in ieder geval via media bladen verhalen geuitte zorgen.. Dus ja het leek mij ook eerst logischer dat er mischien iets niet helemaal klopte in het hoofd van OP.
darkhelmet schreef:
05-06-2018 01:17

Mannen worden over het algemeen opgevoed met het idee dat vrouwen vaste relaties willen waarin de man trouw is. En vrouwen bevestigen dit in ieder geval via media bladen verhalen geuitte zorgen.. Dus ja het leek mij ook eerst logischer dat er mischien iets niet helemaal klopte in het hoofd van OP.
dus iedereen wil en zoekt exact hetzelfde, puur omdat bepaalde media dat beeld schetsen,?

Jij voldoet zelf ook exact aan dat beeld?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
darkhelmet schreef:
Waarom ik zo kattig reageer heb ik in precies die post die je quote ook al uitgelegd.
En bijna het hele topic is door diverse mensen besteed aan het uitleggen dat dat weliswaar voor heel veel mensen geldt, en dat heel veel mensen daar heel gelukkig en prima tevreden mee zijn en dat is heel mooi, maar dus niet voor iedereen.

Je wekt de indruk dat je nog niet de helft leest en dan ook nog niet eens goed. Om dan toch te gaan oordelen. Erg jammer.
Dulcissime, totam tibi sibdo me...
darkhelmet schreef:

Ik weet niet of een bord voor je kop een teken is van volwassen gedrag? Dat iemand dat corrigeert is niet kattig maar terecht. En dan drukt ze zich nog heel mild uit.

Vervolgens ga je vrolijk door met een generaliserende tunnelvisie waar de noord-zuid-lijn nog wat van kan leren.

Dat je een beperkt beeld hebt bij relaties dat kan natuurlijk. Maar wat was je verwachting toen je even kwam kijken in een topic over een open relatie? Had je de titel ook al niet gelezen?
shifty schreef:
05-06-2018 09:27
Ik weet niet of een bord voor je kop een teken is van volwassen gedrag? Dat iemand dat corrigeert is niet kattig maar terecht. En dan drukt ze zich nog heel mild uit.

Vervolgens ga je vrolijk door met een generaliserende tunnelvisie waar de noord-zuid-lijn nog wat van kan leren.

Dat je een beperkt beeld hebt bij relaties dat kan natuurlijk. Maar wat was je verwachting toen je even kwam kijken in een topic over een open relatie? Had je de titel ook al niet gelezen?
:cheer:
Zo te lezen is SC inderdaad een droomvrouw. Tenminste, ik denk dat heel veel mannen zo'n relatie zouden willen (ja, ik ook).

Jammer genoeg zijn vrouwen als SC even zeldzaam als een roze diamant, of de oplossing voor TO.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven