Gezondheid alle pijlers

Bang voor camera’s

04-06-2018 00:17 53 berichten
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-06-2018 09:16
Reden: openingspost verwijderd
98.42% gewijzigd
Huisarts!!!!
Echt. Huisarts, morgen al.
Alle reacties Link kopieren
Webcam afplakken

Er is nog nooit software bedacht die een stuk ducktape kan verwijderen ;-D
Ja, maak morgen meteen een afspraak bij je huisarts
Doe even een deken over die tv en morgen langs de huisarts.

Ben je alleen?
Bearnaise schreef:
04-06-2018 00:36
Doe even een deken over die tv en morgen langs de huisarts.

Dat wordt lekker warm als die (gezien het lampje) nog op stand-by staat. Brandgevaarlijk.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Slecht geweten?
Nemaìn’ schreef:
04-06-2018 00:19
Echt. Huisarts, morgen al.
Dit! Zo gelijk bellen voor een afspraak vandaag!
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Goed dat je een topic opent.
Wat er al eerder wordt gezegd: bel je huisarts.
En verder, is er een vriend/vriendin/ouders/partner? Geef eerlijk aan wat voor gedachtes je hebt. Het is goed om niet alleen te zijn.
Ben langs de huisarts geweest en ben door verwezen naar de ggz
hoiendoei schreef:
04-06-2018 14:55
Ben langs de huisarts geweest en ben door verwezen naar de ggz
Ah dat is mooi. Wat vind je er zelf allemaal van? En hoe snel kun je er terecht?
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
-
anoniem_370651 wijzigde dit bericht op 06-06-2018 16:20
0.00% gewijzigd
hoiendoei schreef:
04-06-2018 15:04
Vind het een beetje eng allemaal maar hopelijk lost dit wel het een en ander op. Kan me niet goed concentreren en heb vervelende gedachtens. Donderdag om 2 uur moet ik langs komen.
Is niet zo gek, al het onbekende is eng. :) Laat het over je heen komen. En wees open en eerlijk dan kunnen ze je goed helpen.

Top dat je zo snel terecht kunt.
hoiendoei schreef:
04-06-2018 15:04
Vind het een beetje eng allemaal maar hopelijk lost dit wel het een en ander op. Kan me niet goed concentreren en heb vervelende gedachtens. Donderdag om 2 uur moet ik langs komen.
Goed zo.
En gelukkig zijn het normale mensen en is het er helemaal niet eng :)
Voor nu: wat je denkt klopt niet met de werkelijkheid. Herhaal dit elke keer als je zo’n gedachte hebt.

Het is echt kut. En doodeng. Maar het is wel goed te behandelen :)
En complimenten. Goed gedaan!
Jullie bedankt! Zonder jullie was ik waarschijnlijk nooit naar de huisarts gegaan
hoiendoei schreef:
04-06-2018 21:04
Jullie bedankt! Zonder jullie was ik waarschijnlijk nooit naar de huisarts gegaan
Heb je iets rustgevends gekregen om de dagen door te komen?
Nemaìn’ schreef:
04-06-2018 21:05
Heb je iets rustgevends gekregen om de dagen door te komen?
Een beetje, gedachtens blijven in m’n hoofd. Ben ook vooral zenuwachtig nu voor donderdag. Ben bang dat ik raar word aangekeken daar
hoiendoei schreef:
04-06-2018 21:12
Een beetje, gedachtens blijven in m’n hoofd. Ben ook vooral zenuwachtig nu voor donderdag. Ben bang dat ik raar word aangekeken daar
Nee joh, ze zijn daar wel wat gewend :P
Serieus, ze kijken je echt niet raar aan, niets om zenuwachtig voor te zijn.
En het is heerlijk om weer van die gedachten af te zijn!

Heb je Storytel? Kan je 2 weken gratis proberen. Helpt mij altijd om mijn gedachten af te leiden.
hoiendoei schreef:
04-06-2018 21:12
Maak je niet druk om donderdag, niks is gek in de psychiatrie. Echt niet. Maar geef het vooral aan bij het gesprek dan kunnen ze je even geruststellen.

Wat Nemain zegt, probeer wat afleiding te zoeken. Storytell is geweldig hiervoor!
Hoe gaat het Hoiendoei?
-
anoniem_370651 wijzigde dit bericht op 06-06-2018 16:21
0.00% gewijzigd
Wat een naar gevoel is dat he? En dan kan iedereen zeggen dat het niet waar is, maar het voelt wel verdomd echt.
Gaat er donderdag iemand met je mee? Misschien wel fijn als een paar extra oren.

Bij mij staat heel groot mijn diagnose voor op mijn dossierkaart. De schaamte ben ik inmiddels wel voorbij. Meestal dan.
Je huisarts is echt wel wat gewend hoor. En gek heb je nog niet gedaan, dus niets om je voor te schamen.

Wat is je grootste angst voor donderdag?
Je huisarts gaat echt niet denken dat je gek of raar bent, hij is hier namelijk voor opgeleid en begrijpt dat dit soort angsten niets met 'gek' zijn te maken hebben. Succes donderdag!
The eyes are useless when the mind is blind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven