Hij liegt..

04-06-2018 20:33 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Twee maanden terug heb ik via tinder een jongen leren kennen. We wonen 3 uur uitelkaar en daarom hebben we nog niet afgesproken, maar zouden dit deze maandag doen..

Afgelopen woensdag, dus op tijd, zei hij af, omdat hij ziek was. Hij zou deze dagen dan deze week in moeten halen. Nu zie ik op zijn instagram een post, die hij gisteren heeft geplaatst, dat het zijn laatste werkdag was en hierna een aantal dagen vrij is. Dus dat hij ziek was, is niet waar.

Hij weet niet dat ik zijn Instagram heb 'gevonden'.. Moet ik hier iets over zeggen of niet of moet ik hem maar gewoon negeren en vergeten?
Wat dacht je van het contact verbreken.
Hij zegde op woensdag af, voor maandag? Tenzij hij een ernstige ziekte heeft is dat sowieso al flauwekul natuurlijk (en dat heeft tie niet, gezien z'n Instagram post). Ik zou zeggen, geen energie meer in steken en 'next'.
ik wil niet cru overkomen maar het feit dat hij tegen je liegt en dat hij niet met je wil afspreken, vertelt je dat je hem misschien maar het best kan vergeten.

Het is niet zo dat je al wat met hem hebt, dus kan je snel weer verder gaan en met een jongen afspreekt die wel de moeite waard zal zijn.
Ik zou niks meer van je laten horen. Je weet toch eigenlijk wel genoeg lijkt me?
Als hij contact opneemt zou je het wel kunnen zeggen...
Wat hoor ik daar?
Dat geluid?
Wat zie ik daar?
Die lichtflitsen?

Ohhhh het zijn de alarmbellen en zwaailichten op je hoofd.
Opgepast, en wegwezen!
Kasboom schreef:
04-06-2018 20:36
Hij zegde op woensdag af, voor maandag? Tenzij hij een ernstige ziekte heeft is dat sowieso al flauwekul natuurlijk (en dat heeft tie niet, gezien z'n Instagram post). Ik zou zeggen, geen energie meer in steken en 'next'.
ja hij zei dat hij die dagen dan deze week moest inhalen.. dus dat hij vandaag zou moeten werken om die dagen in te halen.
xjuny schreef:
04-06-2018 20:37
ja hij zei dat hij die dagen dan deze week moest inhalen.. dus dat hij vandaag zou moeten werken om die dagen in te halen.
Ah zo, nou ja mijn advies blijft hetzelfde. Geen energie meer in steken.
eenmeisje1993 schreef:
04-06-2018 20:37
Ik zou niks meer van je laten horen. Je weet toch eigenlijk wel genoeg lijkt me?
Als hij contact opneemt zou je het wel kunnen zeggen...
Na de tijd hebben we nog wel weer geappt. Dus ik verwacht dat hij nog wel gaat appen. Wat zou ik tegen hem kunnen zeggen?
Sowieso drie uur afstand... lastig daten hoor. Next.
Such fun!1
xjuny schreef:
04-06-2018 20:39
Na de tijd hebben we nog wel weer geappt. Dus ik verwacht dat hij nog wel gaat appen. Wat zou ik tegen hem kunnen zeggen?
Gast, ik wil je nooit meer spreken. Fijn leven verder. En dan blokkeren.

Of nu al blokkeren.
xjuny schreef:
Dat je geen interesse meer hebt, meer niet. Je date nog niet eens, je bent geen uitleg verschuldigd.
dus jij gaat 2 maanden lang appen met een jongen voor je afspreekt...? why?
Lorem Ipsum
turquasi schreef:
04-06-2018 20:42
dus jij gaat 2 maanden lang appen met een jongen voor je afspreekt...? why?
Om de afstand.. normaal gesproken niet.
Dat je hier nog over na moet denken.
Geen hand vol maar een land vol.
(meerdere landen zelfs)
zijn de mannen in jouw regio op?
Lorem Ipsum
Je bent wel heel wanhopig op zoek als je al 2 maanden alleen via Whatsapp contact hebt met een knakker die op 3 uur reizen afstand woont, die jou met een rotsmoes afzegt en dat je dan nog steeds openstaat voor contact met hem. Dan gaat er iets niet goed en moet je omgeving je even flink wakkerschudden.
Die vent wil jou niet ontmoeten. Nu niet en in de toekomst niet.
Doe niet zo naïef en gooi zijn nummer weg.
Klinkt als een toppertje. :applause:
xjuny schreef:
Nou misschien gewoon zeggen dat je hem op instagram hebt gezien... gewoon wat je in je OP schreef.
Ik zou er geen energie meer in steken. Als je hem er op attendeert wat je hebt ontdekt heb je kans dat hij ontkent, met eoa smoesje komt. Je weet toch al dat hij niet eerlijk is dus laat het gaan. Zonde als je je daar verder druk over gaat maken. Zelfs als hij zou toegeven dat hij niet eerlijk is geweest zou ik bij verder contact zijn woorden in twijfel trekken. Volgens mij is dat vragen om veel drama
Ik zou hem gaan toevoegen op instagtam (werkt dat zo? Ik zit niet op insta)
Dan weet hij ook dat je die post gezien hebt. En misschien stelt hij nog een nieuwe date voor. Dan kun je dat best doen toch? Misschien had hij wel een goede reden. Maar als je je er lullig over voelt dan zou ik gewoon stoppen met deze jongen. Waarschijnlijk kon hij niet of wou hij niet en heeft hij een smoes bedacht.
Onze tijd is nu.
Mar-ianne schreef:
04-06-2018 21:12
Dan weet hij ook dat je die post gezien hebt. En misschien stelt hij nog een nieuwe date voor. Dan kun je dat best doen toch? Misschien had hij wel een goede reden. Maar als je je er lullig over voelt dan zou ik gewoon stoppen met deze jongen. Waarschijnlijk kon hij niet of wou hij niet en heeft hij een smoes bedacht.
Dat komt te wanhopig over. Ze kan beter geen aandacht aan hem meer besteden. Dit gaat hem echt niet worden TO.
Mar-ianne schreef:
04-06-2018 21:12
Ik heb ook geen insta haha

Maar ik zal wel afwachten of en wat hij van zich laat horen en melden dat ik geen zin meer heb om te praten.
Als je 3 uur reistijd hebt kan je toch ergens halfverwege afspreken zodat ieder 1.5 uur.
Maar los daarvan, nu al gezeur, lekker laten gaan.
MarindaH schreef:
04-06-2018 20:41
Sowieso drie uur afstand... lastig daten hoor. Next.
Dit al sowieso!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven