Jarretels

12-08-2009 00:34 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben van plan om ze binnenkort te gaan kopen, met een sexy lingeriesetje natuurlijk, maar ik heb nog nooit eerder zoiets gedragen. Ik was laatst in de Hunkemöller en daar hadden ze er wel een paar, maar ik zag nergens kousen. Waar kun je ze kopen, welke zijn goed, hoe moet je ze precies aantrekken? Heeft er iemand tips/ervaring?
quote:kittykatty schreef op 12 augustus 2009 @ 13:11:

Hey Dominiekske, oh er zijn zat winkels hoor

Maar zoek je een sexy dingetje wat comfortabel genoeg is om onder dagelijkse kleding te dragen, of 'functioneel/praktisch' hetzij met shapewear aspecten?

Zit nogal een verschil in namelijk, zowel qua uiterlijk als in prijs.

Ik zoek iets wat ik overdag kan dragen en ook sexy is, maar niet "overdreven" gewoon een mooi stijlvol setje En liever niet al te duur natuurlijk...

Heb jij tips voor winkels?
Hey Dominiekske,

Als ik jou was zou ik gewoon even opzoeken waar er lingeriewinkels zitten in de stad (of een stad in de buurt) en daar naar binnen stappen.

Vermijd dan even de hunkemuller en de livera maar stap een speciaalzaak binnen. (niet dat ze in die winkels geen goede producten of adviezen hebben, maar geen groot assortiment wat jarretels betreft)

Laat je gewoon goed adviseren, de do's en donts voor jouw figuurtype zullen ze ookwel weten en je mag gewoon passen zolang je je eigen slipje aanhoudt.

Zodra je dan weet wat je wel en niet wil kan je het internet gaan afstruinen of 'goedkopere' winkels.

Trouwens veel 'exclusieve' zaken hebben vaak mega kortingen op restanten, dat is dan wel even mazzel hebben, maar kijk altijd even rond naar dat rekje ergens achterin de zaak, of vraag of ze restanten hebben, soms liggen die in het magazijn etc.

Paar algemene tips:

-Geen idee wat voor een figuur je hebt, maar koop lingerie NOOIT te klein.

-lingerie bestel ik bijna nooit meer via webshops omdat het materiaal vaak tegenvalt, ik wil iets kunnen zien en voelen, de goedkope lingerie is vaak van slecht materiaal en van de foto op de site kan je dat er vaak niet vanaf zien. Nogal wat tegenvallers gehad met schattige babydolls die aanvoelden als schuurpapier.

-Le duc heeft overigens een hele duidelijke 'grens', onder elke productcategorie zie je echt goedkoop spul en dan opeens een prijssteiging (bv bh+slipsetjes van 9,90 en bh+slipsetjes van 35+) vaak zit hier dan ook een enorm kwaliteitsverschil in.

Als het te goed lijkt om waar te zijn is dat vaak ook het geval zeg maar.

Qua prijs kan je voor rond de 30 euro in elke speciaalzaak wel slagen voor een ' basic' jarretel, voor een mooi paar kousen zit je al gauw rond de 20 a 30 euro.

Wil je echt een setje (bh, slipje, jarretel) zit je rond de 70 euro, maar kan wel goedkoper en ook nog veel duurder

Maar goed, ik zou voor je eerste aankoop geen webwinkels doen, het is vaak qua maat een beetje giswerk, nee trommel lekker een vriendin op en maak er een dagje uit van
Goeie online winkel:

www.suzet.net
Ha, dank je wel Mrs Lucky, ik ga gelijk even neuzen.
Dankjewel!

Ziet er inderdaad leuk uit! Kent iemand ook niet-online winkels waar je setjes kunt kopen die je de hele dag kunt dragen? Liefst in omgeving Amsterdam of Utrecht? Ik wil ze ook wel online bestellen maar het is misschien handiger het de eerste keer aan te passen zodat ik weet wat voor soort ik prettig vind.
Helaas er zat een mooie winkel in Amersfoort maar die is eruit, ze hebben nu een online winkel.

Wij zelf bestellen altijd online tegenwoordig omdat wij alleen voor de echte full fashion stockings gaan. Dat zijn de echte nylons met naad en die vind je niet makkelijk in de winkel.

Als je kijkt voor jarretel gordels let dan op dat ze inderdaad metalen klips hebben, en het liefst 6 of 8 straps.

In gewone lingerie winkels vind je bij de betere merken vast ook wel goede gordeltjes en gewonere kousen vind je evt bij bijenkorf of V&D maar ook wel in de wat luxere lingerie winkels of sexwinkels.

Overigens om plak kousen met echte jarretels en nylons te vergelijken....... ik droeg ze vroeger wel eens maar mijn vriend vind ze vreselijk en hij heeft gelijk. Als echte nylon fan moet ik bij hem niet aankomen met plakkousen. Niet alleen zijn ze vaak veel minder dun en glad, ook zul je heel goed moeten kijken naar een merk dat niet je bovenbenen afknelt (wat ik heel lelijk vind staan) dat heb je met kousen en jarretels niet.

Jarretels vind ik zelf toch echt veel meer klasse hebben dan hold ups.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
ik ben heel verbaasd betreffende de vragen vwb kousen en jarretelles. Ga een GOEDE lingerie zaak in en laat je adviseren zou ik zeggen. Goed spul kost een beetje maar is het beste. Prijs vergeet je, kwaliteit niet..... succes !
Hier staan reviews van online winkels die sexy lingerie verkopen, de ene is classy de andere wat meer erotisch. Hier vind je vast wat je zoekt: reviews lingerie winkels, deze is sowieso de moeite waard: bodydreams
Nee hoor ze geeft gewoon een site door die dergelijke zaken verkoopt en die ik ook al heb doorgegeven, zoveel adressen die dit verkopen zijn er niet, suzet weet ik en deze site dus.

En die broekjes horen over een jarretel te vallen dus zijn ze zo groot, inmiddels verkopen ze bij de setjes ook wel strings maar het hoort dus niet en het gaat tegen de principe van de eigenaars van de site in, het is puur vanwege de vraag dat ze er op in zijn gegaan (overigens kun je er altijd nog voor kiezen om geen slipje te dragen )

Het eerste setje staat overigens op mijn verlanglijstje, de bh heb ik al bij elkaar gespaard met bestellingen nu nog het gordeltje en heel misschien de slip erbij.
Overingens cleopatra, vind ik de gordeltjes voor de hele dag en tijdens aktie ook niet super comfortabel hoor, ook die van classic charm niet, ik merk dat de elastieken bij benen buigen over de billen schuiven naar de heup toe en zo nog de naad scheef trekken. Maar ze zijn altijd nog stukken beter dan wat je in de meeste gangbare winkel ziet.

Idealer vind ik dan toch cane's en step in's waar ze wel op de plek blijven.
geloof me dat mannen dit sexy vinden, mijn vriend wil alleen maar dit soort orginele lingerie en heeft niets met de sexy setjes uit de pabo of zo,

Ik heb er zelf ook nog geen slip bij mijn bh's en gordeltjes bij maar overweeg wel het broekje van het roomwitte setje (hawaii meen ik cleopatra?)

Maar meer voor op de foto's (niet te bloot erop staan) ik draag ze meestal zonder slip erbij. En dat vinden mannen ook heel sexy hoor
Op de Amsterdamse Straatweg in Utrecht zit megasekswinkel Miranda. Daar hebben ze een groot assortiment en fijne medewerkers, die weten waar ze het over hebben (is mijn ervaring). Zeer toegankelijke winkel, er komen ook vrouwen alleen en stelletjes en ze halen dingen uit de verpakking enz. Die hebben niet alleen de goedkope lingeriespullen, maar ook echt mooiere kwaliteit en origineler spul. Tis een open en nette winkel, niks smoezeligs of "goedkoops" aan. Echt een aanrader en ook overdag open. Christine zit daar ook in de buurt, maar die valt in het niet hierbij (piepklein assortiment).
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
bedoel je dan ook de echte naadkousen met het gaatje in de boord? (de orginele dus)

en gordeltjes, step in's corsetten cane's ed met de metalen klips suzy?
&roos

voor mij mogen de broekjes idd veel kleiner maar ik heb makkelijk praten draag zelf BB. Kan me r niets bij voorstellen hoe het voelt om in string te lopen maarrrrr ik vind het wel super om naar te mogen kijken
Doddie, geen idee. Ik doe het met goedkopere plakkousen.. maar ze hebben ook een website. Zelfde naam maar geloof ik xl erachter. Hun assortiment is iha gewoon groot, ook lingerie, ook hele afdeling sm outfits, maar kousen durf ik niet te zeggen..
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Topic is verschoond van reclame.
hjgfaljg schreef:
12-08-2009 01:15
Ik koop gewoon bij de hema of v & d van die plakkousen.

Jarratels zijn toch maar voor fun.
Niet voor iedereen er zijn vrouwen die ze elke dag dragen, als je met minstens 6 clips neemt en een niet te smalle gordel kan je het heel de dag dragen Stay Ups gaan na een tijd niet meer kleven, en dat kan overal gebeuren.
Dan sta je daar mooi met je afgezakte kousen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven