Ze update haar tinder?

07-06-2018 22:12 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben nu twee maanden met een dame aan het daten en hebben nu wel geteld 9 dates gehad. De dates zijn echt waar leuker dan leuk en ook zei vind dit. De klik is echt sterk en dit komt zeker van beide kanten en Ik heb der hele familie ontmoet.

Elke keer wanneer ik der weer zie wilt ze bij binnenkomst en afscheid een zoen, we hebben seks, ik ben daar nooit voor 2 uur 's nachts weg, allemaal dingen die je volgens mij niet met jan en alleman doet. We hebben elkaar ontmoet via tinder en hier komt de catch, ze blijft telkens der tinder updaten met her en der een nieuwe foto, bio'tje aanpassen.. ik ben hier achter gekomen omdat ik laatst met een vriend meekeek naar wat hij links en rechts zou swipen waar zij toen voorbij kwam.

ik vraag me dan af waarvoor dit is, is het aandacht wat ze zoekt, is het een ego/zelfvertrouwen boost of zo? of moet ik er echt iets achter zoeken?
anoniem_370899 wijzigde dit bericht op 07-06-2018 22:23
3.95% gewijzigd
misschien gewoon vragen waar zij dit heen vind gaan ?
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Mijn vriend kreeg in onze datefase een berichtje van iemand binnen via tinder, toen hij me iets wilde laten zien op zijn telefoon. Ik heb toen laten blijken dat ik dat niet zo leuk vond. Nu zijn we jaren verder, heeft hij al lang geen tinder meer en verwachten we ons eerste kindje.
We hadden elkaar overigens niet via tinder leren kennen.
Jordynl97 schreef:
07-06-2018 22:38
Het is toch een vorm van respect dat als je met iemand bezig ben dat je dat eerst afsluit voordat je verder zoekt? Ik bedoel als je niks bij iemand zoekt, had je dat na de eerste aantal dates wel laten weten.

Sinds Tinder niet meer.
I wanna live my life with the volume full!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven