Entertainment alle pijlers

Raad het Citaat!

03-03-2009 15:42 140 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al: Raad het Citaat en als je hem goed hebt, mag je de volgende plaatsen.

- Gebruik quotes uit series, films en reclames, om het veld ietwat te beperken dus GEEN songs, gedichten en boeken.

- NIET googlen!

- Geef zo uitgebreid mogelijk antwoord (serie, karakter, acteur, etc)

- En probeer het niet al te obscuur te maken, die Italiaanse cultfilm over Appenijnse geitenhoeders en hun worsteling met hun overbezorgde moeders kent echt niemand anders behalve jij...

Ik trap af met...

Mijn onderschrift! Welke bron, welk personage zegt het, hoe heet de acteur?

Succes!
hmm...

There is no such thing as a selfless good deed.

(ik zal even kijken of ik het nou helemaal goed heb neergezet)
aflevering van friends?

Uitspraak van Joey tegen Phoebe die natuurlijk beweert dat dit niet zo is.
jeuh!
quote:ingmagh schreef op 04 maart 2009 @ 09:42:

hmm...

There is no such thing as a selfless good deed.

(ik zal even kijken of ik het nou helemaal goed heb neergezet)Morgan Freeman in Seven?
nee hoor, Liselotte had het al goed. Jeuh dus!
quote:Liselotte4 schreef op 04 maart 2009 @ 11:51:

aflevering van friends?

Uitspraak van Joey tegen Phoebe die natuurlijk beweert dat dit niet zo is.Was dat niet tegen Ross?
beetje laat, maar nee hoor, was echt tegen Phoebe. Want Phoebe doet er de hele aflevering over om een selfless good deed te doen, laat zich steken door een bij en denkt dan dat ze iets goeds gedaan heeft, waar ze zelf slechter (want pijn) van is geworden. Tot Joey zegt dat die bij nu waarschijnlijk dood is.
Ik zal er even een nieuwe tegen aan gooien(volgens mij echt een makkie maar kon er even zo snel geen verzinnen)

I feel the need...

...the need for speed!
Ingmagh, weet jij toevallig ook precies welke aflevering van Friends dat is? Ik vond dat zo'n treffende aflevering en vertel er weleens over als ik het met iemand heb over onbaatzuchtigheid enzo. Ik zou die aflevering graag nog eens zien maar er zijn zoveel seizoenen, ik zou niet weten waar te beginnen met zoeken (en zou bovendien DVD's moeten lenen).

Wel een leuk topic dit!

Die van jou, Dolfje, ligt op het puntje van mijn tong of van mijn geheugen zeg maar, maar ik kan er toch niet opkomen...

Mag ik er ook eentje doen of moet je hier 'lid' zijn van het topic?

Ik doe toch gewoon.

"There are two things a ... (naam haal ik weg anders is het meteen duidelijk) doesn't do: eat vegetables and tap!"

xx lisa.
Oh ja, ik heb het opgezocht, inderdaad Joey en Phoebe. (Ik dacht Ross en Phoebe, omdat die ooit ook es een hele discussie over evolutie hadden )

OP wikipedia kun je het vinden, het is "The One Where Phoebe Hates PBS" Seizoen 5, aflevering 4...:)

"Joey gets a job at a PBS telethon which prompts Phoebe to reveal that she hates PBS. He tells her that there is no thing like a selfless good deed and she tries to find one to prove him wrong. Emily agrees to come to New York - if Ross promises to stop being friends with Rachel. Chandler and Monica continue to hide their relationship. "
Nou, het valt wel opeens stil. Sorry hoor!

xx lisa.
Ik heb er nog wel eentje die we op mijn werk nog vaak bezigen.

En als ik hem zo kebruik? Vind je dat dan lekker? (gesproken in duits accent).

De naam van de man is niet bekend maar de film wel en datgene waar hij het over heeft ook.
Het is zeker stil hier..

Die van mij is ook nog niet geraden.

Die van Lisa en Manonna zeggen me helemaal niks....
Die van jou is uit Top Gun Dolfje. Maverick oftewel Tom Cruise.

Die van Lisa kan ik helemaal niks mee. Zelfs niet op google.
En als ik hem zo kebruik? Vind je dat dan lekker? (gesproken in duits accent).

De naam van de man is niet bekend maar de film wel en datgene waar hij het over heeft ook.[/quote]

Komt het uit de film A fish called Wanda.

John Cleese tegen Jamie Lee Curtis????

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven