Klaarkomen tijdens voorspel

08-06-2018 16:47 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
OK. Sinds een tijdje heb ik dus een vriend en we hebben een best wel actief sexleven. Ik zeg er meteen maar bij dat dat voor mij even wennen is, ik heb niet heel veel ervaring en mijn vorige vriendjes hadden dat eigenlijk ook niet. Eigenlijk heb ik het gevoel dat ik nu pas een beetje begin te snappen wat de bedoeling is, ook al begrijp ik dat dat nogal stom klinkt, zeker op een forum als dit.

Nu doet het feit zich voor dat hij, hoe zal ik het zeggen, bij het voorspel met orale sex precies de juiste snaar weet te raken. Ik wist niet dat dat gedoe beneden zo fijn kon zijn. Maar het is wel zo dat ik daardoor al tijdens het voorspel bijna standaard een best wel heftig orgasme krijg. En dan moet de echte sex nog beginnen zeg maar. En dan voel ik me eigenlijk al best wel loom en tevreden en heb ik toch het gevoel dat ik niet enthousiast genoeg ben (niet dat ik daar commentaar op krijg).

Ik moet ook nog oppassen dat ik hem niet per ongeluk te veel stimuleer; hij is al heel gevoelig voor aanrakingen en hij heeft zelfs al een keer een orgasme gehad toen we gewoon op de bank zaten met kleren aan. Nu heb ik inmiddels door dat hij, na een korte pauze, wel weer opnieuw kan, maar dan speelt eigenlijk hetzelfde, de echte opwinding lijkt er een beetje van af.

Dus waar het best wel vaak op neerkomt is dat de sex best wel ‘raar’ is, een van ons krijgt heel snel een orgasme waarna de boel stilvalt en de echte sex voor mijn gevoel moeizaam op gang komt en niet heel gepassioneerd meer is.

Is dit een fase, of doe ik toch iets verkeerd? Moet ik me inhouden bij het voorspel of hem een beetje afremmen? Of heb ik gewoon een verkeerd of te rigide idee van hoe het hoort?
Tijdens t voorspel als je het aan voelt komen zeggen dat hij moet stoppen.
ik geef mn bek ook maar een douw
Jouw orgasme is ook echte seks hoor.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Je hebt een verkeerd idee.

Er is niets mis mee wanneer jullie beide tijdens het voorspel al klaar komen. En ja, dan zijn jullie beide allebei misschien wat sloom, nou, dan heb je toch slome seks daarna. Of doe je wat anders. het gaat erom dat jullie beide het leuk met elkaar hebben, niet dat je een lijstje moet afwerken met prestaties.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Het snel klaarkomen is waarschijnlijk een fase. Zeker als je relatie nog pril is, kan een kleine prikkel al voor grote opwinding zorgen. Niks mis mee, er hoort niets en er zijn geen richtlijnen of voorschriften waar je aan moet voldoen. Gewoon lekker van elkaar genieten, eventueel 7 x per dag ;-)
Love is the meaning of life
Madeliefjees schreef:
08-06-2018 16:53
Tijdens t voorspel als je het aan voelt komen zeggen dat hij moet stoppen.
Ik moest even goed kijken of je een minnaar had :proud:
8102 schreef:
08-06-2018 17:09
Ik moest even goed kijken of je een minnaar had :proud:
Sssstttttt.......
ik geef mn bek ook maar een douw
Wut. Deelt u altijd alles met iedereen op internet?

Damn...
Als je niet tijdens het voorspel klaar wil komen zeg je dat tegen hem.
Annelleke schreef:
08-06-2018 17:21
Als je niet tijdens het voorspel klaar wil komen zeg je dat tegen hem.
whut...
welke vrouw wilt dit niet????
ouwewijsneus schreef:
08-06-2018 17:31
whut...
+1
''Geen woorden maar daden''
Leuke vent lijkt me dit. Als jullie er niet uit komen samen, stuur maar door naar mij!
Ik ben er voor om het woord 'voorspel' af te schaffen. Alsof het belangrijker is dan wat erna volgt. Of niet volgt, want als je allebei tevreden bent met wat en hoe en hoeveel en hoelang je gespeeld hebt, is het toch helemaal goed? Het is jullie feestje. Ik heb wel eens met een lover urenlang gevoorspeeld. Heerlijk. De spanning opbouwen, hij en/of jij wel of niet klaarkomen, overnieuw beginnen, whatever. Er zijn geen regels voor wat wel of niet moet, in welke volgorde, hoe veel en hoe lang. Jullie feestje, jullie flow, zolang iedereen geniet is het goed.
Jeetje, waarom seks in zoveel hokjes plaatsen? ‘Voorspel’, ‘dé seks’ etc. Geniet gewoon en laat het komen zoals het komt (letterlijk en figuurlijk haha). Wat is er mis met een 2e, 3e ronde? Hmmmmmm
Gewoon van genieten.
Helpt om na je eerste orgasme even een tandje terug te schakelen? En dan bijv 5 minuten later weer de draad op te pakken? Zelf kom ik ook bijna altijd klaar tijdens het voorspel. Dan ff rustig aan en dan weer verder
Erg herkenbaar als vrouw, en het is nu na jaren relatie nog sterker geworden omdat je elkaar zo goed kent. Voor mij is het ook het lekkerst als ik nog niet ben klaargekomen voor de penetratie, dan zit de spanning er nog wat op.

Ik zou het ´voorspel´ (tja stomme term eigenlijk als het al zo lekker is) toch wat rustiger aan doen, en zeer tijdig de move maken om hem naar binnen te laten gaan.
Is ook wel makkelijk als je niet echt je best voor een orgasme hoeft te doen, en eventueel ook gezellig samen te komen.
Ik vind het juist heerlijk om eerst klaar te komen . Alles is dan goed doorbloed, beetje gezwollen en gevoeliger. Heerlijk om daarna geneukt te worden :flirting:
I’m all about the fairytail baby
Kersje33 schreef:
09-06-2018 11:10
Ik vind het juist heerlijk om eerst klaar te komen . Alles is dan goed doorbloed, beetje gezwollen en gevoeliger. Heerlijk om daarna geneukt te worden :flirting:
Maar dat is niet zo voor elke vrouw, sommigen (zoals OP) missen dan de echte "geilheid" en zijn eigenlijk al tevreden. De seks na het orgamse wordt wat tammer en minder heftig.
-
Meer afwisselen tijdens jullie acties. Niet te lang achter elkaar hetzelfde doen. Dus rondje beffen, lekker opgewonden, dan penetratie, rondje beffen, nog lekkerder opgewonden, rondje penetratie, enz. En af te wisselen met what ever jullie samen lekker vinden. Oftewel, gooi alle seks (voorspel/tusenspel/naspel) lekker door elkaar en geniet maximaal van elkaar gaandeweg.
Hips, hopsakee en pierlala.
madelief030 schreef:
08-06-2018 16:47

Ik moet ook nog oppassen dat ik hem niet per ongeluk te veel stimuleer; hij is al heel gevoelig voor aanrakingen en hij heeft zelfs al een keer een orgasme gehad toen we gewoon op de bank zaten met kleren aan. Nu heb ik inmiddels door dat hij, na een korte pauze, wel weer opnieuw kan, maar dan speelt eigenlijk hetzelfde, de echte opwinding lijkt er een beetje van af.

Dus waar het best wel vaak op neerkomt is dat de sex best wel ‘raar’ is, een van ons krijgt heel snel een orgasme waarna de boel stilvalt en de echte sex voor mijn gevoel moeizaam op gang komt en niet heel gepassioneerd meer is.

Is dit een fase, of doe ik toch iets verkeerd? Moet ik me inhouden bij het voorspel of hem een beetje afremmen? Of heb ik gewoon een verkeerd of te rigide idee van hoe het hoort?
Als hij ook snel is klaargekomen, zou ik de volgende keer wat langer wachten voor de tweede ronde. Ga gewoon wat TV kijken en na een uurtje is ie vast weer super passioneel.
ouwewijsneus schreef:
08-06-2018 17:31
whut...
Ik

Niet alle vrouwen zijn hetzelfde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven