Witte rok
vrijdag 8 juni 2018 om 22:12
Ja, ik zag laatst ook iemand zo lopen. Ik zou dus ook voor huidskleur kiezen.nerdopviva schreef: ↑08-06-2018 22:06Dat lees ik ook vaak en toch zie ik regelmatig rode strings onder witte broeken (nu lijkt het of ik steeds naar andervrouws billen kijk, maar dat valt best mee). Ik draag zelf huidskleur onder witte kleding.
enn wijzigde dit bericht op 08-06-2018 22:12
5.63% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 8 juni 2018 om 22:12
Die zie je grotendeels niet zitten. Ik zie dan vaak nog het bovenstukje zeg maar. Maar sommige mensen hebben zulke doorschijnende kleding aan dat ik denk waarom?! Laatst nog bij de huisarts een vrouw met een witte legging die zo dun was dat je zelfs het getinte van haar huid er nog iets doorheen zag en alle etiketjes/labels die aan de binnenkant zaten. Kort topje erop. Haar man/vriend liep er naast en had echt zoiets van nou fijn dat je je vrouw/vriendin er zo voor schut bij laat lopen hoewel ik me niet kan indenken dat ze het zelf niet doorhad.
vrijdag 8 juni 2018 om 22:29
Je kan er zelfs putjes doorheen zien, als de legging maar strak genoeg zit.TsumTsum schreef: ↑08-06-2018 22:12Die zie je grotendeels niet zitten. Ik zie dan vaak nog het bovenstukje zeg maar. Maar sommige mensen hebben zulke doorschijnende kleding aan dat ik denk waarom?! Laatst nog bij de huisarts een vrouw met een witte legging die zo dun was dat je zelfs het getinte van haar huid er nog iets doorheen zag en alle etiketjes/labels die aan de binnenkant zaten. Kort topje erop. Haar man/vriend liep er naast en had echt zoiets van nou fijn dat je je vrouw/vriendin er zo voor schut bij laat lopen hoewel ik me niet kan indenken dat ze het zelf niet doorhad.
vrijdag 8 juni 2018 om 22:32
Roze, oranje of rood doe ik in zo'n geval.
lijf-lijn/witte-broek-en-kleur-ondergoe ... sages/4298
lijf-lijn/witte-broek-en-kleur-ondergoe ... sages/4298
anoniem_309529 wijzigde dit bericht op 08-06-2018 22:33
49.40% gewijzigd
Blijf altijd jezelf. Het origineel is zoveel meer waard dan een kopie.
zaterdag 9 juni 2018 om 09:59
Ik had een onderrokken probleem. Alle onderokken/onderjurken van Hema, Hunkemoller, Zeeman etc. etc. zijn allemaal heel kort. Ik heb bijvoorbeeld een semi transparante maxi-jurk en dan vind ik zo'n wit ding tot net over mijn dijen niet genoeg.
Na promotie-onderzoek blijkt alleen Marks&Spencer langere onderrokken en onderjurken te verkopen. Die heb ik nu gekocht in beige/huidskleurig en zwart voor onder midi en maxi jurken/rokken.
Het zijn een beetje dingen zoals mijn oma had, of die je in films over de jaren 40 ziet. Maar het werkt wel!
zaterdag 9 juni 2018 om 10:26
Van die die een beetje wijd vallen?Hillegonda1 schreef: ↑09-06-2018 09:59Ik had een onderrokken probleem. Alle onderokken/onderjurken van Hema, Hunkemoller, Zeeman etc. etc. zijn allemaal heel kort. Ik heb bijvoorbeeld een semi transparante maxi-jurk en dan vind ik zo'n wit ding tot net over mijn dijen niet genoeg.
Na promotie-onderzoek blijkt alleen Marks&Spencer langere onderrokken en onderjurken te verkopen. Die heb ik nu gekocht in beige/huidskleurig en zwart voor onder midi en maxi jurken/rokken.
Het zijn een beetje dingen zoals mijn oma had, of die je in films over de jaren 40 ziet. Maar het werkt wel!
Ik weet het nooit zo goed met al die dingen. Ik heb alleen figuurcorrigerende, maar dat vind ik op zomerdagen te plakkerig.
•