Mode & Beauty alle pijlers

Bolero

10-06-2018 12:14 111 berichten
Alle reacties Link kopieren
En weer lees ik het in een topic over een outfit: géén bolero, want die dingen zijn afgrijselijk.

Sinds ik op dit forum rondwandel, heb ik geleerd dat bolero's verboden moeten worden. Maar waarom eigenlijk? Ik vind ze leuk en handig. Ik kan zomerjurken met blote schouders dankzij die dingen ook op mijn werk dragen.

Mijn vraag is dus: wat is er zo verschrikkelijk fout aan een bolero?
Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
En heel tuttig!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Geen idee wat er fout aan is, ik draag ze ook. Maar ik ben dan ook wel een beetje tuttig, dus dat zal het wezen.
-
anoniem123456123456 wijzigde dit bericht op 31-12-2018 20:33
0.00% gewijzigd
Het is zo saai en kinderachtig.
Ik vind een broekrok veel erger of een krijtjesstreeppak.
NIks mis mee. Ik vind een jasje of vestje juist vele malen tuttiger dan een bolero als je bij een zomerjurk iets warmers aan wilt trekken.
Bolera kan tuttig zijn, hoeft niet
dat geldt ook voor rokken, broeken, jurken, eigenlijk voor alle kledingstukken

Kijk dit is alleen leuk als je 12 bent; Afbeelding

maar dit wordt al heel anders: Afbeelding
Afbeelding

Maar wat is aan zoiets dan saai, tuttig en kinderachtig?
lilguinea schreef:
10-06-2018 12:39
Afbeelding

Maar wat is aan zoiets dan saai, tuttig en kinderachtig?
dit is geen bolero, dit is een opengeknipte panty
Nouschi schreef:
10-06-2018 12:15
Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai.

+1
Nouschi schreef:
10-06-2018 12:16
En heel tuttig!

+2
S-Meds schreef:
10-06-2018 12:43

:rofl:
Flodderig. Ik zie nooit bolero's als die groene die Meds post.
Die van Meds is mooi idd!
Ik vind het (bijna) altijd de outfit verpesten. Dan draagt iemand een mooie jurk, en daar wordt dan zo’n vreselijke bolero overheen getrokken. Als je het koud hebt, kies dan een jurk met lange mouwen.
S-Meds schreef:
Hhahaha

Nee hoor TO, Bolero's zijn super awful.
Als ik mouwloos jurk of bloes draag, doe ik daar overheen een jeans jack

https://www.zalando.nl/urban-classics-s ... lsrc=aw.ds

Of gewoon blazer

https://playzoa.com/womens-blazers-with ... ation.html
S-Meds schreef:
:proud:
Hahaha ik vind "tuttig" en "kinderachtig" echt totaal tegenovergesteld. Dus die bezwaren heffen elkaar op. :-D

En saai? Een kleur kan saai zijn (beige, ook al noem je het heel hip "nude") maar een kledingstuk? Dan is een spijkerbroek toch vele malen saaier, om maar eens iets te noemen waar iedereen in rondloopt.

Kortom, ik ben nog niet overtuigd! :-D
Haha, ik lees het hier inderdaad ook vaker, maar ik trek ook af en toe een vestje of bolero over m’n mouwloze zomerjurkjes aan naar m’n werk. Of een spijkerjasje. Nog zo’n doodzonde volgens sommigen hier ;)
Ik heb in geen jaren een volwassen vrouw gezien in een bolero, behalve een chinese dame bij ons op werk. Maar zij draagt dan ook balerina's met strikje en zulke rokken

https://nl.shein.com/Box-Pleated-Mesh-S ... gIg5fD_BwE

@TO,

is dat ook jouw smaak?
Eerlijk, als ik iets leuk vind en leuk vind staan interesseert het me vrij weinig wat het Viva Forum daarvan vindt.
Vaak zoek je alleen iets duns om je kipfiletjes mee te bedekken, en dan kan een bolerootje toch prima?

Een jeans jasje of colbert is best warm. En jurken met mouwen zijn meestal geen zomerjurken dus daar heb je niks aan met temperaturen zoals de laatste weken in Nederland.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

lilguinea schreef:
10-06-2018 13:40
Eerlijk, als ik iets leuk vind en leuk vind staan interesseert het me vrij weinig wat het Viva Forum daarvan vindt.
Klopt, maar ik was benieuwd naar de reden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven