Vrouwelijke collega
donderdag 10 mei 2018 om 12:43
Hoi allemaal, ik ben benieuwd wat jullie van de volgend situatie vinden.
Ik heb een vrouwelijke collega die ik nu een aantal maanden via de app veel spreek, het begon eerst vriendschappelijk maar de gesprekken werden p een gegeven moment wat gewaagder. Toen we hiermee begonnen had zij nog een vriend, dit is inmiddels voorbij.
De gesprekken gaan vaak richting sex, ik weet inmiddels qua sex heel veel van haar, hoe ze zich intiem scheert, cup maat ondergoed, wat ze fijn vind in bed etc. Ook weet ze dit soort dingen van mij. Ook appen we elkaar bijna elke dag slaap lekker. Ze heeft me een aantal foto´s gestuurd van de contouren van haar borsten door haar t shirt heen. we hebben ook een keer na een bedrijfsuitje op een bankje buiten het restaurant gezeten, hierbij keken we elkaar heel erg lang aan, het bedrijfsuitje erna heb ik haar omhelst en geprobeerd te knuffelen, later zei ze via de app dat ze dat wel schattig vond.
Ze komt binnenkort op visite.
Wat is jullie mening hierover? Bedoelt ze hier wat mee? wat zouden andere vrouwen op dit forum hiervan vinden? Zouden jullie dit met een man doen als jullie niet geïnteresseerd waren?
Alvast bedankt!
Ik heb een vrouwelijke collega die ik nu een aantal maanden via de app veel spreek, het begon eerst vriendschappelijk maar de gesprekken werden p een gegeven moment wat gewaagder. Toen we hiermee begonnen had zij nog een vriend, dit is inmiddels voorbij.
De gesprekken gaan vaak richting sex, ik weet inmiddels qua sex heel veel van haar, hoe ze zich intiem scheert, cup maat ondergoed, wat ze fijn vind in bed etc. Ook weet ze dit soort dingen van mij. Ook appen we elkaar bijna elke dag slaap lekker. Ze heeft me een aantal foto´s gestuurd van de contouren van haar borsten door haar t shirt heen. we hebben ook een keer na een bedrijfsuitje op een bankje buiten het restaurant gezeten, hierbij keken we elkaar heel erg lang aan, het bedrijfsuitje erna heb ik haar omhelst en geprobeerd te knuffelen, later zei ze via de app dat ze dat wel schattig vond.
Ze komt binnenkort op visite.
Wat is jullie mening hierover? Bedoelt ze hier wat mee? wat zouden andere vrouwen op dit forum hiervan vinden? Zouden jullie dit met een man doen als jullie niet geïnteresseerd waren?
Alvast bedankt!
zondag 10 juni 2018 om 00:30
Nou ze is vanavond langs geweest, we hebben een tijd lang in de tuin gezeten en op een gegeven moment had ik mn hand op haar buit ( we zaten naast elkaar op twee stoelen) en op een gegeven moment probeerde ik haar te zoenen en gaf haar allemaal kleine kusjes in haar nek, ze vond het niet heel erg maar zei dat ze niet verder wilde gaan. Opeen gegeven moment stonden we buiten bij haar fiets en ik legde mn hand op haar kont ( ze duwde deze niet weg) en toen stonden we te knuffelen en toen ze haar fiets losmaakte legde ik mn hand op haar borsten en duwde ze die beetje plagerig weg, heel erg vond ze het niet maar ze zei wel ik ben niet van plan iets te gaan doen hoor, maar omdat ze het allemaal niet zo erg leek te vinden bleef ik het maar doen en toen stonden we weer te knuffelen en was ik haar kleine kusjes aant geven op haar wang en toen is ze weggegaan en we hebben voor een volgende keer afgesproken.
zondag 10 juni 2018 om 00:32
Nou ze is vanavond langs geweest, we hebben een tijd lang in de tuin gezeten en op een gegeven moment had ik mn hand op haar buit ( we zaten naast elkaar op twee stoelen) en op een gegeven moment probeerde ik haar te zoenen en gaf haar allemaal kleine kusjes in haar nek, ze vond het niet heel erg maar zei dat ze niet verder wilde gaan. Opeen gegeven moment stonden we buiten bij haar fiets en ik legde mn hand op haar kont ( ze duwde deze niet weg) en toen stonden we te knuffelen en toen ze haar fiets losmaakte legde ik mn hand op haar borsten en duwde ze die beetje plagerig weg, heel erg vond ze het niet maar ze zei wel ik ben niet van plan iets te gaan doen hoor, maar omdat ze het allemaal niet zo erg leek te vinden bleef ik het maar doen en toen stonden we weer te knuffelen en was ik haar kleine kusjes aant geven op haar wang en toen is ze weggegaan en we hebben voor een volgende keer afgesproken.
zondag 10 juni 2018 om 09:22
Wat precies?
I wanna live my life with the volume full!
zondag 10 juni 2018 om 09:25
Toen ze haar fiets losmaakte legde jij je hand maar op haar borsten? Beetje apart. Alz zij graag seks met je wilde, zou ze je echt wel terug zoenen. Als iemand die ik heel leuk vind mij kusjes in mn nek geeft, ben ik niet te houden. Wel lullig van haar dat ze je uitdaagt maar niks doet
I’m all about the fairytail baby

maandag 11 juni 2018 om 12:53
Ik bedoelde haar buik. Mijn overbuurman liep toevallig langs en apte me dat ik het er gelijk te dik oplegde volgens hem maar dat hij wel zag dat ze geïnteresseerd was ( hij wist dat ze langs zou komen maar kende de voorgeschiedenis niet ) ze apte gisteren dat ze wel weer langs wilde komen mits ik niet zo handtastelijk zou zijn, ik heb gezegd dat ik dit zou proberen ( als semi grapje ) ons contact is verder gewoon hetzelfde als anders.
Zij is 26 ik ben 36.

maandag 11 juni 2018 om 18:57
Wat is een 'semi grapje'?beetjegekopcollega schreef: ↑11-06-2018 12:53Ik bedoelde haar buik. Mijn overbuurman liep toevallig langs en apte me dat ik het er gelijk te dik oplegde volgens hem maar dat hij wel zag dat ze geïnteresseerd was ( hij wist dat ze langs zou komen maar kende de voorgeschiedenis niet ) ze apte gisteren dat ze wel weer langs wilde komen mits ik niet zo handtastelijk zou zijn, ik heb gezegd dat ik dit zou proberen ( als semi grapje ) ons contact is verder gewoon hetzelfde als anders.
Zij is 26 ik ben 36.
I wanna live my life with the volume full!
maandag 11 juni 2018 om 19:03

maandag 11 juni 2018 om 19:04
Proberen? Als ik die vrouw was kwam ik echt niet meer langs, hou je handen thuis.beetjegekopcollega schreef: ↑11-06-2018 12:53Ik bedoelde haar buik. Mijn overbuurman liep toevallig langs en apte me dat ik het er gelijk te dik oplegde volgens hem maar dat hij wel zag dat ze geïnteresseerd was ( hij wist dat ze langs zou komen maar kende de voorgeschiedenis niet ) ze apte gisteren dat ze wel weer langs wilde komen mits ik niet zo handtastelijk zou zijn, ik heb gezegd dat ik dit zou proberen ( als semi grapje ) ons contact is verder gewoon hetzelfde als anders.
Zij is 26 ik ben 36.
Schaam je je niet rot nu je buurman gezien heeft hoe handtastelijk je was? En hoe kan zo'n buurman van afstand zien dat ze geïnteresseerd is?
dinsdag 12 juni 2018 om 08:28
Dit ja. Als een vrouw me niet terug zou zoenen en ik het idee had dat "ze het niet erg vond" dan ga ik niets meer proberen...Kersje33 schreef: ↑10-06-2018 09:25Toen ze haar fiets losmaakte legde jij je hand maar op haar borsten? Beetje apart. Alz zij graag seks met je wilde, zou ze je echt wel terug zoenen. Als iemand die ik heel leuk vind mij kusjes in mn nek geeft, ben ik niet te houden. Wel lullig van haar dat ze je uitdaagt maar niks doet
koekies zijn lekker
dinsdag 12 juni 2018 om 09:46
Ze wil nog wel een keer met je afspreken als je niet zo handtastelijk bent. En jij gaat dat proberen? Really???
Sorry TO, maar laat dat meisje met rust en ga je je ogen uit je kop schamen!
Toevoeging: you fucked up!
Sorry TO, maar laat dat meisje met rust en ga je je ogen uit je kop schamen!
Toevoeging: you fucked up!
hightower wijzigde dit bericht op 12-06-2018 11:08
6.90% gewijzigd
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!

dinsdag 12 juni 2018 om 14:28
Ben jij nog maagd ofzo, dat je buurman je moet helpen?beetjegekopcollega schreef: ↑11-06-2018 12:53Ik bedoelde haar buik. Mijn overbuurman liep toevallig langs en apte me dat ik het er gelijk te dik oplegde volgens hem maar dat hij wel zag dat ze geïnteresseerd was ( hij wist dat ze langs zou komen maar kende de voorgeschiedenis niet ) ze apte gisteren dat ze wel weer langs wilde komen mits ik niet zo handtastelijk zou zijn, ik heb gezegd dat ik dit zou proberen ( als semi grapje ) ons contact is verder gewoon hetzelfde als anders.
Zij is 26 ik ben 36.
En verder kom je over als een creep die niet eens door heeft wat hij fout deed.