Vrouwelijke collega
donderdag 10 mei 2018 om 12:43
Hoi allemaal, ik ben benieuwd wat jullie van de volgend situatie vinden.
Ik heb een vrouwelijke collega die ik nu een aantal maanden via de app veel spreek, het begon eerst vriendschappelijk maar de gesprekken werden p een gegeven moment wat gewaagder. Toen we hiermee begonnen had zij nog een vriend, dit is inmiddels voorbij.
De gesprekken gaan vaak richting sex, ik weet inmiddels qua sex heel veel van haar, hoe ze zich intiem scheert, cup maat ondergoed, wat ze fijn vind in bed etc. Ook weet ze dit soort dingen van mij. Ook appen we elkaar bijna elke dag slaap lekker. Ze heeft me een aantal foto´s gestuurd van de contouren van haar borsten door haar t shirt heen. we hebben ook een keer na een bedrijfsuitje op een bankje buiten het restaurant gezeten, hierbij keken we elkaar heel erg lang aan, het bedrijfsuitje erna heb ik haar omhelst en geprobeerd te knuffelen, later zei ze via de app dat ze dat wel schattig vond.
Ze komt binnenkort op visite.
Wat is jullie mening hierover? Bedoelt ze hier wat mee? wat zouden andere vrouwen op dit forum hiervan vinden? Zouden jullie dit met een man doen als jullie niet geïnteresseerd waren?
Alvast bedankt!
Ik heb een vrouwelijke collega die ik nu een aantal maanden via de app veel spreek, het begon eerst vriendschappelijk maar de gesprekken werden p een gegeven moment wat gewaagder. Toen we hiermee begonnen had zij nog een vriend, dit is inmiddels voorbij.
De gesprekken gaan vaak richting sex, ik weet inmiddels qua sex heel veel van haar, hoe ze zich intiem scheert, cup maat ondergoed, wat ze fijn vind in bed etc. Ook weet ze dit soort dingen van mij. Ook appen we elkaar bijna elke dag slaap lekker. Ze heeft me een aantal foto´s gestuurd van de contouren van haar borsten door haar t shirt heen. we hebben ook een keer na een bedrijfsuitje op een bankje buiten het restaurant gezeten, hierbij keken we elkaar heel erg lang aan, het bedrijfsuitje erna heb ik haar omhelst en geprobeerd te knuffelen, later zei ze via de app dat ze dat wel schattig vond.
Ze komt binnenkort op visite.
Wat is jullie mening hierover? Bedoelt ze hier wat mee? wat zouden andere vrouwen op dit forum hiervan vinden? Zouden jullie dit met een man doen als jullie niet geïnteresseerd waren?
Alvast bedankt!

donderdag 31 mei 2018 om 15:55
Kijk Naatje snapt het!
donderdag 31 mei 2018 om 16:25
Naatjelief1991
heb je ook nog geneukt of kreeg je alleen slaag?
Ik zal je zeggen hoe het afliep. Zij zat op de rand van haar bed en ik moest voor haar komen staan. Ze maakte mijn broek los en trok die ruw omlaag. Ze zag mijn stijve lul door de dunne stof van mijn boxershort. "Over de knie", commandeerde ze. Ik over haar knie en ze gaf mij een enorm pak slaag op mijn boxershort, die ze daarna omlaag trok, om op mijn blote billen verder te gaan. Toen ze klaar was ging ik voor haar staan en beval haar met haar benen wijd op bed te gaan liggen. Zo kon ik haar heerlijk beffen waarna ik haar flink geneukt heb. Dat was haar/mijn beloning voor het pak slaag dat nog dagen nagloeide.
heb je ook nog geneukt of kreeg je alleen slaag?
Ik zal je zeggen hoe het afliep. Zij zat op de rand van haar bed en ik moest voor haar komen staan. Ze maakte mijn broek los en trok die ruw omlaag. Ze zag mijn stijve lul door de dunne stof van mijn boxershort. "Over de knie", commandeerde ze. Ik over haar knie en ze gaf mij een enorm pak slaag op mijn boxershort, die ze daarna omlaag trok, om op mijn blote billen verder te gaan. Toen ze klaar was ging ik voor haar staan en beval haar met haar benen wijd op bed te gaan liggen. Zo kon ik haar heerlijk beffen waarna ik haar flink geneukt heb. Dat was haar/mijn beloning voor het pak slaag dat nog dagen nagloeide.
zaterdag 2 juni 2018 om 15:03
op de kopieermachine!
Als ze loopt te teasen, is het een trut waar je niets een hebt. En anders heb je (wellicht goeie) seks.
Eigenlijk zou er een poll toegevoegd moeten worden.
Tijdens de date:
[ ] gebeurt er niets
[ ] wordt het stomende seks
[ ] alleen beetje zoenen en voelen
Als ze loopt te teasen, is het een trut waar je niets een hebt. En anders heb je (wellicht goeie) seks.
Tijdens de date:
[ ] gebeurt er niets
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!

zondag 3 juni 2018 om 02:49
Ik ga voor optie 1Hightower schreef: ↑02-06-2018 15:03op de kopieermachine!
Tijdens de date:
[ ] gebeurt er niets
zondag 3 juni 2018 om 04:01
Tenzij ze een megasuperpush-up bh droeg, met oneindig veel vulling. Verklaart meteen dat ze opeens met haar borsten tegen je aan zat, die omvang is ze niet gewendbeetjegekopcollega schreef: ↑01-06-2018 13:42Goed verhaal.
Ik hoef nog maar 2 werkdagen met haar te werken, volgende week komt ze langs.
Het lijkt mij dat ze echt wel doorhad dat ze zo dicht tegen me aan stond met haar borsten.

maandag 4 juni 2018 om 13:04
Dit duurt al enkele maanden hé, en de ene keer zijn de gesprekken intiemer dan anders. Afgelopen maandag stond ze dus met haar borsten tegen me aan en de dag erna niet, daar raakte ik wel een beetje van in de war, ik dacht zo van waarom doet ze dat dan dinsdag niet als er maandag zo´n spanning is....

maandag 4 juni 2018 om 13:27
Wat dacht je van:beetjegekopcollega schreef: ↑04-06-2018 13:04Dit duurt al enkele maanden hé, en de ene keer zijn de gesprekken intiemer dan anders. Afgelopen maandag stond ze dus met haar borsten tegen me aan en de dag erna niet, daar raakte ik wel een beetje van in de war, ik dacht zo van waarom doet ze dat dan dinsdag niet als er maandag zo´n spanning is....
- je hebt maandag niet toegeslagen, dus de spanning is dinsdag weg?
- je hoeft geen super alpha mannetje te zijn, maar beetje doortastend mag wel hoor....
- ijzer smeden als het heet is...
Raak je er van in de war wanneer ze wel of juist niet haar borsten tegen je aandrukt?
dinsdag 5 juni 2018 om 14:28
Ik raak er als ze zo dicht tegen me aanstaat wel een beetje van in de war ja, het is ook niet de eerste keer dat ze dat doet over in mijn bijzijn (met een drankje op) over haar borsten begint. Ze vroeg paar weken terug al soort van grapje ook een naaktfoto. Vandaag is mijn laatste werkdag met haar, zaterdag komt ze op visite.
dinsdag 5 juni 2018 om 16:26
Doe eens gek! Het is mooi weer, ga vanuit je werk samen het terras op!beetjegekopcollega schreef: ↑05-06-2018 14:28Ik raak er als ze zo dicht tegen me aanstaat wel een beetje van in de war ja, het is ook niet de eerste keer dat ze dat doet over in mijn bijzijn (met een drankje op) over haar borsten begint. Ze vroeg paar weken terug al soort van grapje ook een naaktfoto. Vandaag is mijn laatste werkdag met haar, zaterdag komt ze op visite.
donderdag 7 juni 2018 om 10:13
donderdag 7 juni 2018 om 10:20
Yahitchu schreef: ↑07-06-2018 10:13Wat ben je een sissy man. Dat zij nog geneukt wilt worden door zo'n groentje zeg.. Ik word al moe van al je berichten in dit topic pffff. Je bent zeker ook zo'n type die dan tijdens het neuk en steeds vraagt of ze het wel lekker vindt?
Kom op jochie, tijd voor wat actie.

koekies zijn lekker
donderdag 7 juni 2018 om 22:29
Als ik jou was zou ik me nog even verdiepen in wat er met dat hele #metoo nou eigenlijk bedoeld wordt, want als dit je conclusie is dan heb je er weinig van begrepen