Zin in een flirt
woensdag 13 juni 2018 om 21:02
woensdag 13 juni 2018 om 21:10
Nee, natuurlijk niet. Ik zou sowieso nooit vreemdgaan, dus als dit gevoel van mijn kant escaleert moet ik misschien maar een pauze ofzo nemen in mijn relatie... Geen idee....Eidde schreef: ↑13-06-2018 21:02Normaal, normaal, wat is normaal? Als 9 van de 10 het hebben? Of alleen jij maar je hebt er geen last van? Is het niet normaal als niemand het heeft?
Waarom ben je bang dat het escaleert? En in wat? Stomende sex op de toiletten waar je daarna spijt van krijgt?
Overleg eens met je vriend.
Vroeg me gewoon af of mensen hier bekend mee waren.
woensdag 13 juni 2018 om 21:42
woensdag 13 juni 2018 om 21:50
Ook al zit je in een relatie en wordt er met je geflirt en flirt je af en toe terug, dan nog is er niets aan de hand. Als je hier ook gewoon open over praat met je vriend is er nog minder aan de hand.
Maar je zal de eerste niet zijn die zegt, ik wilde alleen maar flirten en toen stonden we in eens te zoenen. Weet waar je grenzen liggen.
Maar je zal de eerste niet zijn die zegt, ik wilde alleen maar flirten en toen stonden we in eens te zoenen. Weet waar je grenzen liggen.
woensdag 13 juni 2018 om 21:51
Ik denk dat ik te snel heb gesproken, op het moment denk ik absoluut niet aan een pauze en als ik een pauze zou willen zou het niet zijn om vreemd te gaan. Ik zit niet constant om me heen te kijken, ik merkte gewoon dat ik me lichtelijk aangetrokken voel tot iemand en vroeg me af of dat heel erg of raar is. Ik heb totaal geen seksuele verlangens naar andere mannen, ik vroeg mij gewoon af of het normaal is in een relatie om je soms tot andere mensen aangetrokken te voelen.sinnombre schreef: ↑13-06-2018 21:42Als je denkt aan een pauze in je relatie, dan kun je er maar beter mee stoppen, dan vind je je vriend niet leuk genoeg.
Ik vind het een slecht teken dat je nu al om je heen zit te kijken. Zolang heb je nou ook weer niet een relatie. Vraag jezelf af of er wel toekomst zit in je relatie.
woensdag 13 juni 2018 om 22:39
woensdag 13 juni 2018 om 23:22
Die anderhalf jaar dat je continu naast je vriend liep, maakte dat je veel te druk bezig was met verliefd zijn waardoor je niet eens oog had voor andere mannen. Dat is niet vreemd.
Als de ergste verliefdheid voorbij is, en het een prettige status quo is, gaat het gewone leven weer verder. Dat betekent dat je vaak ook weer eens voelt of een ander je type is, of hij toch wel een leuke lach heeft, of hij je aandacht probeert te trekken, etc. Het is helemaal niet gek om dat te merken of om blij te worden als iemand een compliment over je nieuwe outfit, etc. maakt. Leuk toch, geniet daarvan. Zolang je daar op een gepaste manier mee omgaat en heel goed weet hoe gek je op je vriend bent, is er niets aan de hand.
Als de ergste verliefdheid voorbij is, en het een prettige status quo is, gaat het gewone leven weer verder. Dat betekent dat je vaak ook weer eens voelt of een ander je type is, of hij toch wel een leuke lach heeft, of hij je aandacht probeert te trekken, etc. Het is helemaal niet gek om dat te merken of om blij te worden als iemand een compliment over je nieuwe outfit, etc. maakt. Leuk toch, geniet daarvan. Zolang je daar op een gepaste manier mee omgaat en heel goed weet hoe gek je op je vriend bent, is er niets aan de hand.
woensdag 13 juni 2018 om 23:23
Herkenbaar. En ik was echt heel erg gek op mijn toenmalige vriend!OliebolmetKrenten schreef: ↑13-06-2018 22:39Doet me denken aan dat ik toen een knappe docent had en zat toen in een relatie. Flirten deed ik niet, wel zwijmelen.
donderdag 14 juni 2018 om 06:03
donderdag 14 juni 2018 om 08:14
Jij neukt meteen alles wat jou een beetje aandacht geeft?
donderdag 14 juni 2018 om 12:45
Hier zit de crux! Hardlopers zijn doodlopers zegt mijn omaatje altijd en dat blijkt ook nu maar weer. Alles maar samen, kleffie beffie en lekker altijd bij elkaar, daarmee jank je toch echt zelf in recordtijd alle vorm van spanning uit je relatie. Dat is hier ook gaande en dat is de reden dat jij de spanning gaat zoeken en daardoor ook dingen/flirts gaat zien, die je graag zelf wíl zien zodat je een soort uitlaatklep hebt die je spanning kan geven. Komt echt niet omdat je nu toevallig vaker met jezelf bent. En daarbij, als je vriend de ware is voor je, maakt het qua signaleren van flirts geen verschil of je vriend ernaast loopt of niet, dan ben je er niet mee bezig.Elenadem schreef: ↑13-06-2018 20:52Nu komt de maar... ik ben namelijk heeeel vaak bij mijn vriend, eigenlijk altijd. In het begin had ik daar nooit last van, echter begint het nu natuurlijk wel een beetje gewoontjes te worden. Omdat we daar aan werken en ik nu vaker alleen ben merk ik dat mannen weer met me beginnen te flirten. Er wordt naar me gekeken en die aandacht heb ik heel lang niet gehad, uiteraard omdat ik altijd met mijn vriend liep.
En na anderhalf jaar al moeten werken, afstand nemen en allerlei andere dingen voor ogen hebben met anderen, kansloos. Gaat niks meer worden. Enige wat je nu nog kunt doen, is de tip van oma ter harte nemen voor de volgende keer: bouw iets rustig op zodat je de spanning wat langer binnen je relatie kunt vinden en niet erbuiten hoeft te zoeken.
donderdag 14 juni 2018 om 17:59
Zo wat lekker zwart wit zeg. Overduidelijk gebaseerd op je eigen ervaring. Ik snap waar je heengaat maar niet elke relatie is hetzelfde en een tijdje wat minder spanning hebben hoort er ook gewoon bij. We zijn beiden totaal niet van plan om bij elkaar weg te gaan en hebben een super goede relatie. Ik ken genoeg mensen die soms een lichte sleur hebben, als je het dan meteen uitmaakt kom je niet ver in het liefdesleventumtum8 schreef: ↑14-06-2018 12:45Hier zit de crux! Hardlopers zijn doodlopers zegt mijn omaatje altijd en dat blijkt ook nu maar weer. Alles maar samen, kleffie beffie en lekker altijd bij elkaar, daarmee jank je toch echt zelf in recordtijd alle vorm van spanning uit je relatie. Dat is hier ook gaande en dat is de reden dat jij de spanning gaat zoeken en daardoor ook dingen/flirts gaat zien, die je graag zelf wíl zien zodat je een soort uitlaatklep hebt die je spanning kan geven. Komt echt niet omdat je nu toevallig vaker met jezelf bent. En daarbij, als je vriend de ware is voor je, maakt het qua signaleren van flirts geen verschil of je vriend ernaast loopt of niet, dan ben je er niet mee bezig.
En na anderhalf jaar al moeten werken, afstand nemen en allerlei andere dingen voor ogen hebben met anderen, kansloos. Gaat niks meer worden. Enige wat je nu nog kunt doen, is de tip van oma ter harte nemen voor de volgende keer: bouw iets rustig op zodat je de spanning wat langer binnen je relatie kunt vinden en niet erbuiten hoeft te zoeken.