VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
quote:Wind schreef op 05 maart 2009 @ 09:59:

Ja, volgens mij ook!

Het is toch;

4e letter Lien

4e letter Dropje

5e letter Athena

5e letter Athena

5e letter Wind

Ik vind het een stoere meisjesnaam!Ja, en ik had dus ook een letter verkeerd geteld denk ik want ik kwam uit op ipv 5e letter Athena, eerste letter pebbles 2 keer. Die kende ik niet hoor!
Lien, je hebt wel voor een deel gelijk hoor, met je advies om te besluiten thuis te blijven.

Echter, ik wil zoooooooo graag mee. Ik ben op zoek naar een oplossing voor het financiele gedeelte. Komt vast goed hoor, we zijn niet armlastig ofzo. Ik hoop niet dat jullie dat verkeerd begrepen hebben. Maar we hebben even wat veel uitgaven tegelijk op het moment.

Qua duizeligheid heb ik toch wel goede hoop dat dat over twee weken over is hoor!

En ik heb jullie al zo lang niet gezien, het wordt wel weer eens tijd he
Mille, weet jij al hoe je gaat en hoe laat?

Ik twijfel of ik vrijdagmiddag toch vrij zal nemen, als ik volgende week vrijdag moet overwerken, of in het weekend, dan doe ik dat misschien wel.
Morrie, naam!
Wat is het nog druk zo laat op de avond, hier! Gezellig!

Hoe gaat het bij jou Wind? Hoe is het gegaan?

Bedankt voor de info Morrie, ik ga dit weekend naar mijn ouders en zal het mijn moeder doorgeven. Mijn vader heeft het haar uiteindelijk kado gedaan en ik zou helpen met het uitzoeken van een geschikte fotograaf. Leuk toch?

Net belde mijn zwager: mijn schoonmoeder heeft een botbreuk opgelopen op skivakantie. Tweede jaar op rij dat ze met een botbreuk terugkomt, vorig jaar zelf met een gipsvlucht. Zou ze te oud worden voor skievakantie? Was wel weer even schrikken.

Aap gaat morgen ook op werk ski-tripje, die is dinsdag weer terug. Hij rijdt met 3(!)vrouwen naar Zwitserland. Gelukkig is hij zo trouw als een deur want anders zou ik hem wel knijpen. Ik ga lekker met de kids naar mijn ouders.
oja, at net een chocotoff (ongesteld he? ) en toen brak een stuk van mijn kies af! Op een hele gekke plek, meer aan de buitenkant van de kies. Zo vreemd. Morgen maar even de tandarts bellen.
dat is wel een fikse straf voor een chocolaatje
Hallo en dahag! Ben een beetje laat thuis en ga nu maar meteen door naar bed!
quote:Elyane schreef op 05 maart 2009 @ 22:48:

Lien, je hebt wel voor een deel gelijk hoor, met je advies om te besluiten thuis te blijven.

Echter, ik wil zoooooooo graag mee. Ik ben op zoek naar een oplossing voor het financiele gedeelte. Komt vast goed hoor, we zijn niet armlastig ofzo. Ik hoop niet dat jullie dat verkeerd begrepen hebben. Maar we hebben even wat veel uitgaven tegelijk op het moment.

Volgens mij hebben we je inderdaad een tijd niet gezien!

En je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, voor je financiën. Feit is gewoon dat zo'n weekendje relatief gezien best duur is. Het huis, boodschappen (veel gezellige snaai!) buiten de deur lunchen en avondeten en dan betaal je voor de sauna enzo volgens mij ook nog eens apart toch?

Ha, al met al vallen deze kosten voor mijn uitje in het niet (en dan heb ik schaamteloos ook nog eens 2 behandelingen geboekt...) in vergelijking met het weekje NY van Pebblo, en gelukkig gaan onze zaken heel erg goed dus ik neem het er gewoon van. Maar, ik kan me voorstellen dat het oploopt tot een flink bedrag dat je niet zo 1-2-3 over hebt.

Moest wel lachen om 'ik ben op zoek naar een oplossing', zag je al een bank beroven ofzo

Ik heb trouwens altijd het idee dat de eerste maanden van het jaar altijd dure maanden zijn. Veel rekeningen enzo. Is dat eigenlijk zo of voelt het maar zo?

Lien, ik heb Linoleum ten zeerste afgeraden een hond te nemen. Goed gedaan? Men, als ik het vantevoren wist...

En Wind, echt heel jammer dat het vandaag wéér niet gelukt is te gaan lunchen, ik had het echt leuk gevonden.

Ik was net even een lamp naar de auto sjouwen, maar sjonge, wat een heerlijk lenteweertje vandaag!
Hoe is het met je kies, Nathje?
Ieuw, hoe is het met de kies?

En Pebb, moet je natuurlijk niet Linoleum wegbezuinigen, want dan heb ik geen geld meer voor HvS . Nee hoor, graag zakelijk: als het niets extra's oplevert dan stoppen, want in deze concurrerende markt moet je je geld niet op straat gooien.

Heb prima week gehad, ben wel gaar nu. Heb vandaag bijeenkomst gehad waar heel groot deel van de organisatie was. Wel leuk, want daardoor versneld dus van alles gezien (presentaties en mensen). Moet nog wel meer nette kleren, want sjemig, wat zien al die lui er keurig uit.
Haha, vroeg net aan Linoleum of je het over honden had gehad en Linoleum zei dat hij jou al had gevraagd of ik soms had gemeld dat je moest zeggen dat honden toch wel veel tijd kosten .
Wind, geen idee wat ik gemist heb want zie ook niks op LP, maar ik hoop dat het minder vervelend was dan het klinkt?

En gefeliciteerd met je nichtje met de leuke -normale - naam Ely!

Wat heb ik verder nog gemist.. Heel veel in elk geval, want al een aantal dagen niet geweest. Oh ja, het grote voordeel van Brum vind ik dat vanwege de overdreven mimiek en weinig tekst het geluid praktisch uit kan, zonder geluid vinden ze het ook prima. Ik ben dus juist erg pro-Brum

En HvS: ik ben nog aan het dubben Morrie. Misschien kan ik wel een paar uurtjes vrij regelen maar dan nog zie ik de kinderen amper die vrijdag. Aan de andere kant: zondag na de High Tea had ik pas door hoe laat het eigenlijk was en vond ik dat ook vervelend en niet aardig voor het thuisfront, maar de kinderen reageerden amper toen ik thuiskwam

Pas na een paar minuten riep Nano ineens 'Hawwoooooo mamma!' (Maar ja, Brum stond aan, dan ben ik niet interessant).

Linoleum, mocht je meelezen: je kunt onze hond zo meenemen. Al is het maar een aantal weken, om uit te proberen hoe het is. Ik kan je alleen niet garanderen dat we haar terugnemen..

Ik zal even een stukje hierheen kopieren wat ik toevallig op septmsngroep schreef voor iemand die een hond overweegt Lien (voor de duidelijkheid, hond werd door anderen vergeleken met kind erbij qua drukte):

Als je het dan echt wilt horen: ik zou zelf nooit meer aan een hond beginnen. Ik vind ze zoals eerder gezegd erg aanwezig en een extra kind wat ik zelf gebaard heb oke, maar elke keer de troep en drukte van het kind van een ander hangt me af en toe best de keel uit. Terwijl we best een rustige hond hebben hoor. Maar ze blijft bv. proberen eten van de kinderen te pikken, dus zodra er een eet en niet aan tafel zit (want daar komt ze niet), bv. met koekje/soepstengel ofzo moet dat beest eigenlijk de kamer uit. En ze zijn vies, vergeleken met katten. Af en toe moet ze echt onder de douche omdat ze ergens in heeft liggen rollen/onder de bagger zit etc., en dat is me met een kat nog nooit gebeurt. Katten worden in de vakantie gewoon door iemand gevoerd, hond moet echt ergens onderdak krijgen. Als Nano een baldadige bui heeft vluchten de katten snel genoeg door het luikje naar buiten of geven ze voorzichrtig een waarschuwingskrabje zonder nagels, daar heb ik geen omkijken naar. Hond moet in bescherming genomen worden door haar in de gang in de mand te zetten -dus dan moet je er weer alert op zijn als je aan het koken bent ofzo en Nano ineens verdacht stil of juist erg druk is.Nou ja, alles bij elkaar was het voor mij een eenmalig iets (nog ongeveer zeven jaar.. :-)). Maar er zijn zat mensen die het hartgrondig met me oneens zijn hoor
Oh, en Nathje, die afgebroken kies, brrr..
Ik ben het hartgrondig met Mille eens, maar ik heb ook net zo'n eigenwijs en hardleers schepsel als zij heeft, een Beagle. En ondanks dat ik mijn hond ook vaak erg lief en grappig vind, het heerlijk vind om met een gegronde reden een flink stuk te fietsen of te wandelen vind ik een hond vooral ook heel erg een blok aan je been. Als ik écht wist hoe het was een hond te hebben, dan was ik er niet aan begonnen. En ze zijn inderdaad ook vies. Enorm veel haar, bagger, slijmslierten die hij van zijn kop af schud en hij vreet kattenpoep als hij de kans heeft (gelukkig hebben we geen kat).

Feit is wel dat je toch aan zo'n beest hecht, als ik er aan denk hem toch weg te doen dan vind ik het heel erg zielig als ik bedenk dat hij ons zal missen, bij een slechte baas terecht komt, lang alleen thuisgelaten wordt (nu is dat max 3, hooguit 4 uur) of weinig aandacht krijgt. En de jongens zijn echt gek met hem en dat is ook wel erg leuk om te zien.

Maar eerlijk, ik zie meer nadelen dan voordelen en als mensen zeggen "het is net een kind", dan zeg ik "het is erger!".

Hahaha, we bezuinigen Linoleum niet zomaar weg hoor Lien. Maar de kosten moeten wel voldoende opleveren. Enfin, we hebben het er over gehad en dat ik hem een vreselijk aardige vent vind of dat hij jouw vent is mag geen reden zijn hem aan te houden. We hebben goede afspraken gemaakt hoor. :-)

Nou Lien, eerste weekje zit erop. Voordat je het weet lijkt het wel weer een eeuwigheid geleden dat je 10 maanden thuis zat!
Ja, inderdaad zeg, eerste week gewoon alweer voorbij Lien!

Getver Peb, idd, dat die beesten gewoon kattenstront vreten als ze de kans krijgen.. Bij ons griste ze pas ineens ook weer iets bij een boom vandaan met uitlaten. En dan vreselijk uit die vieze bek stinkend wel lief tegen de kinderen doen, ieuuuwwww.

En dan heeft die van ons ook nog een heleboel schappelijke kanten: ze blaft niet, doet niet vervelend waaks, springt eigenlijk nooit tegen mensen op, doet niet dominant of vervelend naar kinderen of andere huisdieren toe.. Maar toch!
Ik moet ook echt niet aan een hond denken....

Nu weet ik ook waarom niet
Nee hoor Peb, ik weet ook wel kosten-baten enzo. Maar dat wilde ik dus juist zeggen, zakelijke dingen graag zakelijk bekijken. Dat heeft verder niets met jou en mij te maken en dat je je dus niet bezwaard voelt omdat Linoleum mijn betere helft is .

Nu ga ik lekker opruimen, wat is het heerlijk vandaag. Ramen open en frisse lucht!
Wij denken er aan om een kat te nemen. Heeft iemand voor mij ook zo'n stukje met kat als lijdend voorwerp?
Denk jij er echt over een kat te nemen Wind?

Enne... hoe zal ik het zeggen, want nog heel vers en pril enzo, maarre, ik ben op de zaak met zaterdaghulp en kan het niet kwijt en ben er toch wel vol van..., maar..., ja..., dus..., ik had vanochtend een positieve zwangerschapstest! Want 2 streepjes liegen er niet om toch?

Ervaring van 2,5 jaar geleden leert wel dat het ook echt nog kan misgaan, maar als het dan misgaat wil ik het toch ook met jullie delen dus dan nu ook al maar delen.

En anders viel ik over 2 weken in HvS wel door de mand en zou het gewoon sowieso niet voor me kunnen houden.

Dus nu weten jullie het. Als enigen, naast Pebblo en mijn zusje. Da's een bevoordeelde positie toch?
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat?! Wow Peb! Die had ik even niet zien aankomen zeg!
Dan was het extra zwangeren-broodje zondag dus toch voor jou

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven