Hot or not

14-06-2018 11:10 34 berichten
Hallo allemaal.
Ik heb een vraag, misschien is hier iemand die er bekend mee is.
Ik zag in de mail van mijn vriend staan,

Profielbezoeker hot or not.
Goedenacht, ... heeft je profiel bezocht op hot or not! Kom snel online je profiel bekijken.

Al deze mail, want het waren er meerdere staan ongeopend in de prullenbak, ze zijn dus niet gelezen.
Ook klikte ik 1 aan omdat ik nieuwschierig was maar er werd niks geopend, ik werd niet doorgestuurd naar de site zeg maar.
Ik heb ook wel gelezen dat het soms moeilijk kan zijn om je profiel te verwijderen omdat ze dan aangeven dat je wachtwoord niet klopt.

Is het iets waar ik mij zorgen om moet maken?
Het vreet mij niet helemaal kapot omdat ik ook niet werd doorgestuurd toen ik het aanklikte.
Is iemand hier bekend mee?
Ik denk niet dat je je zorgen moet maken.
Alle reacties Link kopieren
Waarom kijk je in zijn mail?
Ik zag in de mail van mijn vriend ongeopende prullenbak mails.
En in plaats van dat ik denk: misschien is het wel spam / malware / phishing mail, ga ik nu mijn vriend enorm verdenken dat hij van alles uitspookt!

Succes hoor met je relatie en het volledig gebrek aan vertrouwen bij je vriend.
Ongeopend in de prullenbak, lijkt mij spam.
Jammer dat je er een hebt aangeklikt, daarmee heb jij bevestigd dat dat e-mail adres actief is, waarna jouw vriend nog veel meer spammail gaat krijgen met vergelijkbare lokteksten, cookies, Trojans en virus spullen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Dat is spam.
ik geef mn bek ook maar een douw
Waarom zat je in zijn mail te kijken dan?
Dat het ongeopend in de prullenbak zit zou een goed teken kunnen zijn.
Al aan gedacht dat het spam zou kunnen zijn?
Vraag het je vriend .
Waarom moet je in de prullenbak van zijn mail kijken?
Wow. Je gaat dus op ongeopende mail in de prullenbak in de mailbox van je vriend klikken? Hoe dom kan je zijn?
Vind je het niet nogal grensoverschrijdend om in zijn mailbox te kijken? Ik ga er niet vanuit dat hij je toestemming heeft gegeven.
Succes met het verbreken van je relatie.
Wat een gebrek aan vertrouwen.
En noem het nou niet gewoon nieuwsgierig zijn.
Ik zou me vooral zorgen maken om een virus. Dat jij nu hebt binnengehaald op zijn computer.
Ik ben blij dat ik niet in de mail of appjes van mn man kan kijken. Zijn telefoon gaat pas open met zn vinger.
ik geef mn bek ook maar een douw
Ojeetje.......ik mag toch echt hopen dat je vriend er achter komt hoe betrouwbaar jij bent.
Wat een achterdocht, bah. :-?
Ze zitten niet voor niks ongeopend in zijn prullenbak.
Woow dit is wel heel erg.... Je eigen vriend niet eens kunnen vertrouwen
En inderdaad dit kun je niet meer nieuwschierig maar dit is gewoon achterdochtig zijn en dan mag jij dadelijk uit gaan leggen waarom hy weer van die spam mail binnen krijgt weet bijna zeker gaat die niet leuk vinden en wat een vertrouwen zal hy dan in jou gaan hebben

Sucsess meid.
Spam.
Madeliefjees schreef:
14-06-2018 11:30
Ik ben blij dat ik niet in de mail of appjes van mn man kan kijken. Zijn telefoon gaat pas open met zn vinger.
Hier ook! Al moest ik laatst wel per se van hem ook mijn vinger eraan koppelen om in geval van nood in zijn telefoon te kunnen. Nog nooit gebruik van gemaakt trouwens.

OT: Wat een vertrouwen TO in je vriend, jeetje. In iemands mail kijken is al niet chique, maar dit is echt spitten en gericht zoeken en dan ook nog eens openen. Dat kan echt niet. Blijkbaar vertrouw jij hem niet, anders deed je het niet (lees: prietpraat dat het uit nieuwsgierigheid was), maar als hij hierachter komt nadat hij allemaal shit gaat binnenkrijgen straks, zal zijn vertrouwen in jou ook flink dalen.
Ik wens je alvast veel succes! Wantrouwen en jaloezie zijn net 2 sloopkogels namelijk.
Doreia schreef:
14-06-2018 11:13
Ik zag in de mail van mijn vriend ongeopende prullenbak mails.
En in plaats van dat ik denk: misschien is het wel spam / malware / phishing mail, ga ik nu mijn vriend enorm verdenken dat hij van alles uitspookt!

Succes hoor met je relatie en het volledig gebrek aan vertrouwen bij je vriend.
hahaaha, inderdaad
Hahaha, in mijn spambox zitten dagelijks van dat soort mails, van diverse "dames".
en de humor is, in de mailbox van mijn vrouw exact dezelfde,,

Mijn advies, heel gauw een eigen woning zoeken.. :idea: :hyper:
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
Hot or not is een datingsapp en ik zit hier zelf ook op, als iemand je bericht of je profiel bezoekt krijg je een mail. Wie weet zat je vriend hier jaren geleden op en ontvangt nog mails? Ik zou het gewoon aan hem vragen, straks is het nog van jaren geleden? Deze app/site bestaat ook al jaren....
winters schreef:
14-06-2018 11:55
Ze zitten niet voor niks ongeopend in zijn prullenbak.
Ja maar hij heeft ze eerst gelezen en daarna op ongeopend gezet en weggegooid natuurlijk. Voor als zijn liefje gaat speuren :idee:
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Zomer2018 schreef:
14-06-2018 12:46
Hot or not is een datingsapp en ik zit hier zelf ook op, als iemand je bericht of je profiel bezoekt krijg je een mail. Wie weet zat je vriend hier jaren geleden op en ontvangt nog mails? Ik zou het gewoon aan hem vragen, straks is het nog van jaren geleden? Deze app/site bestaat ook al jaren....
Dit. Het is inderdaad ern datingapp.
Los van het feit dat het niet netjes is dat je door je vriend zijn mail zit te neuzen, lijkt dit me wel iets om na te vragen.
Blijkbaar is het vertrouwen toch al niet zo groot in je relatie. Heeft dat een reden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven