Hot or not

14-06-2018 11:10 34 berichten
Hallo allemaal.
Ik heb een vraag, misschien is hier iemand die er bekend mee is.
Ik zag in de mail van mijn vriend staan,

Profielbezoeker hot or not.
Goedenacht, ... heeft je profiel bezocht op hot or not! Kom snel online je profiel bekijken.

Al deze mail, want het waren er meerdere staan ongeopend in de prullenbak, ze zijn dus niet gelezen.
Ook klikte ik 1 aan omdat ik nieuwschierig was maar er werd niks geopend, ik werd niet doorgestuurd naar de site zeg maar.
Ik heb ook wel gelezen dat het soms moeilijk kan zijn om je profiel te verwijderen omdat ze dan aangeven dat je wachtwoord niet klopt.

Is het iets waar ik mij zorgen om moet maken?
Het vreet mij niet helemaal kapot omdat ik ook niet werd doorgestuurd toen ik het aanklikte.
Is iemand hier bekend mee?
Alle reacties Link kopieren
Zomer2018 schreef:
14-06-2018 12:46
Hot or not is een datingsapp en ik zit hier zelf ook op, als iemand je bericht of je profiel bezoekt krijg je een mail. Wie weet zat je vriend hier jaren geleden op en ontvangt nog mails? Ik zou het gewoon aan hem vragen, straks is het nog van jaren geleden? Deze app/site bestaat ook al jaren....
Precies, hij heeft zich wel ooit aangemeld voor dit. Misschien moet hij zich even uitschrijven.
Zomer2018 schreef:
14-06-2018 12:46
Hot or not is een datingsapp en ik zit hier zelf ook op, als iemand je bericht of je profiel bezoekt krijg je een mail. Wie weet zat je vriend hier jaren geleden op en ontvangt nog mails? Ik zou het gewoon aan hem vragen, straks is het nog van jaren geleden? Deze app/site bestaat ook al jaren....
Dit dus. Ik ontvang na 5 jaar nog steeds mailtjes van ze. Toentertijd was het zo’n app via Facebook. Wel altijd leuk om te weten dat er 500 mannen zijn die me leuk vinden :rofl:
Ik ben er dus niet bekend mee, we hebben elkaar leren kennen via een andere datingsite maar deze ken ik niet.
Maar wel raar dat als ik het aanklik er niks gebeurt, als een profiel actief zou zijn zou ik toch doorgestuurd moeten worden?
Ik krijg ook steeds mails van POF waar ik 2 jaar geleden voor t laatst op was, gooi ze ook altijd weg. Moet denk ik mn account verwijderen.... Is er een reden dat je in zijn mail ging kijken? Ik snap dat je dat doet als je ernstige twijfels hebt over zijn gedrag en uit hem geen antwoord krijgt... Het is niet goed, maar wel menselijk...
noppes
Ojeetje83 schreef:
14-06-2018 16:06
Ik ben er dus niet bekend mee, we hebben elkaar leren kennen via een andere datingsite maar deze ken ik niet.
Maar wel raar dat als ik het aanklik er niks gebeurt, als een profiel actief zou zijn zou ik toch doorgestuurd moeten worden?
wat is je probleem nu dan? had je gewild dat het nog wel aktief was dan?
Ojeetje83 schreef:
Het proberen te openen van een link kan je computer infecteren.
Ik zou als jou vriend er is maar te biecht gaan, grote kans dat hij er anders zelf wel achterkomt wat je hebt uitgespookt.
:fortune: Hij gaat vreemd ik weet het zeker.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik had er nog nooit van gehoord, maar Hot Or Not is eigendom van Badoo, dus net zulke bagger vermoed ik ;-D

https://www.hotornot.nl
Ojeetje83 schreef:
Hot or not valt onder badoo. Vraag het gewoon aan je vriend, beste in een relatie is dat je open en eerlijk met elkaar kunt communiceren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven