Nieuwe man!
donderdag 14 juni 2018 om 09:35
Ik trek nu een man aan in mijn leven/ ervaring, die perfect bij mij past als levenspartner.
er is wederzijdse liefde, vertrouwen en respect tussen ons. Ik voel me verliefd, geliefd, veilig, zorgeloos, trots, speciaal en gelukkig met hem. Als we elkaar ontmoeten herkennen we elkaar gelijk
Hij is lief, zorgzaam, romantisch, gentleman, aantrekkelijk, loyaal, monogaam, eerlijk, respectvol, ambitieus en positief.
Ik voel me veilig, thuis, zorgeloos en alles gaat makkelijk
Dank je voor deze geweldige man. X
er is wederzijdse liefde, vertrouwen en respect tussen ons. Ik voel me verliefd, geliefd, veilig, zorgeloos, trots, speciaal en gelukkig met hem. Als we elkaar ontmoeten herkennen we elkaar gelijk
Hij is lief, zorgzaam, romantisch, gentleman, aantrekkelijk, loyaal, monogaam, eerlijk, respectvol, ambitieus en positief.
Ik voel me veilig, thuis, zorgeloos en alles gaat makkelijk
Dank je voor deze geweldige man. X
donderdag 14 juni 2018 om 12:00
"Als we elkaar ontmoeten herkennen we elkaar gelijk"
Ja, dat mag je toch goddomme hopen. Zou helemaal lekker worden anders...
V: Oh, ik heb een afspraak met de meest fantastische man ooit! Hoera! Maarreh... volgens mij istie er niet...
M: Joehoe, hier ben ik!
V: Oh, verrek ja, nu zie ik het, had je helemaal niet herkend...
V: Oh, ik heb een afspraak met de meest fantastische man ooit! Hoera! Maarreh... volgens mij istie er niet...
donderdag 14 juni 2018 om 12:28
Hahahaha, ik moest hardop lachen, zie het voor meBirdynumnum schreef: ↑14-06-2018 12:00"Als we elkaar ontmoeten herkennen we elkaar gelijk"
![]()
OT: Als ik deze wazige post zo lees, neem ik aan dat het slechts een gedachtespinsel is en eigenlijk hoop ik dat ook voor die arme, eventuele toekomstige man.
donderdag 14 juni 2018 om 12:29
Birdynumnum schreef: ↑14-06-2018 12:00"Als we elkaar ontmoeten herkennen we elkaar gelijk"
![]()
Ik vroeg me ook al af hoe ik dit voor me moest zien.
donderdag 14 juni 2018 om 12:30
TO ben jij die vrouw met die lippenstift en bruidsjurk van Loenatik ?
Bep Brul heet ze, hier geeft ze goeie make up tips https://m.youtube.com/watch?v=-QYQDshjTFI
Bep Brul heet ze, hier geeft ze goeie make up tips https://m.youtube.com/watch?v=-QYQDshjTFI
Zo geel als een kanariepiet
donderdag 14 juni 2018 om 13:39
Regenjasgeel schreef: ↑14-06-2018 12:30TO ben jij die vrouw met die lippenstift en bruidsjurk van Loenatik ?
I
donderdag 14 juni 2018 om 16:46
Honingbloesem schreef: ↑14-06-2018 10:54Ik heb net een nieuwe tv gekocht geweldig zeg! Ik kan hem vertrouwen! Veel kanalen!!
En ook romantisch, positief en aantrekkelijk? Want dan wil ik die ook!