trollen op dit forum

15-06-2018 23:29 15 berichten
Er zijn vanavond meerdere topics verwijdert van wegen het plaatsen van een troll-topic
ik kan me er vaak echt mee vermaken, zeker als er forummers serieus op in gaan.
Lekker laten staan zou ik zeggen
wie is het hier ook mee eens?
of wie heeft goede argumenten om het niet toe te staan!
Alle reacties Link kopieren
De meeste die er serieus op ingaan doen dat ook voor de lol of uit verveling om het topic zo lang mogelijk te rekken.
En soms komen daar alsnog best goede discussie of onderwerpen voor een nieuw topic uit.
Dus verwijderen hoeft van mij ook niet direct, vooral als je je verveelt kunnen ze best vermakelijk zijn.
Als ze leuk of origineel zijn gewoon laten staan.

Helaas is sanoma veel te serieus en voelt zulke dingen niet goed aan
Het is vervelend als de halve lijst bestaat uit trolltopics. Ruimen dus, zeker als ze zo dom zijn als die van vandaag.

Een ingenieus trolltopic met goede humor is welkom.
Nemaìn’ schreef:
15-06-2018 23:40
Het is vervelend als de halve lijst bestaat uit trolltopics. Ruimen dus, zeker als ze zo dom zijn als die van vandaag.

+1, een goed troltopic is welkom. Vervelende domme en voor de hand liggende troltopics mogen gewieberd worden. Inclusief de saaie trollen die deze topics hebben geopend.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alixane schreef:
15-06-2018 23:48
+1, een goed troltopic is welkom. Vervelende domme en voor de hand liggende troltopics mogen gewieberd worden. Inclusief de saaie trollen die deze topics hebben geopend.
En de saaie niet grappige, maar grappig bedoelde reacties. Tenzij we gewoon weer eens echt mogen posten zonder censuur met een ban als gevolg.
Utopia Nemaìn’, utopia.
Alixane schreef:
15-06-2018 23:54
Utopia Nemaìn’, utopia.
Ik weet het.
Maar dan zou het nog een soort van grappig kunnen zijn.
Trollen moeten zich schamen.
Hebben ze niks anders te doen :frusty:
Muurbloempje75 schreef:
16-06-2018 00:29
Trollen moeten zich schamen.
Hebben ze niks anders te doen :frusty:
De trol snap ik eigenlijk ook niet zo goed, wat voor plezier haalt hij/zij eruit?
Of zal het toch aandacht zijn?
Tuurlijk is een trol topic soms best vermakelijk.

Maar de laaste tijd. (en
vaak in vakanties) zijn er gewoon teveel, en dat is vaak ook vervelend omdat het vaak ook nog eens om hetzelfde onderwerp gaat.

En dit forum is toch bedoeld voor mensen die echte problemen hebben en hier serieuze adviezen zoeken.

Ik zou het forum minder leuk vinden als er meer rel/ trol topics zijn om te rellen, dan dat er echte serieuze en oprechte topics zijn.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Nemaìn’ schreef:
15-06-2018 23:40

Precies.

Wat een vreselijke domme topics zijn het weer.
Niks vermakelijks aan als je meer dan 3 hersencellen hebt.
Het is wel grappig, maar als ze niet weggehaald zouden worden zou je na een tijdje een heel troll-forum krijgen. Dan weet je niet meer wat nou echt is en wat niet. Een paar vind ik leuk, maar het moet niet een hele lijst vol met trollen worden.
Vind alleen de echt goed opgebouwde trolltopics wel leuk. De rest zijn loosers, als je dan toch wil trollen doe het dan ook goed. En ik kan besluiten om dodelijk serieus op een trol te reageren.... vooral voor bijvoorbeeld jouw lol. En omdat de trol dan denkt ‘kip ik heb je’ en ook dat kan zeer vermakelijk zijn.
enn wijzigde dit bericht op 16-06-2018 12:01
1.76% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Strawberrylime schreef:
16-06-2018 11:35
Het is wel grappig, maar als ze niet weggehaald zouden worden zou je na een tijdje een heel troll-forum krijgen. Dan weet je niet meer wat nou echt is en wat niet. Een paar vind ik leuk, maar het moet niet een hele lijst vol met trollen worden.
En nu weet je dat wel? :proud:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven