Zwanger van de 3e
zondag 9 juli 2017 om 13:40
Hoi allemaal,
Hier 8 weken zwanger van de derde.
Hebben 2 boys van 4 en 6.
Wie is er nog meer zwanger van de 3e?
Groetjes Marilyn
marilyn, 36 & 38, 2 zoons 4 & 6.
amereeh, ... , 2 dochters 5 & 2.
labello, ... , 2 dochters 4 & 3.
brianne, 32 & 35, 2 zoons 3 & 1. 3e ronde
evda, 34 & .., zoon 5jr, dochter 1.
kersopdetaart, ..., 3 en 1 jaar. start 2018
Hier 8 weken zwanger van de derde.
Hebben 2 boys van 4 en 6.
Wie is er nog meer zwanger van de 3e?
Groetjes Marilyn
marilyn, 36 & 38, 2 zoons 4 & 6.
amereeh, ... , 2 dochters 5 & 2.
labello, ... , 2 dochters 4 & 3.
brianne, 32 & 35, 2 zoons 3 & 1. 3e ronde
evda, 34 & .., zoon 5jr, dochter 1.
kersopdetaart, ..., 3 en 1 jaar. start 2018
anoniem_349632 wijzigde dit bericht op 22-12-2017 11:07
51.66% gewijzigd
woensdag 13 juni 2018 om 12:13
evada: ja kleine gaat naar opvang. normaal 2dgn per week maar deze en volgende maand zelfs 3 dgn. Om mij dus meer rust te gunnen. Voel me er soms schuldig over, maar ik merk wel dat het ervoor zorgt dat ik me redelijk fit blijf voelen en niet totaal afgemat.
Fijn dat je uiteindelijk ongesteld bent geworden. Snap het ja, dat je ovulatietesten gaat gebruiken, anders is het wachten zo frustrerend...
Kers: hoe gaat het inmiddels?? Geen schaamte hoor!! pff logisch toch, al die gedachten? tuurlijk ben je blij weer zwanger te zijn, maar je hoopt/rekent op 1, niet op 2. Ik zou ook oprecht niet blij zijn met een tweelingzwangerschap. Lijkt me super zwaar, de zwangerschap alleen al, en dan 2 kleintjes tegelijk, en dus 4 kinderen ipv 3. Nee, ik snap heel goed dat je somber bent en die gedachten mogen er gerust allemaal zijn. Maar ik denk wel dat je echt je weg zult vinden en dat het ook heel veel heel leuke kanten heeft! Ik ken 2 meiden die bij een derde zwsch een tweeling kregen en beide een prima zwsch gehad, gewoon rond uitgerekende datum bevallen van 2 gezonde kids, en héél blij met de 2 kindjes erbij en de 4 in totaal. Echt, komt goed! maar probeer je er vooral niet voor te schamen, hoe meer je het uit naar je omgeving (je zorgen) , hoe meer je je begrepen voelt en gerust gesteld zult worden denk ik.
Spannend bam! voelt dan echt als de volgende stap he, die pil de deur uit:) foliumzuur al gestart;)?
Wow dajka, gefeliciteerd!! super blij voor je:) en een meisje erbij, heel leuk! Gelukkig blijft het weer nu wat koeler, dus hoop dat je je oke voelt. Bij ons thuis nog steeds niet alles af trouwens, maar wel een aantal noodzakelijke dingen: bed op klossen, vluchttas, eerste kleertjes gewassen, cosleeper inelkaar gezet. Zo komen we er wel:)
Zeepaardje: de uitgerekende datum al voorbij toch?? ik ben super benieuwd!!
Hier gaat het verder ook z'n gangetje. nu 38+3, maar nog geen enkel voorteken. Meneer zit prima volgens mij. en ik ben er ook nog niet aan toe. Wil graag nog een aantal dingen doen. En merkte van het weekend ook ineens dat ik toch ook weer angst heb voor de bevalling, hoewel ik de hele zwsch me sterk heb gevoeld en vol vertrouwen ernaar uit keek. Maar nu toch weer die twijfels en angst... nou goed, ik moet er maar niet te veel aandacht aan geven volgens mij, het gaat toch zoals het gaat.
Fijn dat je uiteindelijk ongesteld bent geworden. Snap het ja, dat je ovulatietesten gaat gebruiken, anders is het wachten zo frustrerend...
Kers: hoe gaat het inmiddels?? Geen schaamte hoor!! pff logisch toch, al die gedachten? tuurlijk ben je blij weer zwanger te zijn, maar je hoopt/rekent op 1, niet op 2. Ik zou ook oprecht niet blij zijn met een tweelingzwangerschap. Lijkt me super zwaar, de zwangerschap alleen al, en dan 2 kleintjes tegelijk, en dus 4 kinderen ipv 3. Nee, ik snap heel goed dat je somber bent en die gedachten mogen er gerust allemaal zijn. Maar ik denk wel dat je echt je weg zult vinden en dat het ook heel veel heel leuke kanten heeft! Ik ken 2 meiden die bij een derde zwsch een tweeling kregen en beide een prima zwsch gehad, gewoon rond uitgerekende datum bevallen van 2 gezonde kids, en héél blij met de 2 kindjes erbij en de 4 in totaal. Echt, komt goed! maar probeer je er vooral niet voor te schamen, hoe meer je het uit naar je omgeving (je zorgen) , hoe meer je je begrepen voelt en gerust gesteld zult worden denk ik.
Spannend bam! voelt dan echt als de volgende stap he, die pil de deur uit:) foliumzuur al gestart;)?
Wow dajka, gefeliciteerd!! super blij voor je:) en een meisje erbij, heel leuk! Gelukkig blijft het weer nu wat koeler, dus hoop dat je je oke voelt. Bij ons thuis nog steeds niet alles af trouwens, maar wel een aantal noodzakelijke dingen: bed op klossen, vluchttas, eerste kleertjes gewassen, cosleeper inelkaar gezet. Zo komen we er wel:)
Zeepaardje: de uitgerekende datum al voorbij toch?? ik ben super benieuwd!!
Hier gaat het verder ook z'n gangetje. nu 38+3, maar nog geen enkel voorteken. Meneer zit prima volgens mij. en ik ben er ook nog niet aan toe. Wil graag nog een aantal dingen doen. En merkte van het weekend ook ineens dat ik toch ook weer angst heb voor de bevalling, hoewel ik de hele zwsch me sterk heb gevoeld en vol vertrouwen ernaar uit keek. Maar nu toch weer die twijfels en angst... nou goed, ik moet er maar niet te veel aandacht aan geven volgens mij, het gaat toch zoals het gaat.
woensdag 13 juni 2018 om 12:29
Brianne, het einde komt in zicht voor jou! Succes met de laatste loodjes, hopelijk laat die kleine niet te lang meer op zich wachten. Ik snap jouw angst haha, ik ben blij met mijn keizersnedes...
Ik heb nog niet eens aan foliumzuur gedácht! Wat goed van je...!! Thnx voor de tip. Wat stom zeg
Hoewel ik eigenlijk pas in sept/okt wilde starten heb ik nu een soort van besloten in aug te starten dus dan moet ik wel aan het foliumzuur ja! Heb het meteen op mn boodschappenlijstje gezet
Ik heb nog niet eens aan foliumzuur gedácht! Wat goed van je...!! Thnx voor de tip. Wat stom zeg
~ It takes a rad mama to be a father too ~
donderdag 14 juni 2018 om 08:37
Ach zeepaardje dat wachten op het eind kan zoooo vervelend zijn. Hoe ver ben je nu over tijd?
En Brianne nog lekker aan het nestelen lees ik? Fijn.
Goed dat je wat extra vrijheid hebt met het kdv er een dag bij.
Hier nu vooral uitkijkend naar het einde van trimester 1 met alle klachten.
Ik begin echt al een aardige buik te krijgen met 10,5 week nu als zoals eerder met 15 weken. Maar ja wat wil je.
Dus iedereen is nu wel zo’n beetje op de hoogte, dat is wel leuk.
Heb nu door alle vermoeidheid en misselijkheid veel moeite om alle ballen hoog te houden. Werkdagen zijn lang en zwaar vind ik. Mijn man doet gelukkig wel wat meer, en geeft me veel rust als hij thuis is. Dat is wel heel fijn.
Nog een paar weken en dan hoop ik dat het ergste voorbij is.
En Brianne nog lekker aan het nestelen lees ik? Fijn.
Goed dat je wat extra vrijheid hebt met het kdv er een dag bij.
Hier nu vooral uitkijkend naar het einde van trimester 1 met alle klachten.
Ik begin echt al een aardige buik te krijgen met 10,5 week nu als zoals eerder met 15 weken. Maar ja wat wil je.
Dus iedereen is nu wel zo’n beetje op de hoogte, dat is wel leuk.
Heb nu door alle vermoeidheid en misselijkheid veel moeite om alle ballen hoog te houden. Werkdagen zijn lang en zwaar vind ik. Mijn man doet gelukkig wel wat meer, en geeft me veel rust als hij thuis is. Dat is wel heel fijn.
Nog een paar weken en dan hoop ik dat het ergste voorbij is.
zondag 17 juni 2018 om 10:52
Oh telkens als hier een bericht gepost wordt denk ik: nieuws van Zeepaardje...Ik hoop dat het niet lang meer gaat duren voor je! Mijn zoon kwam ook heel laat (42 wk), ik was ook enorm chagarijnig de laatste week. Vond het ook heel oneerlijk als anderen die veel later waren uitgerekend, eerder waren bevallen, haha.
Brianne, jij ook al 39 wk toch? Het kan bij jou ook elk moment. Spannend hoor..Wat vervelend van de angst...heeft dit iets met de eerdere bevallingen te maken? Hopelijk kun je je hoofd een beetje koel houden.
Kers ik hoop dat je je snel wat beter gaat voelen! In theorie zou je het dieptepunt qua moe/misselijk al gehad moeten hebben, ik hoop van harte dat dat bij jou ook klopt. Ik snap heel goed dat het nu lastig is de ballen hoog te houden, maar als je je straks weer beter voelt wordt dat ook makkelijker. En anders af en toe een snipperdagje nemen? Hoe kijk je nu aan tegen het feit dat het er twee zijn? Ga je een nipt doen en kan dat wel in jou geval?
Hier alles prima. 21 wk nu. Voel me stukken beter als in eerste trimester, maar nog steeds wel erg moe met vlagen. Een nacht slecht slapen trek ik heel slecht. Gelukkig is het op mijn werk nu rustig. Vanaf sept stop ik al met werken, best lekker. Mijn contract wordt voor 6 mnd stil gelegd, ik vind dit wel prima. Ik ben blij dat we eindelijk het geslacht weten, kunnen we concreet nadenken over namen. We hebben al een selectie van vier (heel verschillende) namen, ben heel benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden. En ik kan de baby ook heel goed voelen nu, zo leuk
Hebben jullie ook dat je telkens opnieuw moet inloggen? Ik wordt er niet goed van....
Brianne, jij ook al 39 wk toch? Het kan bij jou ook elk moment. Spannend hoor..Wat vervelend van de angst...heeft dit iets met de eerdere bevallingen te maken? Hopelijk kun je je hoofd een beetje koel houden.
Kers ik hoop dat je je snel wat beter gaat voelen! In theorie zou je het dieptepunt qua moe/misselijk al gehad moeten hebben, ik hoop van harte dat dat bij jou ook klopt. Ik snap heel goed dat het nu lastig is de ballen hoog te houden, maar als je je straks weer beter voelt wordt dat ook makkelijker. En anders af en toe een snipperdagje nemen? Hoe kijk je nu aan tegen het feit dat het er twee zijn? Ga je een nipt doen en kan dat wel in jou geval?
Hier alles prima. 21 wk nu. Voel me stukken beter als in eerste trimester, maar nog steeds wel erg moe met vlagen. Een nacht slecht slapen trek ik heel slecht. Gelukkig is het op mijn werk nu rustig. Vanaf sept stop ik al met werken, best lekker. Mijn contract wordt voor 6 mnd stil gelegd, ik vind dit wel prima. Ik ben blij dat we eindelijk het geslacht weten, kunnen we concreet nadenken over namen. We hebben al een selectie van vier (heel verschillende) namen, ben heel benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden. En ik kan de baby ook heel goed voelen nu, zo leuk
Hebben jullie ook dat je telkens opnieuw moet inloggen? Ik wordt er niet goed van....
zondag 17 juni 2018 om 19:13
Ja hoi, onze dochter is geboren hoor! Vrijdagmiddag ben ik op mijn verzoek gestript en is het direct begonnen met wat zeurende menstruatiekrampen. In afwachting of het door ging zetten ja of nee de rest van de dag doorgebracht. Tijdens het avondeten werden het soms wel echt weeën die ik weg moes puffen dus man heeft de kinderen weggebracht naar oma. We zijn samen tv gaan kijken, rond 9 uur kwam de verloskundige, 4 cm ontsluiting (ik was best teleurgesteld haha), en om kwart over 11 is ze geboren! Helaas kreeg ik midden in de nacht een fluxus (in een minuut verloor ik een halve liter bloed) dus naar het ziekenhuis gegaan en medicatie gekregen om het bloedverlies te stoppen. Oorzaak: luie baarmoeder. Ik grapte al tegen vriend dat mijn baarmoeder nu echt met de VUT is gegaan
Omdat ik snel gebeld en gehandeld heb, is het bloedverlies beperkt gebleven en voel ik me eigenlijk wel oke. Vanochtend mocht ik weer naar huis, de schrik zit er bij mij goed in. Komende weken veel rust nemen en ijzerrijke dingen eten (biefstuk
) en dan komt het vast helemaal goed met mij.
Onze dochter is uiteraard de mooiste knapste liefste kleine meid die er is
Brianne, jij veel succes de komende tijd!
Omdat ik snel gebeld en gehandeld heb, is het bloedverlies beperkt gebleven en voel ik me eigenlijk wel oke. Vanochtend mocht ik weer naar huis, de schrik zit er bij mij goed in. Komende weken veel rust nemen en ijzerrijke dingen eten (biefstuk
Onze dochter is uiteraard de mooiste knapste liefste kleine meid die er is
Brianne, jij veel succes de komende tijd!
zondag 17 juni 2018 om 20:55
maandag 18 juni 2018 om 13:52
oo wat goed om van je te horen zeepaardje!! Gefeliciteerd met jullie prachtige meid! al met al een redelijk vlotte bevalling, maar die fluxus.... niet fijn zeg!! Super goed dat je zo snel gehandeld hebt, maar lijkt me inderdaad nog best angstig, helemaal zo midden in de nacht. Fijn dat je er redelijk van lijkt te herstellen. Succes komende tijd en geniet van jullie prachtige meid! bijzonder hoor!! <3 <3
vrijdag 22 juni 2018 om 20:16
ja lief van je dajka, maar nog helemaal koel hoor! of iig, ik voel me nog steeds prima. Maakte me zorgen om de bevalling, maar probeer dat ook meer van me af te zetten en dat lukt redelijk. En ik ben in ieder geval nog helemaal niet ongeduldig, van mij mag ie nog een week zitten! Vind het wel lekker zo. Ben a.s. zondag uitgerekend idd.
Hoe gaat het met jou?
En hoe gaat het met de anderen?
Hoe gaat het met jou?
En hoe gaat het met de anderen?
zaterdag 23 juni 2018 om 07:30
Spannend Brianne, ben benieuwd wanneer jullie kleintje zich aandient.
Dank voor alle felicitaties! Ons meisje doet het hartstikke goed. De borstvoeding is goed op gang, ze slaapt veel, komt 's nachts nog 1 à 2 keer. Geen krampjes, wel veel zuigbehoefte maar dan is ze blij met de pink. Ze is ook alweer boven geboortegewicht dus we zijn gisteren lekker even naar buiten geweest.
De grote broers zijn dol op haar, vooral de jongste wil continu knuffelen en kussen.
Met mij gaat het ook goed, voel me eigenlijk nog beter dan na de andere bevallingen, Haha! Maar ik doe wel rustig aan. De kraamhulp is gisteren vertrokken en drukte me dat nog op het hart. Maar vind het wel lastig want ik wil ook gewoon weer lekker dingen doen - vooral met mijn jongens.
Hoe gaat het met de voorbereidingen bij jou thuis Dajka? En Kers, hoe is het met jou?
Dank voor alle felicitaties! Ons meisje doet het hartstikke goed. De borstvoeding is goed op gang, ze slaapt veel, komt 's nachts nog 1 à 2 keer. Geen krampjes, wel veel zuigbehoefte maar dan is ze blij met de pink. Ze is ook alweer boven geboortegewicht dus we zijn gisteren lekker even naar buiten geweest.
De grote broers zijn dol op haar, vooral de jongste wil continu knuffelen en kussen.
Met mij gaat het ook goed, voel me eigenlijk nog beter dan na de andere bevallingen, Haha! Maar ik doe wel rustig aan. De kraamhulp is gisteren vertrokken en drukte me dat nog op het hart. Maar vind het wel lastig want ik wil ook gewoon weer lekker dingen doen - vooral met mijn jongens.
Hoe gaat het met de voorbereidingen bij jou thuis Dajka? En Kers, hoe is het met jou?
woensdag 27 juni 2018 om 11:31
fijn dat het zo goed gaat zeepaardje! kan me voorstellen dat het rustig aan doen lastig is! ik verheug me nu ook al weer op meer kunnen doen met de andere twee. Maar daarmee moet je idd niet te hard van stapel lopen.
Hier dus de uitgerekende datum voorbij, maar nog geen nieuws. Wel wat ongemakkelijke harde buiken s nachts, maar t mogen niet eens voorweeen genoemd worden. Ben inmiddels helaas ziek, daar baal ik wel van, ik wilde graag fit zijn voor de bevalling .maar ja. hopelijk knapt het snel weer op.
Hier dus de uitgerekende datum voorbij, maar nog geen nieuws. Wel wat ongemakkelijke harde buiken s nachts, maar t mogen niet eens voorweeen genoemd worden. Ben inmiddels helaas ziek, daar baal ik wel van, ik wilde graag fit zijn voor de bevalling .maar ja. hopelijk knapt het snel weer op.
donderdag 28 juni 2018 om 22:07
Zeepaardje wat fijn dat alles zo goed gaat, hopelijk nog steeds. Wat fijn maar 1 of 2 keer per nacht, mijn jongste wel 6 keer ofzo, was zo slopend..en wat lief van je zoontjes die zo dol zijn op hun zusje, lijkt me mooi om te zien.
Brianne, super spannend...ik ben al af en toe aan het checken of er een berichtje staat..hopelijk knap je snel op! Beterschap!
Kers, hoe gaat het? Einde eerste trimester? Voel je je beter? Kan je het al een beetje plaatsen?
BAM, ga je echt beginnen in augustus?
Met mij gaat het goed. 22 wk nu. Bij vlagen soms er moe. En de kilo’s vliegen er echt aan...maar ja, probeer er niet teveel mee bezig te zijn. We zijn nog steeds niet uit de naam. Suggesties van man vind ik echt niet leuk, daarom is de discussie een beetje doodgelopen merk ik. Nou ja, komt vast goed.
Brianne, super spannend...ik ben al af en toe aan het checken of er een berichtje staat..hopelijk knap je snel op! Beterschap!
Kers, hoe gaat het? Einde eerste trimester? Voel je je beter? Kan je het al een beetje plaatsen?
BAM, ga je echt beginnen in augustus?
Met mij gaat het goed. 22 wk nu. Bij vlagen soms er moe. En de kilo’s vliegen er echt aan...maar ja, probeer er niet teveel mee bezig te zijn. We zijn nog steeds niet uit de naam. Suggesties van man vind ik echt niet leuk, daarom is de discussie een beetje doodgelopen merk ik. Nou ja, komt vast goed.
donderdag 28 juni 2018 om 23:16
Ik ga in juli starten
I want it and I want it NOW! Wacht eerst even een eerste echte menstruatie af (heb deze weken ook nog een aantal feestjes incl alcohol staan) en dan gok ik dat ik rond 20 juli m’n eisprong heb. Aan de hand van vorige keren stoppen met de pil en direct regelmatig zijn... ben begonnen met de Etos zwanger worden tabletten dus het wordt aardig echt nu!
~ It takes a rad mama to be a father too ~
vrijdag 29 juni 2018 om 00:43
Jeetje wat spannend bam! Juli is over 2 dagen haha:) leuk hoor
Lastig dajka, v die vermoeidheid. Je kunt je energie wel gebruiken met je kids thuis. Oo en die naam... ja bij ons duurde t ook weer lang voor we t eens waren. Maar nu wel tevreden allebei.
Hier nog geen nieuws. Op zich vind ik t nog steeds prima, maar dit is de eerste nacht dat ik niet in slaap kom omdat ik er maar aan blijf denken. Hoop dat t zometeen lukt mn gedachten te verzetten. Ik was juist zo moe vanmiddag dus een goede nacht is welkom. Baby is ook super druk in mn buik. Dat helpt ook niet.
Lastig dajka, v die vermoeidheid. Je kunt je energie wel gebruiken met je kids thuis. Oo en die naam... ja bij ons duurde t ook weer lang voor we t eens waren. Maar nu wel tevreden allebei.
Hier nog geen nieuws. Op zich vind ik t nog steeds prima, maar dit is de eerste nacht dat ik niet in slaap kom omdat ik er maar aan blijf denken. Hoop dat t zometeen lukt mn gedachten te verzetten. Ik was juist zo moe vanmiddag dus een goede nacht is welkom. Baby is ook super druk in mn buik. Dat helpt ook niet.
vrijdag 29 juni 2018 om 08:41
Oohh Brianne dat had ik op het laatst ook. 's Nachts liggen nadenken, hoe en wanneer de bevalling zal beginnen, waar de andere kinderen dan zijn, hoe de bevalling verloopt. Maar ook hoe de baby eruit zal zien, hoe ze zal ruiken, hoe haar kleertjes haar zullen staan. En naarmate de dagen voortduurden ook wel frustratie dat er weeeer niks was gebeurd en ik niks voelde, haha.
Warme dagen, baby wil dus vaker drinken en vandaag ook een regeldag als ik de boeken mag geloven. Ik heb vannacht in elk geval elk uur op de klok voorbij zien komen
Veel aanleggen vandaag en hopen dat ze me vannacht wat meer aaneengesloten slaap gunt.
Warme dagen, baby wil dus vaker drinken en vandaag ook een regeldag als ik de boeken mag geloven. Ik heb vannacht in elk geval elk uur op de klok voorbij zien komen
vrijdag 29 juni 2018 om 11:06
Gefeliciteerd Zeepaardje met jullie dochter! Heftig na zo'n vlotte bevalling een fluxus, maar fijn dat jullie er snel bij waren.
Wat super om te lezen dat het nu zo goed gaat!
Brianne spannend zeg, ik was vooral benieuwd toen ik 2x overtijd ging of het nog vanzelf op gang kwam. En soms voelde een dag wel een week zo lang duurde het en op een ander moment vind ik het wel prima zo.
Heel veel succes, hoop dat alles prettig en vlot verloopt.
Gaaf Bam!
spannende tijd ga je in. Kan me wel voorstellen dat als je eenmaal besloten hebt ervoor te gaan je ook niet meer kan wachten! Heel veel succes, dat je maar gauw blijvend en gezond zwanger mag zijn!
Wat super om te lezen dat het nu zo goed gaat!
Brianne spannend zeg, ik was vooral benieuwd toen ik 2x overtijd ging of het nog vanzelf op gang kwam. En soms voelde een dag wel een week zo lang duurde het en op een ander moment vind ik het wel prima zo.
Heel veel succes, hoop dat alles prettig en vlot verloopt.
Gaaf Bam!
vrijdag 29 juni 2018 om 12:07
ja precies dat zeepaardje: hoe zal het gaan, waar kunnen we de kids onderbrengen, etc.. Het blijft ook bijzonder toch, dat je t gewoon niet weet tot het zover is. Terwijl het zo'n groot ding is, zo'n bevalling. Nou goed, ik zal moeten afwachten. Ik heb uiteindelijk gelukkig nog wel iets geslapen vannacht en ik kon er vanochtend weer in toen ik de kids weg had gebracht.
Oja, regeldagen enzo... wat een nacht ook voor jou. Pff ja, dat hoort er ook bij natuurlijk (was het al weer bijna vergeten;)). Ik hoop dat het komende nacht beter gaat!
ja inmiddels ga ik me ook afvragen of het nog spontaan gebeurt barbabella! maar de andere keren lukte dat ook, dus dat zal nu toch ook wel? hoe gaat het verder met jou?
ik ga vanmiddag weer naar de vk. wel fijn om even wat plannen te maken denk ik en even te vragen wie er eigenlijk dit weekend dienst heeft
Fijn weekend alvast!
Oja, regeldagen enzo... wat een nacht ook voor jou. Pff ja, dat hoort er ook bij natuurlijk (was het al weer bijna vergeten;)). Ik hoop dat het komende nacht beter gaat!
ja inmiddels ga ik me ook afvragen of het nog spontaan gebeurt barbabella! maar de andere keren lukte dat ook, dus dat zal nu toch ook wel? hoe gaat het verder met jou?
ik ga vanmiddag weer naar de vk. wel fijn om even wat plannen te maken denk ik en even te vragen wie er eigenlijk dit weekend dienst heeft
Fijn weekend alvast!