Wat heb je over of wat wil je eventueel ruilen?

29-11-2008 13:24 7993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van het asotopic op Actueel:

Er gebeurde daar wat leuks. Een forummer die niet zo heel goed in de slappe was zit, zat met een niet goed werkende tv.

Een andere forummer had een tv over.

En zie daar! De tv die over was staat nu bij de forummer met de slechte tv!

Is dat leuk of wat?

En wellicht kunnen we elkaar zo uit de brand helpen.

(even voor Two: dit hoort dus niet op het prikbord, aangezien het zonder geldelijke betaling gaat)

Dus: wat heb je over? Wat wil je ruilen?

Ik trap af:

Ik heb een crosstrainer. Ja, ik. Dus dat is raar en ik heb er niks aan.

Wie wil hem gratis afhalen? Heb je misschien iets in return wat ik zou kunnen gebruiken?

Hoeft niet, hoor, als je niks hebt, dan mag je hem ook afhalen.
Geen bijzonderheden
quote:Ann Liv schreef op 06 maart 2009 @ 22:47:

Verkopen doe ik niet Layla en zo'n broodrooster is heel gaaf, maar we hebben net een nieuwe broodrooster. Misschien heb je nog leuke dvd's of boeken (literatuur)?

DVD's heb ik genoeg en boeken ook, waar hou je van? Ik hou zelf veel van thrillers zoals Nicci French etc. Qua DVD's heb ik veel speelfilms, waar hou je van?

Ik reageer morgen wel ff verder want ik moet ff mijn jongste dochter gaan voeden.
Layla, ik ben wel van de arthouse-films. De grote blockbusters vind ik over het algemeen niet zo leuk. Maar natuurlijk zijn er genoeg uitzonderingen . Ik ben benieuwd wat je in de aanbieding hebt. Wat betreft boeken houd ik vooral van literatuur, thrillers lees ik nooit. Laat maar weten wat je hebt!
Krissie: Je badjasje wordt morgen verzonden, echt drama dat ding, haha

Ik kan die namen niet meer uit elkaar houden, maar alle andere dingen die ik zou versturen liggen klaar, en gaan morgen op de post.
Ik heb een heel leuk memobord, wit, met een afdruk van de wereldkaart erop, zwart, en zilveren pijlen als magneetjes.

Wil het heel graag ruilen voor een mixer. Zo'n electriek ding wat je gebruikt bij een beslagkom dus. Hoeft echt geen groot ingewikkeld apparaat te zijn, daar heb ik geen plaats voor, gewoon een ding wat je in je handen kunt houden.

Iemand?
quote:Jacqie schreef op 06 maart 2009 @ 20:42:

heb je gemaildMail terug
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Zusje je hebt mail!

SweetCandy jij hebt ook mail!!

Enne Zusje en Marels jullie zijn niet alleen leuk op het forum maar ook in het eggie

Krissie gezellie dat ik jou morgen ook zie! Mijn eerste forummeeting!
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
quote:Ann Liv schreef op 06 maart 2009 @ 22:21:

[...]

Leuk dat jullie allemaal zo enthousiast zijn! Maarre, ik geloof niet dat ik naar iets specifieks op zoek ben. Ik hou wel van jaren '50/'60 spulletjes. Misschien heb je nog iets op zolder staan?Het enige jaren 50/60 spul wat ik hier in huis heb is mijn man en dat exemplaar ruil ik toch maar niet
Lola, had ik je nog niet teruggemaild? Shame on me, ga ik nu doen!

Haha Krissie, ik ben helemaal in de war met de namen. Parel moet ik hebben dus. Het gaat hier ook zo snel, voor je een post weer teruggevonden hebt...

Maar goed, Parel dus, past de nepduplo op de gewone? Maw, kun je ze samen gebruiken?
ADM, je hebt mail terug!

En dank je, hetzelfde geldt voor jou! Echt leuk om te zien welke gezichten er achter de nicks zitten.
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
O, en Parel: ik ga ADM blij maken met je Oilily portemonnee. Ik heb hem een weekje gebruikt en hoewel ik het een plaatje vind, vind ik hem in gebruik niet praktisch, omdat ik een groter model gewend ben. Maar ik wist dat ADM hem ook mooi vind, dus hij gaat naar haar in ruil voor de sjaaltjes, iedereen blij!

En hij blijft mooi binnen het topic zo.
Summer: heb je het sjaaltje ontvangen?

Mijn spulletjes
Ik ga vanmorgen voor het eerst een forummer ontmoeten. Dat het na al die jaren hier toch nog eens gaat gebeuren!
Leuk lola, veel plezier! Ik heb er de laatste maanden meerdere ontmoet en het is elke keer leuk.
quote:noa schreef op 06 maart 2009 @ 20:13:

Ja NannieB, het is toch frappant dat ik dat dan wel onthou, maar de dingen die ik zelf wil hebben met geen mogelijkheid meer kan terugvinden.Selectief geheugen Noa?
Noa's shop

http://www.mijnalbum.nl/Album=4WPYHQR4

Hoe doen jullie dat, dat je de hele link niet ziet?
Cum non tum age
quote:molie schreef op 07 maart 2009 @ 07:37:

Maar goed, Parel dus, past de nepduplo op de gewone? Maw, kun je ze samen gebruiken?

nee ze passen helaas niet op de gewone duplo, anders was mijn

kleine man er best tevreden mee geweest :-)
noa, ik heb wel interesse in de deo van lancome en welke versie is dat van biotherm? en je kleren zijn ook mooi maar denk dat ik daar niet in pas..

wat zoek jij?
en ann liv, wauw.. vind je slingers echt heel erg leuk..mijn complimenten.
Noa,

Ook na kopieren en plakken doet je link het niet. Toch nog even naar kijken vrees ik.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Noa ik kan je link niet openen

ah mosterd, zie dat ikbenikennietanders het ook al had gepost

volgende mosterd, kan er beter stuk kaas bijnemen.

Met kopieeren en plakken in nw scherm lukt het wel
anoniem_20995 wijzigde dit bericht op 07-03-2009 09:44
Reden: nog meer mosterd
% gewijzigd
Ikbenik, wel hoor, als je op het rode gedeelte klikt en de rest gekopieerd erachter plakt (dan moet je wel de / ertussen uit halen, dat is waarschijnlijk het probleem).

Biba, de Biotherm is voor de droge huid.
Cum non tum age
Kopieren en in nieuwe browser plakken
die deo van lancome had ik wel wat gevonden, maar zie dat Bial Biba dus, mij al voor is.
anoniem_20995 wijzigde dit bericht op 07-03-2009 09:46
Reden: duidelijk koffie nodig
% gewijzigd
Ann Liv,

Qua films heb ik o.a: Magnolia, The Sheltering Sky, Monsoon's Wedding. Ik heb ook: The Curious Case of Benjamin Button en Slumdog Millionaire (maar dat zijn geen originele)

Ik heb van khaled Housseini Duizend Schitterende Zonnen, maar ws heb je die zelf al?
quote:noa schreef op 07 maart 2009 @ 09:41:

Biba, de Biotherm is voor de droge huid.ah.. precies mijn huidje dus..wat zoek jij? (voor de deo en de biotherm? )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven