Veel last van eisprong
maandag 18 juni 2018 om 07:14
Ik heb al een beetje gezocht, maar ik kan niet helemaal vinden wat ik zoek.
Ik ben moeder van twee kindjes. Na mijn eerste zwangerschap kreeg ik al meer last van mijn menstruatie, maar na de tweede werd dat nog erger.
Ik heb nu bijna de hele maand buikpijn. Het begint rond de eisprong. Dan heb ik een dag of twee zeurende buikpijn dat opbouwt naar echte pijn. De pijn trekt dan door naar mijn benen. Ook veel last van m’n darmen dan (ook valse aandrang). De erge pijn trekt weer weg na een dag en dan blijft het zeuren tot de menstruatie. Die is echt heftig en kort of juist minder heftig en lang. Ook tijdens de menstruatie veel last van mijn darmen. Dan ben ik tot de eisprong zo’n beetje van m’n buikpijn af en dan begint het weer.
Wat heb ik al gedaan:
- inwendig onderzoek bij de huisarts
- inwendige echo
Beide kwam niks uit.
Jullie nog tips/herkenning?
Ik ben moeder van twee kindjes. Na mijn eerste zwangerschap kreeg ik al meer last van mijn menstruatie, maar na de tweede werd dat nog erger.
Ik heb nu bijna de hele maand buikpijn. Het begint rond de eisprong. Dan heb ik een dag of twee zeurende buikpijn dat opbouwt naar echte pijn. De pijn trekt dan door naar mijn benen. Ook veel last van m’n darmen dan (ook valse aandrang). De erge pijn trekt weer weg na een dag en dan blijft het zeuren tot de menstruatie. Die is echt heftig en kort of juist minder heftig en lang. Ook tijdens de menstruatie veel last van mijn darmen. Dan ben ik tot de eisprong zo’n beetje van m’n buikpijn af en dan begint het weer.
Wat heb ik al gedaan:
- inwendig onderzoek bij de huisarts
- inwendige echo
Beide kwam niks uit.
Jullie nog tips/herkenning?
maandag 18 juni 2018 om 08:16
maandag 18 juni 2018 om 08:34
Enorme herkenning en bijna 1 jaar last. Na veel onderzoeken en medicijnen uitproberen (inclusief de pil, maar dit werkte averechts) ga ik nu regelmatig naar de osteopaat en slik 1 week voor de eisprong 2x daags paracetamol. Tijdens eisprong is het dan dragelijk met hier en daar nog een heftige uitschieter.