Is een ruimdenkende date een pré?

19-06-2018 17:00 75 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik date al een 5 maanden met een leuke man, waarvan ik de indruk had dat hij enigszins
ruimdenkend is.
Mijn exen en vorige dates waren verre van ruimdenkend.
Ja, wel veel interesse bij mijn dates voor anaal maar omgekeerd.
Neej.. 'dat is een uitgang' of 'dat is gay!'... :whut: herkenbaar?
Toen ik gisteravond zijn interesse ontdekte, heb ik hem direct gevraagd of hij bi is.
Vooroordeel maar toch direct checken.! Wat hij gelukkig niet is. :-)
Date alleen met een man die echt voor mij gaat, die niet buiten de deur gaat eten.
Toys zijn voor hem in principe geen probleem, maar ik moet niet met bdsm of andere dingen bij hem
aankomen. Fijn want dit doet mij ook niks.

Naast mannendroom nummer een; een trio met twee vrouwen wil hij prostaat orgasme,
zo'n fullbody orgasme eens ervaren.
Na onze date thuis eens ingelezen wat het precies is. Niet op een
sm-achtige manier meer sensueel zou ik er geen problemen mee hebben als het onze relatie verdiept,
verrijkt.

Hoezo zou ik hem dit genot niet gunnen, als het zoals ik op het internet las hem er een intense plezier mee doe. Iets met de prostaat...
Het is intrigerend om de 'normale' rollen af en toe om te draaien. Te geven i.p.v. te ontvangen.
Indruk dat hij hierdoor ook ervaart hoe het is, hij tijdens het penetreren beter aanvoelt wat
aandachtspunten zijn, wat goed voelt en wat no-go's zijn.
Wie weet gaan we als het ons bevalt, shoppen voor zo'n voorbinddildo.

Welk effect heeft het af en toe omdraaien van de rollen in je relatie ?
Het inbrengen van zo'n voorbinddildo in ons spel. Verrijkt dit een relatie ?
Leesook schreef:
19-06-2018 18:20
Dat zou wel kunnen, ja
Maar bedacht me net ook nog dat je met een voorbinddildo zelf de lichamelijke sensatie niet voelt en dus wat meer rationeel blijft. Dat helpt mogelijk ook nog om niet te enthousiast te worden :-)
Goed punt idd, dat zal best een verschil maken :-)
Nou ja rimmen dan maar...

En verrijken ja misschien je seksleven voor hem dan....maar de rest van de relatie???
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
pejeka schreef:
19-06-2018 17:16
Dus je bent nog maar kort aan het daten, je kent elkaar nauwelijks (want wat is een paar maanden) en hij komt al aan met trio's en fantasieën van zelf gen*kt worden, zodat hij een prostaatorgasme kan bereiken?

Wanneer had je dan gedacht, na een jaar of twaalf misschien? :facepalm:

Waar TO het over heeft vind ik normale erotische dingen, dat lijkt me na 5 dates geen probleem, laat staan na 5 maanden
pejeka schreef:
19-06-2018 17:59
Ik vroeg het alleen maar, zou toch logisch zijn dat er naast voorbinddildo's dan ook voorbindvagina's zouden bestaan?
Er zijn ontzettend veel nepvaginas te koop, alle vormen en maten. Met of zonder hand te bedienen, nep monden heb je ook, alles bestaat.
Dildo als toy kan ik me nog voorstellen, maar zijn er werkelijk vrouwen die zo'n ding dusdanig ombinden dat het lijkt alsof ze zelf een penis hebben? Pathetisch lijkt me dat...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
pejeka schreef:
19-06-2018 18:29
Dildo als toy kan ik me nog voorstellen, maar zijn er werkelijk vrouwen die zo'n ding dusdanig ombinden dat het lijkt alsof ze zelf een penis hebben? Pathetisch lijkt me dat...
Je wordt als vrouw ook gestimuleerd hè, wat is er pathetisch aan een fijn gevoel terwijl je iemand anders ook bevredigt? Dat is toch het hele idee van seks?
pejeka schreef:

Ach ja, er zijn ook mensen die homoseksualiteit pathetisch vinden ...

Pejeka, je bevestigt wel weer mooi de vooroordelen die er over jou leven Afbeelding
nounou
pejeka schreef:
Wat is er dan precies pathetisch aan?
Ik doe het omdat het op mijn relatie (ja ja relatie) een positieve uitwerking heeft. Voor mij gaat het niet om het ervaren van een "mannelijke" rol waar TO op lijkt te hinten, want dat is niet aan de orde. Het gaat erom dat we als partners fijne seks hebben waarbij ik, in dit specifieke geval, een seksspeeltje gebruik dat de ander een fijne ervaring geeft.
Ik heb een FWB gehad die héél graag eens met een voorbinddildo anaal genomen wilde worden. Dat was echt zijn ultieme fantasie.
Hij deed altijd heel erg zijn best om aan mijn wensen en verlangens tegemoet te komen (en slaagde daar heel goed in), en uit nieuwsgierigheid wilde ik zijn fantasie best eens nader onderzoeken. Hij deed zijn best voor mij, en ik voor hem. Geen gevoel van "voor wat, hoort wat", maar een goed samenspel.

Uiteindelijk een voorbinddildo gekocht, de spanning fijn samen opgebouwd, uren van elkaar genoten voor ik die dildo omgespte. Hij vond het een fantastische ervaring, was dolgelukkig dat zijn fantasie waarheid was geworden en zei heel blij te zijn dat ik degene was die hem anaal ontmaagd heeft.

Emotioneel vond ik het heel verbindend, was het voor mij ook een bijzondere en fijne ervaring. Mooi om hem op die manier zo intens te kunnen laten genieten.
Maar lichamelijk? Ik vond er geen klap aan, aan de daad zelf zeg maar. Er zijn ook voorbinddildo's waar een extra dildo aan zit die de vrouw dan vaginaal in kan brengen, het lijkt me dat het dan een ander verhaal is. Maar voor we er aan toe kwamen zo'n ding uit te proberen, eindigde onze FWB (om redenen die hier totaal niets mee te maken hebben). En mijn huidige partner heeft er geen interesse in/behoefte aan. Ik ook niet (meer), dus dat komt mooi uit :-P

Wil wel nog even kwijt dat ik zó moe word van dat vooroordeel dat bisexuelen per definitie ontrouw zouden zijn. Alsof je niet zonder man kunt als je met een vrouw bent of vice versa. Relationele trouw heeft niets met he, ho of bi zijn te maken.
Dulcissime, totam tibi sibdo me...
Leesook schreef:
19-06-2018 17:46
Als ze nog geen eerdere gesprekken hebben gevoerd over andere interesses dan vraag ik me wel af wat TO de afgelopen 5 maanden heeft gedaan. Handje vasthouden en stil op een bankje in het park zitten?
Kleine indruk wat los van handjes vasthouden in het park hebben gedaan
op mooie avonden op het terras of thuis op de bank goede gesprekken gevoerd- Hij gaf aan dat ie meer waarde hecht aan echte gesprekken echte dialogen dan deeze via Whatsapp te voeren.
Ontdekt dat hij meer een introvert is, waardoor ie soms iets langer nadenkt maar wel met goede reacties komt niet hoef na te denken wat hij nu echt wil, actuele films bekeken, naar een strandje geweest om te zwemmen, voor stand up paddeling of gewoon te relaxen.
jazz optreden en bevrijdingsfestival bezocht.
Lange wandelingen gemaakt en nieuwe gepland. Vaak erna een drankje of wat samen wat gegeten.
Etentjes voor twee buiten de deur. Samen elkaars favoriete menu's bereid waarbij we elkaar om de beurt de rol van de chef wisselde - veel leuker en romantischer dan een restaurant alleen die afwas... :sarcastic: zoek ik nog een oplossing voor.
Elkaar vanaf dag een veel geplaagd. Een bierevent bezocht. Films bekeken. Samen een wielrenroute gereden (niet mijn sport maar toch eens geprobeerd), Een avond alleen maar geluisterd naar de verhalen van zijn fotomuur, elkaar gemasseerd na een lange wandeling omdat ik echt ;-) kramp had, surfles gehad in Zandvoort en erna genoten van de zon bij Adam en Eva (dus redelijk ruimdenkend B) ). binnenkort voor eerst samen naar een lokale sauna.
pejeka schreef:
Heb je dit al eens gegoogled ?
Sweet_Concubine schreef:
19-06-2018 21:09
Ik heb een FWB gehad die héél graag eens met een voorbinddildo anaal genomen wilde worden. Dat was echt zijn ultieme fantasie.
Hij deed altijd heel erg zijn best om aan mijn wensen en verlangens tegemoet te komen (en slaagde daar heel goed in), en uit nieuwsgierigheid wilde ik zijn fantasie best eens nader onderzoeken. Hij deed zijn best voor mij, en ik voor hem. Geen gevoel van "voor wat, hoort wat", maar een goed samenspel.

Uiteindelijk een voorbinddildo gekocht, de spanning fijn samen opgebouwd, uren van elkaar genoten voor ik die dildo omgespte. Hij vond het een fantastische ervaring, was dolgelukkig dat zijn fantasie waarheid was geworden en zei heel blij te zijn dat ik degene was die hem anaal ontmaagd heeft.

Emotioneel vond ik het heel verbindend, was het voor mij ook een bijzondere en fijne ervaring. Mooi om hem op die manier zo intens te kunnen laten genieten.
Maar lichamelijk? Ik vond er geen klap aan, aan de daad zelf zeg maar. Er zijn ook voorbinddildo's waar een extra dildo aan zit die de vrouw dan vaginaal in kan brengen, het lijkt me dat het dan een ander verhaal is. Maar voor we er aan toe kwamen zo'n ding uit te proberen, eindigde onze FWB (om redenen die hier totaal niets mee te maken hebben). En mijn huidige partner heeft er geen interesse in/behoefte aan. Ik ook niet (meer), dus dat komt mooi uit :-P

Wil wel nog even kwijt dat ik zó moe word van dat vooroordeel dat bisexuelen per definitie ontrouw zouden zijn. Alsof je niet zonder man kunt als je met een vrouw bent of vice versa. Relationele trouw heeft niets met he, ho of bi zijn te maken.
Mooi.
Ik ben om. Welke type/merk voorbinddildo's, waar een extra dildo aan zit die de vrouw dan vaginaal in kan brengen had je uitgekozen?
Ik heb er eentje die dus zogenoemd strapless is, maar het stimuleert mij niet echt
Ik had er nog geen uitgekozen.
Leesook schreef:
19-06-2018 19:27
Wat is er dan precies pathetisch aan?
Ik doe het omdat het op mijn relatie (ja ja relatie) een positieve uitwerking heeft. Voor mij gaat het niet om het ervaren van een "mannelijke" rol waar TO op lijkt te hinten, want dat is niet aan de orde. Het gaat erom dat we als partners fijne seks hebben waarbij ik, in dit specifieke geval, een seksspeeltje gebruik dat de ander een fijne ervaring geeft.
Inderdaad. Enige nuance van mij is op zijn plaats. Vindt het intrigerend. Dat mijn huidige date zo open en relaxed hierover is.
Ik ben om en gelijktijdig nieuwsgierig naar de ervaring van andere vrouwen zoals Sweet_Concubine. Geen probleem om hem met een speeltje te plezieren op een sensuele niet bdsm achtige manier.

@Leesook: Interessant. Welke soort seksspeeltje gebruik jij?
Zaterdag was mijn date na een lange wandeling het middageten koken terwijl TNT langs kwam om een pakketje af te leveren.
Heb 't aangenomen. Gevraagd wat ie had besteld. "Maak maar open, ik ben nog aan het koken".
Hierdoor ontdekte ik dus dat hij een fun factory anaal dildo had besteld. Bestelling die je niet plaatst als het je ding niet is.
Als ik me goed herinner kon hij de dildo alleen en in zo'n harnas ding gebruiken.
Zo'n voorbinddildo waar Sweet_Concubine het over had, waar een extra dildo aan zit die de vrouw dan vaginaal in kan brengen spreekt mij aan.
Welk merk/type voorbinddildo ziin aanraders ?
Leesook schreef:
19-06-2018 23:38
Ik heb er eentje die dus zogenoemd strapless is, maar het stimuleert mij niet echt
Bedoel je dit? Zie onderstaande naam en fabrieksnaam
anoniem_371390 wijzigde dit bericht op 20-06-2018 00:04
Reden: afbeelding werkte niet. Naam hieronder vermeld
10.18% gewijzigd
FrauenPower schreef:
19-06-2018 23:59
Bedoel je deze? Of een andere?

SHARE van funfactory

Frauenpower, hier was kortgeleden ook al een topic over.
In Amsterdam zit de winkel Mail & Female, een door vrouwen gerunde winkel met erotische kleding en seksspeelgoed. Je kunt daar alles bekijken, ik vind het een erg prettige winkel : https://www.mailfemale.com/sextoys/dildo-gordels/

Je kunt ter plekke zien wat jou/jullie het best bevalt.

In Utrecht, Zeist en Eindhoven zitten filialen van Miranda ; daar heb ik geen ervaring mee.
Misschien andere forummers wel.
https://www.miranda.nl/onze-winkels
nounou
Sweet_Concubine schreef:
19-06-2018 21:09

Wat mij tegenstaat is, als je het googled dan heb ik de indruk of een bdsm manier van peggen een focus op domineren de standaard is.
Voel ik me niet prettig bij.
Wie herkend dit ?
Voordat wij naar de winkel gaan ga ik bij hem eens polsen.
anoniem_371390 wijzigde dit bericht op 20-06-2018 08:53
Reden: typo
0.52% gewijzigd
viva-amber schreef:
19-06-2018 18:24
Nou ja rimmen dan maar...

En verrijken ja misschien je seksleven voor hem dan....maar de rest van de relatie???
Kan een onderdeel zijn. rest gaat goed.
zazamaenade schreef:
20-06-2018 00:14
Frauenpower, hier was kortgeleden ook al een topic over.
In Amsterdam zit de winkel Mail & Female, een door vrouwen gerunde winkel met erotische kleding en seksspeelgoed. Je kunt daar alles bekijken, ik vind het een erg prettige winkel : https://www.mailfemale.com/sextoys/dildo-gordels/

Je kunt ter plekke zien wat jou/jullie het best bevalt.

In Utrecht, Zeist en Eindhoven zitten filialen van Miranda ; daar heb ik geen ervaring mee.
Misschien andere forummers wel.
https://www.miranda.nl/onze-winkels
Goede tips. Ben benieuwd.
Ik weet niet precies welk merk ik heb, maar het is inderdaad zo'n model
Fun factory is ook wel een goed merk in mijn ervaring (alleen heb ik dit model niet geprobeerd)
Zo'n model is wel lastiger te gebruiken dan eentje in een harnas omdat je dus ook moet concentreren op het vastklemmen van het deel dat jij inbrengt. En nogmaals...Ik heb niet het idee dat het mij nu daadwerkelijk stimuleert. Je hebt enkel een deel in je vagina maar het beweegt niet (want anders kun je geen druk zetten) en is niet groot genoeg om een prettig gevoel te geven

Op climaximaal.nl kun je nog goede adviezen vinden voor het aanschaffen van seksspeeltjes. Heel duidelijk omschreven waar je het beste op kan letten

En verder is klein beginnen wel het handigste als jullie er allebei nog weinig ervaring mee hebben.
Dus buttplugs in verschillende maten, hem zelf eerst eens de dildo in laten brengen en stap voor stap toewerken naar het punt dat jij de strap-on draagt en hem penetreert
FrauenPower schreef:
20-06-2018 08:40
Wat mij tegenstaat is, als je het googled dan heb ik de indruk of een bdsm manier van peggen een focus op domineren de standaard is.
Wie herkend dit ?
Ik lees je nu een paar keer iets schrijven in de trant van "zo lang het maar geen bdsm is". Je lijkt geïnteresseerd is van alles en nog wat, als er maar niet het label bdsm op geplakt kan worden. Waarom? Wat the fuck maakt dat label nou uit?
En ja, ik ben een bdsm-er, maar daar komt mijn opmerking niet vandaan. Het valt me gewoon echt op dat je de handeling niet wil vermijden, de emoties niet wil vermijden, eigenlijk niks wil vermijden behalve het label. En precies dàt rijmt m.i. héél slecht met open minded zijn, waar je het topic mee/over begon.
Oh ja: het kan voor mensen een dominantie-dingetje zijn, de ander penetreren met een strap-on. Maar het kan ook gewoon een plezier-dingetje zijn.
Ik heb totaal geen enkel dominant botje in mijn lijf, wat ik deed bij mijn FWB was plezier en niks anders. Bdsm-er of niet.
FrauenPower schreef:
20-06-2018 08:40
Wie herkend dit ?
Domineren hoeft helemaal niet aan de orde te zijn. En penetratie staat niet gelijk aan dominant zijn.
Ja er zijn vrouwen die zich opwerpen als meesteres en peggen inzetten als een manier om de man te vernederen en/of onderdanig te laten voelen, maar dat is geen vaststaand gegeven.

Ik ben niet dominant in deze situatie, ik luister precies naar wat mijn partner wil dat ik doe qua handelingen en tempo.

Laat je dus niet bevestigen in het beeld dat je erbij hebt bedacht. Peggen kan in bdsm-setting (wat nog steeds een hele hoop mogelijkheden overlaat naast domineren), maar het is helemaal aan jullie hoe je het doet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven