Input gevraagd voor uitlogprobleem

06-06-2018 09:20 123 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Zoals jullie weten is het uitlogprobleem nog niet opgelost. Dit komt omdat de reden waardoor sommigen van jullie steeds worden uitgelogd moeilijk te achterhalen is. IT heeft dus meer informatie nodig, en ik hoop dat jullie daarbij willen helpen?

Om precies te kunnen zien waar het misgaat, wil ik jullie daarom vragen om in dit topic daar meer informatie over te geven. Als je last hebt van het uitloggen, zou je dan hieronder willen reageren met:

- de precieze tijd waarop je werd uitgelogd;
- het apparaat waarmee je op het forum zit;
- de browser waarmee je op het forum zit;
- de plaats waar vanaf je forumt (trein, kantoor, thuis etc).

Ik zal de gegevens uit dit topic met hen bespreken en hopelijk komen we dan verder met het oplossen van dit probleem!

Dank alvast voor jullie hulp.

Vriendelijke groet,
Community Manager Viva Forum
Nemaìn’ schreef:
20-06-2018 11:24
Mooi dat dat niet werkt. Bij de eerste keer op Viva/home lig ik er weer uit.
Ik ook.

Ik geef het op. Dit is niks en wordt ook nooit meer iets. Hoelang is er nu al geklooi hier? Als er vroeger iets veranderde hadden we even gezeik maar dan kwam het na een tijdje wel goed.

Hier geloof ik niet meer in.
Geen bijzonderheden
Nemaìn’ schreef:
20-06-2018 11:24
Mooi dat dat niet werkt. Bij de eerste keer op Viva/home lig ik er weer uit.

Sluit je dan ook de browser voordat je de cookies verwijdert? Dat zou nog kunnen helpen. Anders weet ik het ook niet meer.

Ze moeten bij Viva eens een nieuw pak koekies opentrekken, want deze zijn stuk.
Iphone 6, ios 11.4
Sinds twee dagen wordt ik ook opeens elke vijf minuten uitgelogd.
Daarvoor was het maar om de 2 of 3 dagen

En sinds vandaag is de viva-knop linksboven verdwenen?!?
RikM schreef:
20-06-2018 11:32
Sluit je dan ook de browser voordat je de cookies verwijdert? Dat zou nog kunnen helpen. Anders weet ik het ook niet meer.

Helaas
-Dudette- schreef:
19-06-2018 13:47
Ik blijf nu ingelogd en ik heb helemaal niets veranderd. Toch fijn!
Het probleem heeft zich bij mij nu verschoven van mn laptop (geen problemen meer) naar mijn iPhone, waar ik sinds de nieuwe iOS hetzelfde probleem heb.
Ik blijf in Firefox weer ingelogd. In Safari weet ik het niet, want daar ging ik heen omdat ik in Firefox geen plaatjes en avatars meer zag. Die zie ik in Safari ook niet meer, dus weer terug op m'n oude nest Firefox.

Dat geen plaatjes meer zien breidt zich overigens uit, met als bijkomend voordeel: IK ZIE DE LEES OOK ook NIET MEER. Hahaha. Die rechterbalk bleef eerst steeds laden, en nu draait er helemaal niks meer.
Such fun!1
RikM schreef:
20-06-2018 11:32

Nog een keer gedaan. Het werkt!
Nemaìn’ schreef:
20-06-2018 20:28
Nog een keer gedaan. Het werkt!

:cheer2:
- de precieze tijd waarop je werd uitgelogd; 19.41
- het apparaat waarmee je op het forum zit; Laptop/Acer
- de browser waarmee je op het forum zit; IE
- de plaats waar vanaf je forumt (trein, kantoor, thuis etc). Thuis
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
RikM schreef:
20-06-2018 20:41
:cheer2:
Wat een verademing.
Nemaìn’ schreef:
20-06-2018 20:57
Wat een verademing.

En als het nou binnenkort weer gebeurt, gewoon dezelfde stap herhalen. Dat is het enige wat je kunt doen momenteel.
RikM schreef:
20-06-2018 21:05
En als het nou binnenkort weer gebeurt, gewoon dezelfde stap herhalen. Dat is het enige wat je kunt doen momenteel.
Te maf voor woorden. Anno 2018 ken ik geen enkele website of forum wat zo niet werkt. 😱
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
21-06-2018 09:29
Te maf voor woorden. Anno 2018 ken ik geen enkele website of forum wat zo niet werkt. 😱

Op zich is dat ook een prestatie. ;-)
do 21/06 18.36
Desktop
Explorer
Thuiswifi
Never judge someone without knowing the whole story. You may think you understand, but you don't.
Het wil nog niet echt lukken hè, voor iOS?

Vrij bizar wel dat jullie er geen professionals bij halen, nu dit probleem al zo lang speelt.
Beste forummers,

Zoals jullie weten heeft IT dit probleem de afgelopen tijd onderzocht. Er is nu een aantal instellingen aangepast, en we hopen natuurlijk dat dit de oplossing voor het probleem is. We kunnen dit echter niet echt testen, het is eigenlijk gewoon uitproberen en zien of het werkt. Mochten jullie onverhoopt nog steeds spontaan uitgelogd worden, hoor ik dat dus graag.

Vriendelijke groet,
- de precieze tijd waarop je werd uitgelogd; iedere keer nadat ik inlog, en als ik wel kan inloggen dan ben ik na iedere post direct weer uitgelogd. Of ik ga terug naar de beginpagina en ben direct weer uitgelogd.
- het apparaat waarmee je op het forum zit; Mac
- de browser waarmee je op het forum zit; Safari
- de plaats waar vanaf je forumt (trein, kantoor, thuis etc). thuis, op mijn telefoon probeer ik het niet eens meer

Net na mijn laatste post dus ook weer.... het werkt dus nog steeds niet! Ik heb het nog nooit zo erg meegemaakt en nu kom ik hier al zeker 15-16 jaar
c_estelle wijzigde dit bericht op 10-07-2018 10:59
Reden: aanvulling
14.85% gewijzigd
Net even uitgeprobeerd en ik blijf nu ingelogd, dus dat useragent verhaal lijkt in ieder geval opgelost. Nu even afwachten of er niet meer aan de hand is...
RikM schreef:
10-07-2018 11:06
Net even uitgeprobeerd en ik blijf nu ingelogd, dus dat useragent verhaal lijkt in ieder geval opgelost. Nu even afwachten of er niet meer aan de hand is...
Ik juist niet meer. Maar alleen op iphone en chromebook. Op de iPad blijf ik, vooralsnog, wel ingelogd.
CommunityManagerViva schreef:
10-07-2018 10:52
Beste forummers,

Zoals jullie weten heeft IT dit probleem de afgelopen tijd onderzocht. Er is nu een aantal instellingen aangepast, en we hopen natuurlijk dat dit de oplossing voor het probleem is. We kunnen dit echter niet echt testen, het is eigenlijk gewoon uitproberen en zien of het werkt. Mochten jullie onverhoopt nog steeds spontaan uitgelogd worden, hoor ik dat dus graag.

Vriendelijke groet,
Ik forum afwisselend met mobiel en pc. Gisteren werd ik via pc om de haverklap uitgelogd. Sterker nog, het was onmogelijk om weer in te loggen.
MarindaH schreef:
20-06-2018 12:22
Ik blijf in Firefox weer ingelogd. In Safari weet ik het niet, want daar ging ik heen omdat ik in Firefox geen plaatjes en avatars meer zag. Die zie ik in Safari ook niet meer, dus weer terug op m'n oude nest Firefox.

Dat geen plaatjes meer zien breidt zich overigens uit, met als bijkomend voordeel: IK ZIE DE LEES OOK ook NIET MEER. Hahaha. Die rechterbalk bleef eerst steeds laden, en nu draait er helemaal niks meer.
Bij mij zijn die plaatjes dus sinds een tijdje weer terug. Ik zie weer avatars en ook de vivaknop linksbovenin is er weer.
Android Free adblock browser
CommunityManagerViva schreef:
10-07-2018 10:52
Beste forummers,

Vriendelijke groet,
Toch vandaag al twee keer uitgelogd: 08:36, rond 10 uur de PC uitgezet, zojuist weer aan en ik kon wederom opnieuw inloggen
Desktop
Explorer
Thuiswifi
Never judge someone without knowing the whole story. You may think you understand, but you don't.
Kiiroitori schreef:
19-07-2018 15:54
Toch vandaag al twee keer uitgelogd: 08:36, rond 10 uur de PC uitgezet, zojuist weer aan en ik kon wederom opnieuw inloggen
Desktop
Explorer
Thuiswifi
Sorry, maar wie gebruikt er dan ook Explorer :proud: (grapje, natuurlijk)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven