Input gevraagd voor uitlogprobleem

06-06-2018 09:20 123 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Zoals jullie weten is het uitlogprobleem nog niet opgelost. Dit komt omdat de reden waardoor sommigen van jullie steeds worden uitgelogd moeilijk te achterhalen is. IT heeft dus meer informatie nodig, en ik hoop dat jullie daarbij willen helpen?

Om precies te kunnen zien waar het misgaat, wil ik jullie daarom vragen om in dit topic daar meer informatie over te geven. Als je last hebt van het uitloggen, zou je dan hieronder willen reageren met:

- de precieze tijd waarop je werd uitgelogd;
- het apparaat waarmee je op het forum zit;
- de browser waarmee je op het forum zit;
- de plaats waar vanaf je forumt (trein, kantoor, thuis etc).

Ik zal de gegevens uit dit topic met hen bespreken en hopelijk komen we dan verder met het oplossen van dit probleem!

Dank alvast voor jullie hulp.

Vriendelijke groet,
Community Manager Viva Forum
18.34 2x bij het doorklikken naar een topic vanuit gereageerd.

Zoals elke keer.
En? Genoeg input CM? Wanneer is het opgelost?

Je bent wel een afwezige CM hoor. Je vraagt input en laat vervolgens niets meer horen.
Het ging 2 dagen goed, maar nu word ik weer constant uitgelogd.

10.31
iPhone 7
Chrome op iOS
Thuiswifi
Ik klikte op de ‘viva’ knop linksboven.
Hele dag (sinds een week)

iPhone8

Safari / iOS

WiFi en 4G

Nu ik toch jullie aandacht heb: op iPhone valt door extreem grote reclames het startscherm weg. Dit is vaker gebeurd, dus misschien even in jullie logs kijken hoe het toen is opgelost. Voor mij als voornamelijk meelezer is dat nog een veel groter probleem dan het steeds uitgelogd raken.
Misschien is het een idee als jullie technische afdeling het forum even probeert te gebruiken via iOS. Vanaf dag 1 was het namelijk al zonneklaar dat er niet geproefdraaid is op iOS.
Poppy_del_Rio schreef:
13-06-2018 11:49
Misschien is het een idee als jullie technische afdeling het forum even probeert te gebruiken via iOS. Vanaf dag 1 was het namelijk al zonneklaar dat er niet geproefdraaid is op iOS.
En niet te vergeten dat RikM nu al twee keer heeft doorgegeven wat het eventueel kan zijn. Er wordt alleen niets mee gedaan.
KyloRen schreef:
13-06-2018 11:50
En niet te vergeten dat RikM nu al twee keer heeft doorgegeven wat het eventueel kan zijn. Er wordt alleen niets mee gedaan.
De CM is toch ook onzichtbaar. Logisch dat er dan ook niets gebeurt.
Verder kan ik met mijn mobiel niets, omdat ik na elke handeling uitgelogd word. Dus zodra ik ik een topic ben, lig ik er uit. Na inloggen weer in de algemene lijst en zodra ik ergens klik ben ik weer uitgelogd.

Wanneer: net, heel vaak, iphone Chrome.
do 14/06 10.40
Desktop
Explorer
Thuiswifi
Never judge someone without knowing the whole story. You may think you understand, but you don't.
Dank allemaal voor jullie reacties. Fijn als jullie je de informatie blijven delen, hoe meer data IT heeft, hoe beter ze dit probleem kunnen onderzoeken en hopelijk fiksen. Er wordt overigens ook zeker gekeken naar de suggesties die jullie doen.

Vriendelijke groet,
Poppy_del_Rio schreef:
13-06-2018 11:46
Hele dag (sinds een week)

iPhone8

Safari / iOS

WiFi en 4G

Nu ik toch jullie aandacht heb: op iPhone valt door extreem grote reclames het startscherm weg. Dit is vaker gebeurd, dus misschien even in jullie logs kijken hoe het toen is opgelost. Voor mij als voornamelijk meelezer is dat nog een veel groter probleem dan het steeds uitgelogd raken.
Hi Poppy_del_Rio,

De desbetreffende afdeling is gisteren en vandaag bezig (geweest) met de te grote banners op het forum. Dit zou dus opgelost moeten zijn, of in elk geval verminderd.

Vriendelijke groet,
Het voelt zo nutteloos om te blijven delen omdat het letterlijk ELKE keer gebeurt als ik op mijn laptop zit en op een topic klik. Daar zitten jullie toch niet op te wachten, neem ik aan?

Op mijn telefoon gebeurt het trouwens nooit. Zelfde wifi netwerk, zelfde browser..
CommunityManagerViva schreef:
14-06-2018 13:44
Dank allemaal voor jullie reacties. Fijn als jullie je de informatie blijven delen, hoe meer data IT heeft, hoe beter ze dit probleem kunnen onderzoeken en hopelijk fiksen. Er wordt overigens ook zeker gekeken naar de suggesties die jullie doen.

Vriendelijke groet,
Blablablabla.

Deze bug is zo makkelijk zelf op te roepen, dat je al deze informatie niet nodig hebt. Maar zo lijkt het wel alsof jullie er lekker mee bezig zijn.
Oh! Zou ik de oplossing net hebben gevonden? Tenminste dan voor iPad , safari?

Ik ontdek echt net dat ik vannacht per ongeluk de iOS update heb aangezet, vandaag ben ik voortdurend uitgelogd en dacht in de eerste instantie dat dit dus door het forum kwam. Zojuist bedacht ik me dat dit wel heel vreemd is want gisteren voordat ik dus de update heb toegestaan was er bij mij niets aan de hand.

Ik zit op een iPad, safari, WiFi

Afijn, ik ben naar instellingen gegaan, helemaal naar beneden ‘geavanceerd’ daarna ‘experimental features’ en daar heb ik alle groene balletjes uitgezet.

En verdomd het lijkt erop dat ik niet keer op keer meer uitgelogd wordt. Het lijkt erop he..... ik ben zojuist meerdere malem heen en weer gesurfd ben nog ingelogd. Misschien handig om in ieder geval uit te proberen?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik blijf nog steeds ingelogd.....
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
@Enn
Zet nu eens alleen 'Link Preload' aan? Ik durf te wedden dat het die is.
Ok!
Enn schreef:
14-06-2018 18:33
Oh! Zou ik de oplossing net hebben gevonden? Tenminste dan voor iPad , safari?

Ik ontdek echt net dat ik vannacht per ongeluk de iOS update heb aangezet, vandaag ben ik voortdurend uitgelogd en dacht in de eerste instantie dat dit dus door het forum kwam. Zojuist bedacht ik me dat dit wel heel vreemd is want gisteren voordat ik dus de update heb toegestaan was er bij mij niets aan de hand.

Ik zit op een iPad, safari, WiFi

Afijn, ik ben naar instellingen gegaan, helemaal naar beneden ‘geavanceerd’ daarna ‘experimental features’ en daar heb ik alle groene balletjes uitgezet.

En verdomd het lijkt erop dat ik niet keer op keer meer uitgelogd wordt. Het lijkt erop he..... ik ben zojuist meerdere malem heen en weer gesurfd ben nog ingelogd. Misschien handig om in ieder geval uit te proberen?
Hier werkt het niet in ieder geval. :'(
Oh das kut.... had het fijn voor je gevonden als je er ook geen last meer van hebt.

Ik heb ze allemaal geprobeerd en blijf ingelogd. Ik snap er nu helemaal niets meer van. Toen ik die dingen zojuist uit heb gezet stonden er meerdere aan. Wellicht een combi van die dingen? Geen idee.
Enn schreef:
14-06-2018 19:10
Oh das kut.... had het fijn voor je gevonden als je er ook geen last meer van hebt.

Ik heb ze allemaal geprobeerd en blijf ingelogd. Ik snap er nu helemaal niets meer van. Toen ik die dingen zojuist uit heb gezet stonden er meerdere aan. Wellicht een combi van die dingen? Geen idee.
Nouja, gelukkig werkt het bij jou wel. Het is gewoon enorm vervelend. Maar ik heb Purify addblocker in safari aan staan, misschien dat het daardoor dan komt dat het niet bij mij werkt?
uitzetten en dan cookies verwijderen en nog eens proberen?
Enn schreef:
14-06-2018 19:32
uitzetten en dan cookies verwijderen en nog eens proberen?
Ik had zonet de cookies niet verwijderd, nu blijf ik wel ingelogd mét addblocker.
Nu ik jouw bericht zo lees, volgens mij kreeg ik hier ook inlogproblemen sinds de nieuwe iOS update.

Ik kan je wel kussen Enn, bedankt! :bigkiss:
:cheer2: :cheer2:
Cookies verwijderen is inderdaad een tijdelijke oplossing. Tot je useragent weer verandert (bijvoorbeeld door een softwareupdate). ;-)
CommunityManagerViva schreef:
14-06-2018 13:46
Hi Poppy_del_Rio,

De desbetreffende afdeling is gisteren en vandaag bezig (geweest) met de te grote banners op het forum. Dit zou dus opgelost moeten zijn, of in elk geval verminderd.

Vriendelijke groet,
Speciaal even ingelogd (twee keer... :P) om te laten weten dat dit probleem inderdaad opgelost lijkt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven