Knuffels van vroegaah

06-03-2009 21:25 244 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vroeger had ik een knuffel (of twee misschien?), dit was een beer die je een soort van binnenstebuiten kon keren tot een bal. Ze waren er in verschillende felle kleuren.

Weet iemand waar ik het over heb?

Hoe heten ze?
Die kassa hadden wij ook, geweldig ding! Mijn ouders hebben hem nog denk ik trouwens.quote:mastermind schreef op 07 maart 2009 @ 11:51:

Kennen jullie deze nog? Dé rage bij ons op school!

[afbeelding]Haha, die had ik ook. Totdat het gerucht ging dat je kanker kreeg van het klappen op je pols.
He man van mijn broer ging trouwen met mijn barbie maar skelletor mocht niet komen op het feestje

en de Darda racebaan ! met die autootjes die je naar achter moest rijden en dan pijlsnel door die baan heen schoten.

haren van huisdieren waren altijd funest voor die autootjes
quote:courageux schreef op 07 maart 2009 @ 01:47:

met iets in deze trant liep ik als klein meisje altijd met mn knijn te zeulen ( jah die was erg tam en makkelijk )

[afbeelding]Joh! Dit is dezelfde poppenwagen die mijn dochter heeft
Ja, dat vind ik echt.
Wat leuk dit!

Ik weet niet of ik flinke mosterd ben (wel trek in nu met een extra vette kroket haha maar dat terzijde) maar ik spaarde vroeger ook Fantasy stickers. En dan ook weer dubbele ruilen met vriendjes enzo.

Kent iemand deze?

Lol die kassa en lady lovely luck had ik ook. Samen met de rups, troetelbeertjes, popple, dummie knuffel en natuurlijk heel veel barbies!

En zo',n pop waar het haar van ging groeienm en kort kon worden. Moest je dat armpje heen en weer bewegen en dan ging die staart weer in haar hoofd zeg maar haha.

Oja, de make-up pop en je had ook van die poppen en als je dan warm water op hun gezicht deed dan kwamen er hartjes op haar wang en kon je roze lipjes maken enzo.

Echt heel grappig dit.
Ohwwww, jeugsentiment!!!!

lady lovely lock's, dusty's (klein jeugdtrauma trouwens, wilde heel graag het huisje hebben voor sinterklaas maar kreeg het molentje, snif snif, huisje was uitverkocht), rainbow brite, troetelbeertjes, my little pony, poppels.

En je had vroegah ook een mode-ontwerp-teken-achtig-ding (volgens mij was het rond en dan kon je met een geel ding de kleding overtrekken op papier).

En natuurlijk de platte skipper en de opvolger van de platte skipper, die had kleine borstjes!
Jaa ik had de groene poppel!

Was ik helemaal weg van!

En wie kent deze nog :

Gaven licht in het donker als je ze daarvoor even bij een lamp hield.. En er zat ook een stoffen zakje bij waar je ze dan in kon doen
quote:queenfan25 schreef op 06 maart 2009 @ 22:27:

[afbeelding]

Dat linkeroppetje had ik vroeger, dat lijfje was gevuld met rijst of zand geloof ik. En ik gebruikte dat ding altijd als baby voor de Barbies

quote:Earthshrine schreef op 07 maart 2009 @ 15:38:

En je had vroegah ook een mode-ontwerp-teken-achtig-ding (volgens mij was het rond en dan kon je met een geel ding de kleding overtrekken op papier).

Modewijzer!

Ik heb gezeurd en gezeurd tot ik het kreeg en toen... bleek er geen klap aan.
Tijdens mij google-search vond ik ook de aardappel met pootjes. Gaaf!!

quote:twentythree schreef op 07 maart 2009 @ 15:51:

Jaa ik had de groene poppel! [afbeelding]

Was ik helemaal weg van!

En wie kent deze nog :

[afbeelding]

Gaven licht in het donker als je ze daarvoor even bij een lamp hield.. En er zat ook een stoffen zakje bij waar je ze dan in kon doen Jaaaaaa die rubsjes had ik ook, even tegen het licht aanhouden en dan gingen ze extra goed branden
Alle afbeeldingen die ik hier zie, ken ik van vroeger, heel veel ervan had ik zelf ook. Mijn broer speelde met he man en skelletor, ik moest altijd de goede zijn hij de slechte en natuurlijk won de slechte altijd

Krijg inene echt zin in die goede oude zorgeloze tijd.
Modewijzer was inderdaad best saai ja! Maaar die reclame was zo vet!

Wie kent de troelie woelies nog?? Soort dikke ronde popjes met donzig haar, dat je kon kammen met een bijpassend kammetje. En als je ze omdraaide kwam er een hoog geluidje uit.

Kan geen plaatjes vinden daarvan :(
Ik spaarde die david dekabouter poppetjes. Even een plaatje zoeken.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
quote:twentythree schreef op 07 maart 2009 @ 17:40:

Modewijzer was inderdaad best saai ja! Maaar die reclame was zo vet!

Het was die reclame hè? Nu trap ik er niet meer in hoor!
Ben blijven hangen op youtube. Heerlijk hoor dongeons en dragons was ik helemaal vergeten was ook zo leuk.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
quote:queenfan25 schreef op 06 maart 2009 @ 22:19:

[afbeelding]Ik vond laatst een van die poppetjes terug. Hij ruikt nog
Wat een zalig topic, de eerste twee dingen die hier omhoog komen borrelen zijn deze

(dit deed ik als klein meisje echt UREN achter elkaar)

En toen ik wat ouder was:

en deze

Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
haha modewijzer ligt bij mij nog steeds op zolder net als zo'n pop mt mee groeihaar en van die make-up die je kon veranderen met warm en koud water.

Ook de flippo verzameling heb ik nog compleet op een paar na :D

Wat ik ook tegen kwam was een hele berg van die speentjes die je aan een ketting kon hangen uiteindelijk kwamen daar ook andere dingen bij zoals dolfijntjes enzo weten jullie welke ik bedoel?

oh enne ook niet te vergeten mn furby en tamagotchi's daar ben ik best wel lang verslaafd aan geweest dingen gingen overal mee naartoe.

1 van de tamagotchis deed het zelfs nog :D
Leuk!!!

Als ik dit lees had ik veeel speelgoed. Ook ik was ooit de trotse bezitter van:

- Mon Chi Chi

-Poppel

-Twinkel Pinkel

-Zo'n speelboom

- Zo'n telefoon

-Modewijzer

-Lolo bal

-Troetel beer

-Een hele slinger knijpbeestjes

-De garage hadden we ook maar was van mijn zus.

Ik had een witte met knalroze haren. Helemaal leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven