Zwanger willen worden

21-06-2018 09:12 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Mijn vriend & ik willen heel graag na onze vakantie proberen om zwanger te worden.

Nu is mijn vraag hoe zit dat met je verzekering? Ik kan alleen vinden dat kraampakket een gedeelte in de basis verzekering valt.
Kan ik nu een aanvullende verzekering afsluiten & wanneer je zwanger bent dat daar ook de onderzoeken & de echo’s bij zitten !
Of kan ik dit echt pas vanaf 1 januari 2019 afsluiten ?

Dit zal ons eerste kindje worden.
Zijn er nog meer dingen waar ik rekening mee moet houden ?
Ik weet als je kindje geboren word in 2019 dat je dan je zorgtoeslag stop moet zetten anders moet je alles terug betalen.
Alle reacties Link kopieren
Mar-ianne schreef:
21-06-2018 13:21
Over de financien is genoeg gezegd.
Je vraag waar je verder op moet letten. Slik je al foliumzuur?

Nee nog niet. Bedankt voor de tip :lol:
Kokoro schreef:
21-06-2018 09:28
Ah ok. Terecht vind ik. Ten minste; als het kind erkend is.
Om elkaars fiscaal partner te worden hoef je een kind niet eens te erkennen. Op hetzelfde adres ingeschreven staan met een volwassen vrouw met kind onder de 18 is al voldoende.

Ts, in je andere topic geef je aan dat je geen geld hebt voor een nieuwe telefoon. Daarnaast leasen jullie een auto? Hoe wil je de babyuitzet gaan betalen? Daarnaast zullen de kosten maandelijks flink oplopen met een baby en nog duurder worden als ze ouder worden. Niet leuk om.te horen en je zal hier wel niet op reageren...Maar het klinkt als een erg verkeerde keuze.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven