Het ging zo goed! Te goed..
vrijdag 22 juni 2018 om 07:38
Heel veel sterkte TO
Het leven is oneerlijk!
En bedankt voor je bericht. Ik zit in een vergelijkbare situatie met een aantal plekjes (moedervlekken?) die afgelopen jaar ineens zijn opgedoken en waar ik me eigenlijk best wel zorgen om maak. Ik heb vorig jaar in een jaar tijd een kind gekregen, twee keer verhuisd en allebei mijn ouders (op 51 en 54 jarige leeftijd) begraven. Beiden binnen een paar weken, beiden aan kanker. Echt, we hebben wel even genoeg gehad... Maar ik weet ook dat hoe sneller je er bij bent hoe beter de kansen. Joh, het is alweer 30 jaar geleden dat mijn oma huidkanker had en zij is inmiddels 94. Oftewel: je bericht is een stok achter de deur voor mij. Ik ga deze week de huisarts bellen. Bedankt TO.
En bedankt voor je bericht. Ik zit in een vergelijkbare situatie met een aantal plekjes (moedervlekken?) die afgelopen jaar ineens zijn opgedoken en waar ik me eigenlijk best wel zorgen om maak. Ik heb vorig jaar in een jaar tijd een kind gekregen, twee keer verhuisd en allebei mijn ouders (op 51 en 54 jarige leeftijd) begraven. Beiden binnen een paar weken, beiden aan kanker. Echt, we hebben wel even genoeg gehad... Maar ik weet ook dat hoe sneller je er bij bent hoe beter de kansen. Joh, het is alweer 30 jaar geleden dat mijn oma huidkanker had en zij is inmiddels 94. Oftewel: je bericht is een stok achter de deur voor mij. Ik ga deze week de huisarts bellen. Bedankt TO.
vrijdag 22 juni 2018 om 09:15
Mag ik zeggen dat ik je reactie erg ongepast vind.... vergelijkbare situatie met je moedervlekjes.... pfff.gsleutel schreef: ↑22-06-2018 07:38Heel veel sterkte TOHet leven is oneerlijk!
vrijdag 22 juni 2018 om 09:24
Acute myeloïde leukemie - Wikipedia
Sterkte met de behandeling
Sterkte met de behandeling
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
zaterdag 23 juni 2018 om 10:40
Plotseling opkomende moedervlekjes kunnen anders net zo goed levensgevaarlijk zijn, helemaal niet ongepast dat zij laat weten dat ze dank zij TO met beide beentjes op de grond is komen te staan en actie gaat ondernemen. Niks ongepasts aan, als er ogen geopend worden en als het om kanker gaat.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
zondag 24 juni 2018 om 10:22
Mooi gezegd. Sowieso denk ik dat het voor iedereen moeilijk is om na zo'n bericht de juiste woorden te vinden, maar iedereen die het probeert bedoelt het in essentie goed.Very__Cherry schreef: ↑23-06-2018 10:40Plotseling opkomende moedervlekjes kunnen anders net zo goed levensgevaarlijk zijn, helemaal niet ongepast dat zij laat weten dat ze dank zij TO met beide beentjes op de grond is komen te staan en actie gaat ondernemen. Niks ongepasts aan, als er ogen geopend worden en als het om kanker gaat.
Ik vind het flauw van je om in zo'n bericht af te geven op iemand omdat de reactie "ongepast" zou zijn. Daar kun me mensen een heel naar gevoel mee bezorgen.
zondag 24 juni 2018 om 10:27