Buurjongen

23-06-2018 00:13 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Sinds een paar maanden woon ik in mijn eigen appartementje in de stad. Super chill. Ik vermaak me prima, geniet van het stappen en alles! Beste keuze om lekker in de stad te gaan wonen!

Nu woon ik dus in een huis met meerdere appartementen. Drie appartementen onder mij woont een buurjongen en OMG.. wat een leuke jongen ( jaja)..

Laatst kwam ik hem voor het eerst tegen op de gang en hebben we een praatje gemaakt. Even voorgesteld en verteld wat hij doet en wat ik doe etc..

Ik kom hem soms tegen, als ik Mn fiets parkeer, in de gang, bij het washok of in het trappenhuis.. steeds maken we een praatje en vraagt hij hoe het gaat etc..

Omdat ik best wel een beetje verlegen en onzeker ben, durf ik niet echt iets van actie te ondernemen ofzo..
Verder dan een ‘kuchje’ als ik langs zijn deur loop kom ik niet(hahaha).
Kopje suiker lenen, wil je op mijn kat passen, mijn ondergoed is van de waslijn gevallen.
Goede redenen om aan te bellen.
Oh en, wil jij mijn reservesleutel hebben?
Hahaha ik tref altyd alleen maar oude mensen in me flatje of buitenlanders
Vraag hem waar hij meestal gaat stappen, of knoop een gesprekje aan over de nieuwste films die nu in de bios draaien(hint hint).
Blondie222 schreef:
23-06-2018 00:39
Pardon?
Leer zelf eens correct Nederlands te schrijven grapjas.
Blondie222 schreef:
Tja, blondie, die zitten ook vast niet op jou te wachten... :facepalm:
Blondie222 schreef:
Want die zijn geen relatiemateriaal? :facepalm: Rot toch op met je achterlijke gelul.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
LadyMadonna schreef:
23-06-2018 00:26
Kopje suiker lenen, wil je op mijn kat passen, mijn ondergoed is van de waslijn gevallen.
Dit :mrgreen:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Blondie222 schreef:
Gelukkig zijn er veel mensen zoals ik, die erg blij zijn met hun altijd vriendelijke, behulpzame en respectvolle oudere en allochtone buurtgenoten. Er zijn veel mensen die daar een voorbeeld aan zouden kunnen nemen en die gelukkig verder kunnen kijken dan iemands leeftijd of afkomst in de liefde. Ik vind het te triest voor woorden om vooraf al mensen af te serveren als relatiemateriaal omdat ze nu eenmaal niet in Nederland geboren zijn.
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 23-06-2018 07:06
24.30% gewijzigd
LadyMadonna schreef:
23-06-2018 00:26
Dat dus; je hebt veel mogelijkheden om met hem in contact te komen. Kan er zo nog tien bedenken. Desnoods heb je even de helpende hand nodig bij een klusje in huis en vraag je na afloop of hij een kop koffie wil. ;)
vivamien schreef:
23-06-2018 03:54
Tja, blondie, die zitten ook vast niet op jou te wachten... :facepalm:
:rofl:
Do it friends-style organiseer een feestje en nodig hem uit.:)
Wat is je beste eigenschap?
- intellect- langsgaan en vragen of je pakket van *boekwinkel* bij hem terecht is gekomen en dan praatje beginnen over intellectueel boek dat je hebt besteld
- tieten/kont etc: oepsie buitengesloten in je lingerie/ net te weinig kleding en kun je even bij hem wachten op familielid, die komt er zo aan en die heeft de sleutel. Na een kwartier alles goed te hebben laten bekijken 'ik ga toch even proberen of ik de deur niet open kan krijgen' en dan krijg je je deur open en heb je weer wat om om te lachen samen.
- kookkunst: ' ik heb dit over, lust jij dit?'
- klussen: ' heb jij ook dat het lastig boren is/ wat heb jij met dit en dit muurtje gedaan' oid. Nodig jezelf vooral uit om bij hem te komen kijken.

Of alles tegelijk of een combi.
In je zorgvuldig uitgezochte 'casual' outfit waar je tieten bijna uitrollen over dat boek beginnen, al lekker ruikend naar het lekkere eten wat je staat te koken en opmerkingen over boren en muurtjes makend.
In mijn "grote stad" tijd gaven we gewoon een feestje waar we de buren ook voor uitnodigden :biggrin:
Of nodig hem uit voor koffie of een borrel bij jou thuis als je hem tegenkomt in huis en hij duidelijk net aankomt.
Een housewarming party natuurlijk! Weet je al of hij geen vriendin heeft?
Hoi buurman mijn vibrator is stuk en ik ben heel slecht met elektriciteit kan jij die repareren?
Besef je als het ooit tot een relatie of zo komt en het raakt uit dat jullie nog jaren gezellig en wel naast elkaar moeten wonen?
Tijdschriftenverslindster schreef:
23-06-2018 05:12
Gelukkig zijn er veel mensen zoals ik, die erg blij zijn met hun altijd vriendelijke, behulpzame en respectvolle oudere en allochtone buurtgenoten. Er zijn veel mensen die daar een voorbeeld aan zouden kunnen nemen en die gelukkig verder kunnen kijken dan iemands leeftijd of afkomst in de liefde. Ik vind het te triest voor woorden om vooraf al mensen af te serveren als relatiemateriaal omdat ze nu eenmaal niet in Nederland geboren zijn.

Gelukkig maar dat jij zo fatsoenlijk bent! En dat je niet kunt laten dat even te benadrukken hier :D

Lijkt me typisch gedrag voor een D66 stemmer trouwens ;-D

Mensen hebben nu eenmaal voorkeuren, niets mis mee. Die heb jij immers ook.....
Blondie222 schreef:
me flatje? Goed Nederlands!
Het-groepje schreef:
23-06-2018 05:51
- tieten/kont etc: oepsie buitengesloten in je lingerie/ net te weinig kleding en kun je even bij hem wachten op familielid, die komt er zo aan en die heeft de sleutel. Na een kwartier alles goed te hebben laten bekijken 'ik ga toch even proberen of ik de deur niet open kan krijgen' en dan krijg je je deur open en heb je weer wat om om te lachen samen.
- kookkunst: ' ik heb dit over, lust jij dit?'
- klussen: ' heb jij ook dat het lastig boren is/ wat heb jij met dit en dit muurtje gedaan' oid. Nodig jezelf vooral uit om bij hem te komen kijken.

Of alles tegelijk of een combi.
In je zorgvuldig uitgezochte 'casual' outfit waar je tieten bijna uitrollen over dat boek beginnen, al lekker ruikend naar het lekkere eten wat je staat te koken en opmerkingen over boren en muurtjes makend.
Meen je dat nou ?
Want dan geef je toch wel aan dat je alleen op sex uit bent. Misschien is dat zo, maar als je iets serieus zoekt kun je dit beter niet doen. De andere tips wel.
Jullie appartementencomplex heeft een washok? Bestaat zoiets in Nederland?
quattro35 schreef:
23-06-2018 08:36

Gelukkig maar dat jij zo fatsoenlijk bent! En dat je niet kunt laten dat even te benadrukken hier :D

Lijkt me typisch gedrag voor een D66 stemmer trouwens ;-D

Mensen hebben nu eenmaal voorkeuren, niets mis mee. Die heb jij immers ook.....
En bovendien kan ik de buitenlanders, waarvan ik aanneem dat er Marokkanen of Turken mee bedoeld worden, reuze aantrekkelijk vinden, maar ze zijn wel erg vaak moslim. Daar heb ik als atheïst weinig mee.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Gewoon de stoute schoenen aantrekken en uitnodigen.
De eerste stap is altijd spannend,hoe je hem ook zet. Dan maar liever direct.
clueless17 wijzigde dit bericht op 23-06-2018 10:24
81.94% gewijzigd
Hahaha! Bedankt voor alle tips!

Ten eerste: zullen we het respectvol houden? Leeftijd, cultuur, geloof, uiterlijk.. maakt niets uit! Lief zijn voor elkaar:)

Goed: Ik heb al zeker na zitten denken over reserve sleutel/ iets lenen/ kopje suiker. Maar dit is niet voor de hand liggend aangezien er zoveel appartementen zijn en hij (3!) verdiepingen onder mij woont.. waarom vraag ik niet mijn directe buurman? Of onderbuurman? Of die daarnaast? Als ik bij hem aanbel dan is het echt overduidelijk dat ik iets van hem wil(is ook zo maar zo direct past niet echt bij me)

Mezelf buitensluiten in lingerie? Hell no!

Misschien inderdaad gesprekje aanknopen over uitgaan/ bios! Die vind ik wel goed.

Pakketjes worden altijd in de hal neergelegd, een appje in de huisapp (hoi x je pakketje ligt klaar)

Geen idee of hij een vriendin heeft, Facebook zegt van niet maar voor hetzelfde geld staat dat verborgen( ja detectivemodus staat aan haha)

Housewarming zie ik niet echt zitten; zo groot is het niet.. 4 mensen en het is vol.. studentenappartementje he haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven