Good Luck!
zaterdag 7 maart 2009 om 08:38
zaterdag 7 maart 2009 om 09:14
Goedemorgen, heb al gedoucht samen met Lianne en gestofzuigd. Ik werd om 06.15u wakker van Lianne, zij lag hardop in bed te 'lezen'. Weer bijdehante opmerkingen, zingen etc.
En de schijnt zomaar. Manlief moest nog krabben net, is de hele dag op pad voor een potgrondactie voor de muziekver.
Mal, wat een lieve reactie van Jonathan naar zijn juf. Hoe lang duurt die bijeenkomst vandaag? Succes.
Pasgeboren lammetjes, geitjes etc. zijn leuk! Vriendin is vorig weekend met man en kinderen in Ermelo geweest naar de schaapkooi, schijnt ook leuk te zijn. Een kennis van ons is agrariër, wij gaan bij hen altijd lammetjes kijken.
Compu, de kast hadden we via MP verkocht. De vloer zou worden opgehaald door iemand die blijkbaar de hele zomer zijn vuurkorf wil gebruiken , maar die belde af. Nu zei M. dat gisteren tegen de monteur waarmee hij aan het werk was. Hij was geïnteresseerd en komt het maandag ophalen.
Star, welk merk auto gaat het worden?
Amaal, dat zijn betere tijden . Wel gezellig dat Berend weer zo vrolijk is!
Jin, hoe is het met Simon?
En de schijnt zomaar. Manlief moest nog krabben net, is de hele dag op pad voor een potgrondactie voor de muziekver.
Mal, wat een lieve reactie van Jonathan naar zijn juf. Hoe lang duurt die bijeenkomst vandaag? Succes.
Pasgeboren lammetjes, geitjes etc. zijn leuk! Vriendin is vorig weekend met man en kinderen in Ermelo geweest naar de schaapkooi, schijnt ook leuk te zijn. Een kennis van ons is agrariër, wij gaan bij hen altijd lammetjes kijken.
Compu, de kast hadden we via MP verkocht. De vloer zou worden opgehaald door iemand die blijkbaar de hele zomer zijn vuurkorf wil gebruiken , maar die belde af. Nu zei M. dat gisteren tegen de monteur waarmee hij aan het werk was. Hij was geïnteresseerd en komt het maandag ophalen.
Star, welk merk auto gaat het worden?
Amaal, dat zijn betere tijden . Wel gezellig dat Berend weer zo vrolijk is!
Jin, hoe is het met Simon?
zaterdag 7 maart 2009 om 10:36
Morgen.
Mamax: bah wat naar dat er toch een andere oorzaak is. Groot gelijk wat betreft oma, ze zou er vast niet beter van worden als ze het weet... Mocht je hier morgen niet komen, sterkte alvast...
Mal: ah wat schattig!!! Klinkt inderdaad verre van autistisch. Klinkt meer mega-schattig! Wat lief dat hij de foto dan ook verstopt zeg! Morgen wel interessant dus? hoop je iemand in het speciaal te zien/horen/spreken? Is dat dan druk, of gaan jullie ook voor het eerst naar zoiets?
Kokos: zo, lekker op tijd. Ik heb al gezwommen met Fieke. Ook al hele ochtend erop zitten. En straks naar collega om rapporten te schrijven...
Maar goed, hoort erbij.
Morgen weer lekker mijn mioeder ophalen op Schiphol. Fijn als ze weer veilig hier is.
Geitenboerderij ziet er onwijs leuk uit!
Mamax: bah wat naar dat er toch een andere oorzaak is. Groot gelijk wat betreft oma, ze zou er vast niet beter van worden als ze het weet... Mocht je hier morgen niet komen, sterkte alvast...
Mal: ah wat schattig!!! Klinkt inderdaad verre van autistisch. Klinkt meer mega-schattig! Wat lief dat hij de foto dan ook verstopt zeg! Morgen wel interessant dus? hoop je iemand in het speciaal te zien/horen/spreken? Is dat dan druk, of gaan jullie ook voor het eerst naar zoiets?
Kokos: zo, lekker op tijd. Ik heb al gezwommen met Fieke. Ook al hele ochtend erop zitten. En straks naar collega om rapporten te schrijven...

Morgen weer lekker mijn mioeder ophalen op Schiphol. Fijn als ze weer veilig hier is.
Geitenboerderij ziet er onwijs leuk uit!
zaterdag 7 maart 2009 om 16:46
Wij zijn er weer, pfffff hoofdpijn nu, ingewikkelde kost voor een niet-medisch onderlegd persoon. Maar ik stelde mijn vraag aan een kinderneuroloog die ik laatst ook aan Dr B had gesteld, of zijn trage geestelijk ontwikkeling door de ziekte, epilepsie of medicijnen kan komen, maar hij zei dus dat we moesten vragen om een 24-uurs EEG, want hij kan best niet zichtbare epi-actiiteit hebben die zijn informatieverwerking verstoort. Dat kan je alleen uitsluiten door een EEG te doen. En later vertelde hij dus dat autistiform gedrag (wat Jonathan wel vertoont) als dat maar lang genoeg doorduurt zonder dat je probeert het te doorbreken dat de schade aan de hersenen onherstelbaar is. En eigenlijk heeft Jonathan nog nooit een schoon EEG gehad, dus maandag maar eens bellen naar dr B of we daar niet eens wat verder naar moeten kijken. Want mijn moederhart zegt me dat er meer te halen is uit Jonathan dan er nu gebeurt. Misschien dat hij toch een ander medicijn nodig heeft. Nou ja, wordt vervolgd. In die zin zijn dat soort dagen wel handig want je krijgt gewoon mee informatie van de artsen zelf en hoe ze een kind behandelen. En Dr B kijkt gewoon naar de aanvallen zijn veel minder, dus het gaat goed, maar soms heeft een kind toch veel onzichtbare drukte in zijn hoofd.
Stressed is just desserts spelled backwards
zaterdag 7 maart 2009 om 17:11
Zo, man heeft vanmorgen in het zonnetje al een heel deel van het hek voor in de tuin geplaatst. Ik heb meegeholpen hoor, is nog best een klus. Ziet er al een stuk beschutter uit, terwijl er nog helemaal geen begroeiing op zit. Meteen ook weer lekker sociaal gedaan, want iedereen ging met die mooie weer natuurlijk fietsen, wandelen, in de tuin aan de slag, dus de nodige 'hallo' 'dag' en 'hoe gaat het' kletspraatjes zijn ook weer uitgewisseld. We hadden het hek dus al bijna af kunnen hebben
zaterdag 7 maart 2009 om 18:13
quote:amalia schreef op 07 maart 2009 @ 17:09:
Mal, ik hoop dat je gelijk hebt! Gaan jullie dat doen, die 24 uurs EEG? Hoe werkt dat? heeft Jonathan dan een soort kastje bij zich wat 24 uur registreerd?Jonathan krijgt dan iets van 20 electroden op zijn hoofd geplakt (vind hij heel naar) en dat moet dan onder een muts dat hij ze er niet af kan trekken, en daar zit een kastje aan vast, en die registreert 24 uur de hersenactiviteit. Ik denk dat we naar Kempenhage willen gaan dan. Want de vorige keer is dat in Sein Zwolle gebeurt, en daar mocht ik toen alleen blijven slapen omdat ik borstvoeding gaf. En in Kempemhage is wel een soort Ronald MacD huis. Ik wil dat kleine mannetje niet zo lang alleen laten.
Mal, ik hoop dat je gelijk hebt! Gaan jullie dat doen, die 24 uurs EEG? Hoe werkt dat? heeft Jonathan dan een soort kastje bij zich wat 24 uur registreerd?Jonathan krijgt dan iets van 20 electroden op zijn hoofd geplakt (vind hij heel naar) en dat moet dan onder een muts dat hij ze er niet af kan trekken, en daar zit een kastje aan vast, en die registreert 24 uur de hersenactiviteit. Ik denk dat we naar Kempenhage willen gaan dan. Want de vorige keer is dat in Sein Zwolle gebeurt, en daar mocht ik toen alleen blijven slapen omdat ik borstvoeding gaf. En in Kempemhage is wel een soort Ronald MacD huis. Ik wil dat kleine mannetje niet zo lang alleen laten.
Stressed is just desserts spelled backwards
zaterdag 7 maart 2009 om 18:37
zaterdag 7 maart 2009 om 19:42
zaterdag 7 maart 2009 om 20:52
Hai meisjes!
Mamax, wat een naar bericht nou toch. Gecondoleerd met het verlies van de opa van Pamax! Maandag de dienst, toch? Sterkte! Arme oma...
Jinster, ik had je wel gemist! Waar was je? Alles wel ok met jongste???
Weet je wie ik ook mis? Rissie! Hoe is het met joe wijffie? En met Mark en Anne?
Enka, verloffffff!!!!!!!!!!! Heerlijk meis. Ga genieten (voor zover de kwaaltjes dat nog toestaan...). Hoeveel dagen zit T op kdv en heb je echt de tijd voor jezelf en je nieuwe spruit?
Zo, ik zit op de bank. Bak choco rozijnen bijna leeg (correctie: is leeg...) en captain Jack op scherm. Goed man, dit!
Verder bestelling bij Crocs nog even afmaken want de scutters zijn in de aanbieding. En dit jaar ook Mary Janes voor mop. Hel, de winterlaarsjes ook! Vast een paar kopen voor volgend jaar? Heeft je moppie dan iig geen ijsvoetjes...
En verder gaat het lekker hier. Dank voor jullie lieve reacties op de echo foto's en het goede nieuws. Ik begin langzaam echt blij te worden! Ik voelde me vandaag wel behoorlijk ok. Heb zelfs een uurtje in de tuin gezeten en wat struiken die er uit moeten van hun takken ontdaan (uitgraven vd wortels laat ik voor de tuinman, die heeft daar vast handige schepjes enzo voor ).
Ik zal morgen even goed bijlezen en fatsoenlijk op jullie reageren!
x
Mamax, wat een naar bericht nou toch. Gecondoleerd met het verlies van de opa van Pamax! Maandag de dienst, toch? Sterkte! Arme oma...
Jinster, ik had je wel gemist! Waar was je? Alles wel ok met jongste???
Weet je wie ik ook mis? Rissie! Hoe is het met joe wijffie? En met Mark en Anne?
Enka, verloffffff!!!!!!!!!!! Heerlijk meis. Ga genieten (voor zover de kwaaltjes dat nog toestaan...). Hoeveel dagen zit T op kdv en heb je echt de tijd voor jezelf en je nieuwe spruit?
Zo, ik zit op de bank. Bak choco rozijnen bijna leeg (correctie: is leeg...) en captain Jack op scherm. Goed man, dit!
Verder bestelling bij Crocs nog even afmaken want de scutters zijn in de aanbieding. En dit jaar ook Mary Janes voor mop. Hel, de winterlaarsjes ook! Vast een paar kopen voor volgend jaar? Heeft je moppie dan iig geen ijsvoetjes...
En verder gaat het lekker hier. Dank voor jullie lieve reacties op de echo foto's en het goede nieuws. Ik begin langzaam echt blij te worden! Ik voelde me vandaag wel behoorlijk ok. Heb zelfs een uurtje in de tuin gezeten en wat struiken die er uit moeten van hun takken ontdaan (uitgraven vd wortels laat ik voor de tuinman, die heeft daar vast handige schepjes enzo voor ).
Ik zal morgen even goed bijlezen en fatsoenlijk op jullie reageren!
x

zondag 8 maart 2009 om 00:10
quote:Star schreef op 07 maart 2009 @ 21:42:
Ik denk dat de zon weg was en dat Kokos daarom schudde
Maar vertel eens Suus, WTF is up with Reese? Waarom doet ze Tidwell?!?!?!??!
Reese, Tidwell? WTF aru U talking 'bout?????
fijn dat je je beter voelt Su!!
Goed, ik heb teveel wijn op, dus ben weer weg. Daaahaaag. Lekker uit eten geweest.
Ik denk dat de zon weg was en dat Kokos daarom schudde
Maar vertel eens Suus, WTF is up with Reese? Waarom doet ze Tidwell?!?!?!??!
Reese, Tidwell? WTF aru U talking 'bout?????
fijn dat je je beter voelt Su!!
Goed, ik heb teveel wijn op, dus ben weer weg. Daaahaaag. Lekker uit eten geweest.
zondag 8 maart 2009 om 00:16
AAARRRGGGHH, terwijl ik zit te forummen zit lief te zappen en blijft hangen bij een vagina-verjongen.
Duuuhuuuh, wat moet ik hiermee?
Gatver, het gaat nu over liposuctie, yek...
Ieks!!! De kin wordt ook nog even uitgezogen, alsof het niets is...
En ik was nog wel blij vandaag dat ik NUL grijze haren heb op mijn 34e. Ga me nog onzeker voelen met die buik... zucht...
En neeeee, ik vis nu niet naar complimentjes, loop gewoon even van me af te brabbelen
Duuuhuuuh, wat moet ik hiermee?
Gatver, het gaat nu over liposuctie, yek...
Ieks!!! De kin wordt ook nog even uitgezogen, alsof het niets is...
En ik was nog wel blij vandaag dat ik NUL grijze haren heb op mijn 34e. Ga me nog onzeker voelen met die buik... zucht...
En neeeee, ik vis nu niet naar complimentjes, loop gewoon even van me af te brabbelen
zondag 8 maart 2009 om 09:34
zondag 8 maart 2009 om 10:01
hier is het alweer droog gelukkig, en het schijnt ook op te klaren... Maar ik wil ook LENTE!!!!!!!
Ik ga lekker mijn moeder ophalen. Had geukkig maar half uurtje vertraging, dus zit nu in de lucht. landt om kwart voor 1. Mijn kleine man heeft er zin in.
Verder vanmorgen al stapeltje toetsen nagekeken. Over volwassen worden.
Wat gebeurt er als je ongesteld wordt? Hoe vaak wordt een meisje ongesteld?
een jongen krijgt een stijve. Een meisje krijgt kramp. Gebeurt ongeveer 5 keer per maand...
Duidelijk voorbeeldje van toets niet geleerd en absoluut geen idee hebben waar het over gaat!
Ik ga lekker mijn moeder ophalen. Had geukkig maar half uurtje vertraging, dus zit nu in de lucht. landt om kwart voor 1. Mijn kleine man heeft er zin in.
Verder vanmorgen al stapeltje toetsen nagekeken. Over volwassen worden.
Wat gebeurt er als je ongesteld wordt? Hoe vaak wordt een meisje ongesteld?
een jongen krijgt een stijve. Een meisje krijgt kramp. Gebeurt ongeveer 5 keer per maand...
Duidelijk voorbeeldje van toets niet geleerd en absoluut geen idee hebben waar het over gaat!