Date boos na 1e date

24-06-2018 00:59 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor weer een topic over mijn dates

Vandaag na 3 dagen appen met een man met hem op date geweest.
We hadden het gezellig en hadden daarna nog gekust in de auto.
Toen ik thuis kwam kreeg ik opeens een appje dat ie het niet leuk vind dat ik hem de hele tijd opgeil maar hem vervolgens niks geef.

Snap hier niks van aangezien ik gewoon eerlijk ben geweest vanaf het begin dat ik seksuele handelingen enzo pas doe wanneer ik mij er goed bij voel en hij tijdens de date niks liet merken.

Verwachten mannen op 1e date al dat soort shit??
Soooooooooo wat een ass hole zeg
Wat een idioot, het zou einde contact voor mij zijn. :bye:
Eikel. Niet verder op ingaan, hoor.
Only dead fish go with the flow
Hier is maar één passende oplossing: meteen mee kappen.

Met zo’n vent wil je niks. Dit soort opmerkingen zijn niet oke en dat mag je best laten blijken.
En de award voor sneuneus van de week gaat naarrrrrr...
Block him, geen aandacht meer aan besteden!
Wat een creep!

Ik zou het lekker hierbij laten.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Voordeel is dat je nu in elk geval weet dat je die vent beter kwijt dan rijk bent. Wat een idioot zeg. Ik zou hem direct blokkeren.
En of mannen dit op de eerste date al verwachten, doet er totaal niet toe. Jij bent de enige die bepaalt waar je grenzen liggen op seksueel gebied. Geen vent die dat voor jou kan bepalen. Gewoon niets doen waar je niet aan toe bent/wat je niet wilt TO.
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 24-06-2018 01:23
49.13% gewijzigd
Heb hem ook gelijk laten weten dat ik geen slet ben en dit soort shit niet normaal vind.
Daarna heb ik hem uit me telefoon geflikkerd.

Maar tis gewoon zo raar tijdens de date liet ie helemaal niks merken en nu opeens zo doen.
Oh en als aanvulling: niet jezelf gaan verdedigen of uitleg geven. Geen millimeter ruimte geven dit soort mannen.
Edit: crosspost. Goed gehandeld.
anoniem_6783b5446ec02 wijzigde dit bericht op 24-06-2018 01:39
13.08% gewijzigd
Ik heb mijn post nog even aangevuld. Klikte per ongeluk te vroeg op reactie plaatsen.
Newbie-in-liefde schreef:
24-06-2018 01:18
Heb hem ook gelijk laten weten dat ik geen slet ben en dit soort shit niet normaal vind.

Maar tis gewoon zo raar tijdens de date liet ie helemaal niks merken en nu opeens zo doen.
Je hoeft hem echt geen tekst en uitleg te geven.
Alleen een díkke doeí.
Op naar de volgende.

Helemaal niet raar.
Het is de realiteit.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.

Dit soort gasten zitten er altijd wel een keer tussen. Twee gezichten, mooi praten en eigenlijk gewoon alleen maar willen n%$ken.
Only dead fish go with the flow
Nog een keer daten? Nee joh laat gaan,die achterlijke gladiool.
Mijn mening is gestippeld.
Nee hoor, maar het kan natuurlijk dat hij jouw berichten anders leest dan jij ze bedoelt.
Kan het niet vaak genoeg zeggen: kap met dat appen en praat met mensen. Dan hoor je snel genoeg of ze telkens weer over seks beginnen; niks voor jou.
Next, dus.

Ik kan niet appen en weiger het ook op: 'ik ben wat later' of zo'n berichtje na. Altijd ruzie en ik moet lachen om mensen die zeggen dat ze zo'n fijn gesprek hebben gehad met elkaar na een ruzie, alles weer koek en ei.

Vraag je waar was je heengegaan? O nee, we hebben elkaar niet gesproken maar appjes gestuurd. Dat. Is. Geen. Gesprek!!

Tsja... als jij dan zegt 'ik wil seks als het goed voelt', de date is gezellig en je kust hem denkt hij ook wtf... ze appte dat ze seks heeft met dates als ze het een leuke date vind en ik kan een zoen krijgen en opzouten ;)

Daarom: bellen!!!! Niet appen, dan beter geen contact tot je elkaar life ziet.
Of heel duidelijk appen.
Begon hij over seks te appen? Zodra het woord seks valt meteen zeggen: hier ben ik niet van gediend, ik ken je nog niet eens. Als je een date zoekt voor seks moet je niet bij mij zijn.

Want om eerlijk te zijn begrijp ik niet waarom je een wildvreemde man dat soort dingen verteld.

Ik zou het niet in mijn hoofd halen om dat als eerste te vragen.
Hoi, ik ben Lenn enneh... hoe lang duurt het voor je seks hebt met iemand als je een date aan de haak hebt? Als je het een leuke date vindt? Mooi, tot over 2 dagen.
Of:
Wat, mss pas de derde date? Laat maar dan.

Laat me raden, Tinder, Badoo?
Als je zelf over seks bent begonnen begrijp ik hem ook wel... waarom meteen vertellen dat je seks hebt met een man als je hem leuk vindt? Wat niet waar is, je had moeten zeggen nooit op de eerste date of heb je dat wel gezegd?

Uit nieuwsgierigheid: wat hebben jullie gedaan tijdens de date, en heeft hij betaald als er iets betaald moest worden? Zo ja baalt hij omdat hij geld, tijd en moeite heeft gestoken met het idee dat je had toegezegd: als het leuk is -anders ben ik zo weg- gaan we daarna seks hebben. Had hij net zo goed naar de hoeren kunnen gaan of met een ander appen die 3 dagen.

Volgende keer gewoon bellen dus.
En om je vraag te beantwoorden: ja hoor, wel vaker seks gehad op de eerste date. En dan volgden er nog veel meer dates, weekendjes samen en zelfs samenwonen. We hadden er dan allebei zin in. Zo simpel kan het zijn!

Ho, dit stond er net nog niet maarreh.. je beledigt mijn ex en nog een paar vriendinnen.
Waarom zou je een slet zijn als je seks hebt met iemand die je leuk vind?
Ik heb even snel geloept en het spijt me zeer maar je lijkt me nogal wanhopig op zoek naar een vriendje.

Niet andere vrouwen uit gaan lopen schelden omdat jij een blauwtje hebt gelopen, dat soort shit vind ik niet normaal.

En voor de zekerheid: geef nooit je naw gegevens aan een vreemde, spreek niet thuis af enz.

Wat heeft dit nou weer met wel of niet een slet zijn te maken? Iedereen moet doen waar ‘ie zich goed bij voelt. Dat maakt iemand niet meteen een slet.
'Verwachten mannen op 1e date al dat soort shit??'

Sommigen blijkbaar wel. Een onlangs gescheiden vriendin van me vertelde dat ze inmiddels van twee geïnteresseerde mannen heeft gehoord dat tegenwoordig alles anders is. Je moet volgens hun eerst een paar keer seks hebben en dan zie je later wel of je elkaar verder ook leuk vindt.

We hebben er smakelijk om gelachen.

Laat je niks wijsmaken!
Wat een sneuneus weer. Heb je daar een abonnement op of zo? Waar heb je deze vandaan?
Wat hebben jullie op de date gedaan? Waarom zegt hij dat jij hem de hele tijd opgeilt?
Sommige mannen hangen het incelgeloof aan als ze het niet per se zijn: vrouwen zijn er om mannen te behagen en als een vrouw een man opgewonden heeft heeft de man recht op seks. Seks nemen is dan okee, omdat de vrouw het eigenlijk ook wil, ook al zegt ze nee.

Goed dat je hem geblokt hebt.
anoniem_360912 wijzigde dit bericht op 24-06-2018 07:53
0.69% gewijzigd
Dumpen dat egoistische knaapje.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Hij dacht te scoren na het kussen en toen dat niet ging gebeuren kwam zijn werkelijke doel van de date naar voren.
Die kneuzen zijn er.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Toch schat hij in dat het bij jou helpt om te klagen. Onterecht maar misschien straal je toch iets uit waardoor hij dat gelooft.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Wat een waardeloze zak mest :-[

Bedenk wel dat lang niet elke man zo is, zelfs niet via "vleeskeurings-apps" als Tinder of Badoo. Ik (man) heb alleen ervaring met de eerste en uit ervaring weet ik dat veel 30+ mannen en vrouwen die app als een serieuze datingapp gebruiken en niet om iemand te keuren en die zo snel mogelijk, laat staan bij een eerste date, het bed in te krijgen :)

Sterker nog, ik bekijk het liever positief en denk dat er voor elke hork/horkin zeker 20 mensen zijn die wel geduld hebben en verder kijken dan een knap uiterlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven