Date boos na 1e date

24-06-2018 00:59 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor weer een topic over mijn dates

Vandaag na 3 dagen appen met een man met hem op date geweest.
We hadden het gezellig en hadden daarna nog gekust in de auto.
Toen ik thuis kwam kreeg ik opeens een appje dat ie het niet leuk vind dat ik hem de hele tijd opgeil maar hem vervolgens niks geef.

Snap hier niks van aangezien ik gewoon eerlijk ben geweest vanaf het begin dat ik seksuele handelingen enzo pas doe wanneer ik mij er goed bij voel en hij tijdens de date niks liet merken.

Verwachten mannen op 1e date al dat soort shit??
Seks is niet iets dat je geeft of krijgt. Als iemand daar wel zo over denkt, is het tijd om weg te rennen.
Dat je geen slet bent? Je bedoelt dat hij jou niet zo geil maakte als jij hem blijkbaar wel.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Sommige mannen verwachten dit. Sommigen zeggen het bij die apps al bij de eerste vijf minuten, bij een ander komt het wat later.

Laten gaan, het is iemand die simpel op zoek is naar sex.

Niet om jou de schuld te geven maar wat heb je gedaan dat hij zegt dat je hem aan het opgeilen was?
Ik zou voortaan van te voren zeggen dat seks er pas in zit na de verloving.
Dan filter je alle kneuzen er zo uit, en hou je alleen de echt geïnteresseerden die op je vallen vanwege je persoonlijkheid en je humor over.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Deze man is niks. Niet omdat hij op de eerste date sex wil want waarom is dat slecht als je hier beiden zin in hebt?
Deze man is slecht omdat hij dacht je binnen te hebben met die zoen en vervolgens zich zo verliest en een boos berichtje stuurt. Belooft wat voor de toekomst....laten lopen dus!
Niets mis met seks op de eerste date. Maar wel met verongelijkte appjes als je niet met hem het bed induikt. Precies wat Tess zegt.
Effe voor de duidelijkheid ik vind mensen die seks hebben op de eerste date geen hoeren of wat dan ook maar voor mezelf voelt het zo.

Ik heb hem duidelijk van tevoren gezegd dat ik op de eerste paar dates niet verder ga dan zoenen en dat de rest later komt wanneer ik het gevoel heb dat er iets kan groeien zeg maar.

Op de date hebben we het eigenlijk niet gehad over seks dus ik snap ook niet waarom hij zegt dat ik hem opgeil aangezien ik zover ik weet niks heb gedaan om hem geil te krijgen.
Wat een loser. Beter kwijt dan rijk.
ik geef mn bek ook maar een douw
Newbie-in-liefde schreef:
24-06-2018 09:49
Effe voor de duidelijkheid ik vind mensen die seks hebben op de eerste date geen hoeren of wat dan ook maar voor mezelf voelt het zo.

Ik heb hem duidelijk van tevoren gezegd dat ik op de eerste paar dates niet verder ga dan zoenen en dat de rest later komt wanneer ik het gevoel heb dat er iets kan groeien zeg maar.

Op de date hebben we het eigenlijk niet gehad over seks dus ik snap ook niet waarom hij zegt dat ik hem opgeil aangezien ik zover ik weet niks heb gedaan om hem geil te krijgen.
Omdat het een verongelijkte looser is.
blokkeren
Van blauwe ballen wordt ie een grote jongen. Zeg hem dat maar voordat je hem vaarwel wuift.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Naomir schreef:
24-06-2018 09:15
Sommige mannen verwachten dit. Sommigen zeggen het bij die apps al bij de eerste vijf minuten, bij een ander komt het wat later.

Laten gaan, het is iemand die simpel op zoek is naar sex.

Niet om jou de schuld te geven maar wat heb je gedaan dat hij zegt dat je hem aan het opgeilen was?
Totaal niet relevant. Je mag altijd stoppen op het moment dat iets niet goed voelt. Ook al zit je midden in 'the heat of the moment'.
Stoppen, gewoon omdat je wil stoppen of omdat het ineens toch niet meer goed voelt, mag altijd.
Wanneer het de eerste date al over seks gaat dan is tijd om naar huis te gaan en stap op date 1 niet bij mensen in de auto en spreek niet in huis af. Doe gewoon 2 drankjes in het café waarbij je een beetje kletst om elkaar te leren kennen en breek het dan af en ga zelf naar huis. Zeg ik vond het gezellig en spreek graag nog eens af maar ik moet vanavond nog naar een verjaardag, ...etc.

Ga ook iets doen aan je eigenwaarde want je blijft maar mannen kiezen die steeds de grens bij je opzoeken toch blijf je maar onnodige risico's nemen in het contact. Kap iemand gewoon 100% af ipv allerlei uitleg en eisen te stellen. Iemand die voor en op de 1e date al zo met seks bezig is daar wil je niets mee.
viva-amber wijzigde dit bericht op 24-06-2018 11:18
1.15% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Wanneer je dat al moet uitleggen klopt er gewoon iets niet.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Even de loep gebruikt ben jij een serial dater of wat ?
Goed gedaan hoor! Je bent niet mee naar huis gegaan en hebt niet op de eerste date seks gehad terwijl je het eigenlijk niet wilde. En maar goed ook, want dit exemplaar blijkt een eikel te zijn.

Wat in je vorige topic opviel was dat je met iemand mee naar huis was gegaan van wie je afhankelijk was voor vervoer. Woonde hij in the middle of nowhere? Vond je dat niet eng?
Ik zou dat toch niet meer doen als ik jou was. Ook niet als iemand op de eerste date al zegt dat hij verliefd is.
Lenn12345 schreef:
24-06-2018 01:56
Niet andere vrouwen uit gaan lopen schelden omdat jij een blauwtje hebt gelopen, dat soort shit vind ik niet normaal.
Dit.

Wauw, taal is zeg maar echt je ding? Je vind die mensen geen hoeren maar het voelt voor jou wel alsof het hoeren zijn? Je bedoelt dat seks op de eerste date niet iets voor jou is. Dat kan.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Wat kan jou het eigenlijk schelen dat iemand die je 1x hebt ontmoet zo tegen je doet? Het zegt vooral iets over hem en weinig over jou.

Je kan hem gewoon blokkeren en denken next.
viva-amber wijzigde dit bericht op 24-06-2018 11:56
17.31% gewijzigd
Gewoon lekker blokken. Er zijn zat mannen die het wel waard zijn.
PS. zou zelf nooit bij de eerste date de koffer induiken.
Misschien voortaan eens langer dan 3 dagen appen voor je met iemand af spreekt. Dan filter je er sneller dit soort figuren uit.
24-06-2018 01:18
Heb hem ook gelijk laten weten dat ik geen slet ben en dit soort shit niet normaal vind.
Daarna heb ik hem uit me telefoon geflikkerd.

Maar tis gewoon zo raar tijdens de date liet ie helemaal niks merken en nu opeens zo doen.
Het klinkt inderdaad niet alsof je je reuze hebt moeten beheersen. Ik had hem dat meegegeven. 'het opgeilen was niet wederzijds'.
Wat een druiloor.
strikjemetstippels schreef:
24-06-2018 11:55
Misschien voortaan eens langer dan 3 dagen appen voor je met iemand af spreekt. Dan filter je er sneller dit soort figuren uit.
Dat denk ik niet.
Dat hij seks verwacht is niet erg, en dat hij dan teleurgesteld wordt, jammer dan voor hem. Maar dat hij vervolgens boos op je wordt, en de schuld naar JOU schuift is het foute. Zelfs als je niet zo duidelijk vooraf was geweest, had hij niet boos op je mogen worden. Ik hoop niet dat deze tactiek bij andere vrouwen wel werkt...
lolapaloeza schreef:
24-06-2018 11:38
Wauw, taal is zeg maar echt je ding? Je vind die mensen geen hoeren maar het voelt voor jou wel alsof het hoeren zijn? Je bedoelt dat seks op de eerste date niet iets voor jou is. Dat kan.
Het voelt voor haar zelf dan zo.
Dat zij dan een slet zou zijn.
Betrek toch niet alles op jezelf.
Of haal anderen erbij.
Een ieder moet voor zichzelf weten wat te doen.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven