Napraattopic deel 99
donderdag 24 mei 2018 om 09:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 24 juni 2018 om 19:59
zondag 24 juni 2018 om 20:00
patatjedubbelmayo schreef: ↑24-06-2018 19:55En dus beschuldig je iemand van wie je geen idee hebt wie het is, direct van het verspreiden van naam en toenaam van een medeforummer? Niet zo gek dan, dat er mensen zijn die jou niet moeten.
Jij weet niet wat ik weet. Ontkennen doet hier iedereen, lopen jij en de jouwen net te roeptoeteren. Of geldt dat alleen voor jullie, dat de waarheid in pacht hebben?
zondag 24 juni 2018 om 20:03
zondag 24 juni 2018 om 20:05
Dat zeg ik, aannames, aannames, aannames.Solomio schreef: ↑24-06-2018 19:57Of je leest bijv even in het bantopic, gisteren om 11.08:
overig/bantopic/list_messages/235701?r= ... #p28670632
Vriendelijk.
patatjedubbelmayo schreef: ↑24-06-2018 20:03Jij bent wel lachwekkend zeg. Omdat ik dezelfde mening heb als een paar anderen is het meteen 'jij en de jouwen'? Wat denk jij, dat we in een 'achterkamertje' zoals jij dat noemt, plannen aan het smeden zijn om een paar Viva-forummers eens even te chasen?
Nee hoor dat denk ik niet. Alleen dat je net zo’n meeloper bent als waar ‘het groepje en hun matties’ altijd van beschuldigd worden.
zondag 24 juni 2018 om 20:06
Nee. Ik zeg dan ook nergens iets over NAW-gegevens.
zondag 24 juni 2018 om 20:06
Mijn voeten zijn het afgelopen jaar een maat gekrompen, maar dat zal dan wel aan de hielkant gebeurd zijn. Mijn tenen zijn niet korter geworden.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 24 juni 2018 om 20:07
Van een aantal criticasters weet ik dat wel zeker. En het grappige is dat dat precies de mensen zijn die de grootste bekken hebben over de andere achterkamertjes.patatjedubbelmayo schreef: ↑24-06-2018 20:03Jij bent wel lachwekkend zeg. Omdat ik dezelfde mening heb als een paar anderen is het meteen 'jij en de jouwen'? Wat denk jij, dat we in een 'achterkamertje' zoals jij dat noemt, plannen aan het smeden zijn om een paar Viva-forummers eens even te chasen?
zondag 24 juni 2018 om 20:08
Ja, ik lees half en dacht dat Star het over NAW-gegevens had. My bad.
zondag 24 juni 2018 om 20:09
Ehm..ik had het over iets van een hele tijd geleden, zeker 5 jaar. Ik heb ook nog nooit een ban gehad of gegevens doorgespeeld. En Star, je voelt je blijkbaar heel erg aangesproken, maar hoe kom je erbij dat ik het over jou heb? En mij (en anderen) uitmaken voor laffe trutten? Doe eens een beetje rustig zeg.
...
zondag 24 juni 2018 om 20:09
Eens, maar ja, wij zitten dan ook openlijk in een groepje.Lady*Voldemort schreef: ↑24-06-2018 20:07Van een aantal criticasters weet ik dat wel zeker. En het grappige is dat dat precies de mensen zijn die de grootste bekken hebben over de andere achterkamertjes.
zondag 24 juni 2018 om 20:10
Anárion schreef: ↑24-06-2018 20:09Ehm..ik had het over iets van een hele tijd geleden, zeker 5 jaar. Ik heb ook nog nooit een ban gehad of gegevens doorgespeeld. En Star, je voelt je blijkbaar heel erg aangesproken, maar hoe kom je erbij dat ik het over jou heb? En mij (en anderen) uitmaken voor laffe trutten? Doe eens een beetje rustig zeg.
Wie de schoen past...
zondag 24 juni 2018 om 20:11
Dat zal gerust. Maar betrek dat ff lekker niet op mij.Lady*Voldemort schreef: ↑24-06-2018 20:07Van een aantal criticasters weet ik dat wel zeker. En het grappige is dat dat precies de mensen zijn die de grootste bekken hebben over de andere achterkamertjes.
Vriendelijk.
zondag 24 juni 2018 om 20:12
Nee nee, Solo weet toch zeker dat die ene anomieska en jij dezelfde zijn.Anárion schreef: ↑24-06-2018 20:09Ehm..ik had het over iets van een hele tijd geleden, zeker 5 jaar. Ik heb ook nog nooit een ban gehad of gegevens doorgespeeld. En Star, je voelt je blijkbaar heel erg aangesproken, maar hoe kom je erbij dat ik het over jou heb? En mij (en anderen) uitmaken voor laffe trutten? Doe eens een beetje rustig zeg.
Vriendelijk.