Napraattopic deel 99
donderdag 24 mei 2018 om 09:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 24 juni 2018 om 20:13
En zo komen de praatjes in de wereld.patatjedubbelmayo schreef: ↑24-06-2018 20:12Nee nee, Solo weet toch zeker dat die ene anomieska en jij dezelfde zijn.
Ik heb al gezegd dat ik verkeerd gelezen had, dus pliezzzzzz, maak het nou niet erger dan het al was.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
Ik had het ook helemaal niet over jou. Als dat zo was had ik dat wel geschreven.
Newsflash: pb-functie werkt niet. Althans, meestal niet.
zondag 24 juni 2018 om 20:14
Ik ook niet direct tegen jouLady*Voldemort schreef: ↑24-06-2018 20:13Ik had het ook helemaal niet over jou. Als dat zo was had ik dat wel geschreven.
Vriendelijk.
zondag 24 juni 2018 om 20:16
Hoe moet ik dat weten als je mij kwoot?
zondag 24 juni 2018 om 20:19
Niet, dat was niet handig van me
Vriendelijk.
zondag 24 juni 2018 om 20:20
Hou toch op zeg. Nu jij in een verkeerd daglicht wordt gesteld is het opeens 'zo komen de praatjes in de wereld', maar als jij (of 1 van de jouwen
Vriendelijk.
zondag 24 juni 2018 om 20:23
Wat heb jij toch? Hoezo beschuldig ik zomaar iemand? Ik zou zo graag weten waar je het over hebt.patatjedubbelmayo schreef: ↑24-06-2018 20:20Hou toch op zeg. Nu jij in een verkeerd daglicht wordt gesteld is het opeens 'zo komen de praatjes in de wereld', maar als jij (of 1 van de jouwen) een ander zomaar beschuldigt dan is het oké. Alweer zo hypocriet.
Echt hoor, ik ben lang niet altijd aardig, maar meestal wel redelijk op de inhoud, dus ik begrijp je beschuldigingen niet.
zondag 24 juni 2018 om 20:33
Op zijn Jip en Janneke's. Ik kan op de 1 of andre manier niet loepen, dus even zo. Gehannes, maar goed, hopelijk snap je het dan.
Star² tegen anarion:
Ja gek he als je belachelijk wordt gemaakt als je gegevens van forummers doorspeelt aan een andere forummer
En nu weer schijnheilig je post verwijderen? Mooi dat Solo je had gekwoot.
En als ik dan zeg dat ik het raar vind dat ze iemand zomaar beschuldigt kom jij met een link naar het bantopic en de conclusie dat 1+1 wel 3 moet zijn
zondag 24 juni 2018 19:57
patatjedubbelmayo schreef: ↑24-06-2018 19:55
En dus beschuldig je iemand van wie je geen idee hebt wie het is, direct van het verspreiden van naam en toenaam van een medeforummer? Niet zo gek dan, dat er mensen zijn die jou niet moeten.
Solomio antwoord:
Of je leest bijv even in het bantopic, gisteren om 11.08:
overig/bantopic/list_messages/235701?r= ... #p28670632
Om er vervolgens achter te komen dat je fout zit. Je kan wel sorry zeggen (tenminste een poging tot) maar dat neemt niet weg dat je iemand even lekker vals zat te beschuldigen middels die link. Dat is toch net ff wat anders dan iemand verkeerd begrijpen, dit is willens en wetens en zonder te checken iemand zwart maken. En dan mag er meteen niets meer over gezegd worden. En dat laatste is fokking hypocriet. Maar dat zal je wel weer niet snappen.
Vriendelijk.
zondag 24 juni 2018 om 20:38
Nou draai je echt door hoor.patatjedubbelmayo schreef: ↑24-06-2018 20:35O, ik kan selectief niet loepen. Bij Star krijg ik de melding dat er iets fout is gegaan, bij anderen niet en zie gewoon profiel en reacties. Vreemd. Even de mods vragen hoe dat kan maar.
zondag 24 juni 2018 om 20:39
Nee, dat snap ik niet.patatjedubbelmayo schreef: ↑24-06-2018 20:33Op zijn Jip en Janneke's. Ik kan op de 1 of andre manier niet loepen, dus even zo. Gehannes, maar goed, hopelijk snap je het dan.
Star² tegen anarion:
Ja gek he als je belachelijk wordt gemaakt als je gegevens van forummers doorspeelt aan een andere forummer
En nu weer schijnheilig je post verwijderen? Mooi dat Solo je had gekwoot.
En als ik dan zeg dat ik het raar vind dat ze iemand zomaar beschuldigt kom jij met een link naar het bantopic en de conclusie dat 1+1 wel 3 moet zijn
zondag 24 juni 2018 19:57
patatjedubbelmayo schreef: ↑24-06-2018 19:55
En dus beschuldig je iemand van wie je geen idee hebt wie het is, direct van het verspreiden van naam en toenaam van een medeforummer? Niet zo gek dan, dat er mensen zijn die jou niet moeten.
Solomio antwoord:
Of je leest bijv even in het bantopic, gisteren om 11.08:
overig/bantopic/list_messages/235701?r= ... #p28670632
Om er vervolgens achter te komen dat je fout zit. Je kan wel sorry zeggen (tenminste een poging tot) maar dat neemt niet weg dat je iemand even lekker vals zat te beschuldigen middels die link. Dat is toch net ff wat anders dan iemand verkeerd begrijpen, dit is willens en wetens en zonder te checken iemand zwart maken. En dan mag er meteen niets meer over gezegd worden. En dat laatste is fokking hypocriet. Maar dat zal je wel weer niet snappen.
Je hebt me nu vandaag al 3x hypocriet genoemd en eerlijk gezegd ben ik dat wel zat nu.
Ik heb niemand beschuldigd van het verspreiden van NAW-gegevens, ik dacht dat Star daarop doelde met haar post.
Ik had niet eens gezien dat ze dat tegen Anarion zei.
Over aannames gesproken zeg.
zondag 24 juni 2018 om 20:39
Ja natuurlijk. Het is niet raar dat ik 1 wel kan loepen en de ander niet?
Vriendelijk.
zondag 24 juni 2018 om 20:42
Ja. En nu doe ik de aanname dat je die uitleg verzint. Zal vast door mijn alu-hoedje komen. Of toch door een patroon dat ik in jpuw reacties bespeur? Je weet het niet he?Solomio schreef: ↑24-06-2018 20:39Nee, dat snap ik niet.
Je hebt me nu vandaag al 3x hypocriet genoemd en eerlijk gezegd ben ik dat wel zat nu.
Ik heb niemand beschuldigd van het verspreiden van NAW-gegevens, ik dacht dat Star daarop doelde met haar post.
Ik had niet eens gezien dat ze dat tegen Anarion zei.
Over aannames gesproken zeg.
Ik ga nu even eten en andere dingen doen, dus het zal zomaar kunnen dat ik morgen of overmorgen weer pas reageer op iets dat je vandaag zegt. dan weet je dat alvast, in dat andere topic had je daar ook moeite mee, dus vandaar dat ik het ff zeg.
Vriendelijk.
zondag 24 juni 2018 om 20:43
Of je reageert gewoon niet meer op me.patatjedubbelmayo schreef: ↑24-06-2018 20:42Ja. En nu doe ik de aanname dat je die uitleg verzint. Zal vast door mijn alu-hoedje komen. Of toch door een patroon dat ik in jpuw reacties bespeur? Je weet het niet he?
Ik ga nu even eten en andere dingen doen, dus het zal zomaar kunnen dat ik morgen of overmorgen weer pas reageer op iets dat je vandaag zegt. dan weet je dat alvast, in dat andere topic had je daar ook moeite mee, dus vandaar dat ik het ff zeg.
zondag 24 juni 2018 om 20:44
Ze kan het wel hebben dat hoedje!
zondag 24 juni 2018 om 20:46
Jij bent idd niet helemaal goed in je koppie, alsof ik überhaupt in staat ben een uitleg te verzinnen. Dat is nou één van die autistische kenmerken die ik heb: volstrekt gebrek aan fantasie.patatjedubbelmayo schreef: ↑24-06-2018 20:42Ja. En nu doe ik de aanname dat je die uitleg verzint. Zal vast door mijn alu-hoedje komen.
Eet smakelijk.
solomio wijzigde dit bericht op 24-06-2018 20:46
0.13% gewijzigd
zondag 24 juni 2018 om 20:46
Dus als ik het goed begrijp: Solo's manier van schrijven bevalt jou niet, want te bot. En daarom voel jij je nu op aangeven van een plotsklaps aangespoelde vis gerechtigd om Solo een hele avond te beledigen en te schofferen. Over hypocriet gesproken zeg.patatjedubbelmayo schreef: ↑24-06-2018 20:42Ja. En nu doe ik de aanname dat je die uitleg verzint. Zal vast door mijn alu-hoedje komen. Of toch door een patroon dat ik in jpuw reacties bespeur? Je weet het niet he?