Napraattopic deel 99
donderdag 24 mei 2018 om 09:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 24 juni 2018 om 21:58
Bot? Waar haal je dat vandaan? Ik vind haar Posts niet overeenkomen.Lady*Voldemort schreef: ↑24-06-2018 20:46Dus als ik het goed begrijp: Solo's manier van schrijven bevalt jou niet, want te bot. En daarom voel jij je nu op aangeven van een plotsklaps aangespoelde vis gerechtigd om Solo een hele avond te beledigen en te schofferen. Over hypocriet gesproken zeg.
In het ene topic verwijt ze mensen dat ze over anderen oordelen terwijl Ze dat zelf ook doet. Wordt ze daarop aangesproken dan is dat anders.
Hier weer: ze linkt onterecht naar het ban topic, wordt ze daarop aangesproken dan ‘komen er praatjes in de werekd’
Dat vind ik niet bot hoor, wel hypocriet.
En die discussie liep al voor koi kwam.
Vriendelijk.
zondag 24 juni 2018 om 22:00
zondag 24 juni 2018 om 22:00
Pipistrello schreef: ↑24-06-2018 21:58Och. Ik werd laatst ook Pippidinges genoemd.
Lekker belangrijk.
Ja, compleet dezelfde situatie
Such fun!1
zondag 24 juni 2018 om 22:01
Hoe denk je dan dat het heet als je in het topic zegt dat het een verzonnen verhaal is?
relaties/man-laat-me-in-de-steek-na-ope ... #p28676428
zondag 24 juni 2018 om 22:03
Bot? Waar haal je dat vandaan? Ik vind haar Posts niet overeenkomen.Lady*Voldemort schreef: ↑24-06-2018 20:46Dus als ik het goed begrijp: Solo's manier van schrijven bevalt jou niet, want te bot. En daarom voel jij je nu op aangeven van een plotsklaps aangespoelde vis gerechtigd om Solo een hele avond te beledigen en te schofferen. Over hypocriet gesproken zeg.
In het ene topic verwijt ze mensen dat ze over anderen oordelen terwijl Ze dat zelf ook doet. Wordt ze daarop aangesproken dan is dat anders.
Hier weer: ze linkt onterecht naar het ban topic, wordt ze daarop aangesproken dan ‘komen er praatjes in de werekd’
Vriendelijk.
zondag 24 juni 2018 om 22:03
Ja, we weten het nu wel hè.patatjedubbelmayo schreef: ↑24-06-2018 21:58Bot? Waar haal je dat vandaan? Ik vind haar Posts niet overeenkomen.
Soms heb ik de illusie dat mensen oprecht proberen een leuke, open, eerlijke discussie te voeren, maar jij valt daar niet onder.
Geen idee wat ik je ooit heb aangedaan, maar dat je me hypocriet vindt heb je nou al tig keer gezegd. Klaar nu?
Today I am taking control of my emotions. I am choosing anger.
Week 15 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 24 juni 2018 om 22:05
Wanneer het overduidelijk een TROLL is die zich verveelt dan heet dat REALITY CHECK.Pipistrello schreef: ↑24-06-2018 22:01Hoe denk je dan dat het heet als je in het topic zegt dat het een verzonnen verhaal is?
relaties/man-laat-me-in-de-steek-na-ope ... #p28676428
zondag 24 juni 2018 om 22:06
oeps....GenieInABottle schreef: ↑24-06-2018 22:05Dat deed ze dan ook. Ze heeft je typefoutje gewoon mee overgenomen![]()
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zondag 24 juni 2018 om 22:07
Je kan je ook onthouden van commentaar he, als je het niet gelooft. Stel nou dat het wel waar is, dan kan het best wel kwetsend zijn voor zo'n TO als iedereen de boel maar openlijk in twijfel komt trekken. Hou me te goede hoor, mij lukt het ook niet altijd om dan mijn mond te houden. Maar om dan hier te komen klagen van 'ik ben beticht' en 'ongelooflijk'... dat zou ik dan weer niet doen. Zo'n rare conclusie is het per slot van rekening niet.
zondag 24 juni 2018 om 22:07
zondag 24 juni 2018 om 22:08
Ga jij nou ook al zitten bepalen of ik antwoord geef op andermans vraag?Solomio schreef: ↑24-06-2018 22:03Ja, we weten het nu wel hè.
Soms heb ik de illusie dat mensen oprecht proberen een leuke, open, eerlijke discussie te voeren, maar jij valt daar niet onder.
Geen idee wat ik je ooit heb aangedaan, maar dat je me hypocriet vindt heb je nou al tig keer gezegd. Klaar nu?
Vriendelijk.
zondag 24 juni 2018 om 22:08
Ga jij nou ook al zitten bepalen of ik antwoord geef op andermans vraag?Solomio schreef: ↑24-06-2018 22:03Ja, we weten het nu wel hè.
Vriendelijk.
zondag 24 juni 2018 om 22:09
Huh?patatjedubbelmayo schreef: ↑24-06-2018 22:08Ga jij nou ook al zitten bepalen of ik antwoord geef op andermans vraag?
![]()
Today I am taking control of my emotions. I am choosing anger.
zondag 24 juni 2018 om 22:09
En ga jij nu alles dubbel posten??patatjedubbelmayo schreef: ↑24-06-2018 22:08Ga jij nou ook al zitten bepalen of ik antwoord geef op andermans vraag?
![]()
Ben je bang dat we je niet snappen?
zondag 24 juni 2018 om 22:12
Gelukkig
Je hebt alvast een post-it
kia・ora wijzigde dit bericht op 24-06-2018 22:13
6.02% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.