Napraattopic deel 99

24-05-2018 09:06 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
impala schreef:
25-06-2018 00:22
Niet alles. Maar wel veel en meer dan op normale topics. En dit zeker.
Nee, natuurlijk niet alles, dat snap ik wel.
Life is short. Eat dessert first.
doornroosje9 schreef:
25-06-2018 00:21
Eens. Hier zou toch alles moeten kunnen?

Alles is wat veel maar dat er nu gestaft én ingegrepen wordt om zo'n beetje gekissebis.
Belachelijk.

Is dit Viva of de kleuterverlengingklas?
Ik heb me echt heel lang nergens meer druk over gemaakt. Maar het begint nu weer enorm te borrelen.
.
doornroosje9 schreef:
25-06-2018 00:24
Ja, prima, maar ze hoeven natuurlijk niet op alle stafjes te reageren. En zeker hier niet.
Kom op zeg.... wie starten er nou met dat kinderachtige klikgedrag? Forummers toch?
enn wijzigde dit bericht op 25-06-2018 00:27
0.40% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik vrees ook dat 'hoe meer stafjes, hoe sneller iets verwijderd wordt', ongeacht de inhoud en/of context. Dat vind ik echt jammer.
doornroosje9 schreef:
25-06-2018 00:27
Ik vrees ook dat 'hoe meer stafjes, hoe sneller iets verwijderd wordt', ongeacht de inhoud en/of context. Dat vind ik echt jammer.
En juist daarom wordt er gestaft, men heeft hier allang door dat ze de mods zo voor hun karretje kunnen spannen.
enn wijzigde dit bericht op 25-06-2018 00:28
0.62% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
25-06-2018 00:26
Kom op zeg.... wie starten er nou met dat kinderachtige klikgedrag? Forummers toch?
Ja, dat bedoel ik toch? De mods horen toch te weten dat het kinderachtig is en die stafjes te negeren?
Eerst zelf zuigen, dan staffen? :bonk:
doornroosje9 schreef:
25-06-2018 00:28
Ja, dat bedoel ik toch? De mods horen toch te weten dat het kinderachtig is en die stafjes te negeren?
Is dat zo? Of misschien dat forummers eigen gedrag ook eens zouden kunnen bekijken?
@Solomio, die laatste opmerking had ik niet moeten maken. Ging te ver. Dus bij dezen mijn excuses.
Vriendelijk.
doornroosje9 schreef:
Dat vrees ik niet alleen. Dit reactie van de mod bewijst dit.
.
Enn schreef:
25-06-2018 00:29
Is dat zo? Of misschien dat forummers eigen gedrag ook eens zouden kunnen bekijken?
O ja, dat zeker.
Enn schreef:
Ja dat is zo, wat doornroosje zegt.
.
Maar goed deze geldt ook voor mij en slaap zacht.
Enn schreef:
24-06-2018 22:48

Afbeelding
redbulletje schreef:
Eerst zelf zuigen, dan staffen? :bonk:
Whats new?
.
doornroosje9 schreef:
is er iets verwijderd dan?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Enn schreef:
De staffers, bedoel je? Maar die vinden het juist prachtig dat de mods ingrijpen, lijkt me. Dus waarom zouden die hun eigen gedrag moeten bekijken? Het levert ze precies op waar ze op uit waren. Ik denk dat ze alleen maar fanatieker gaan staffen, wat hierboven ook al stond, want hoe meer stafjes, hoe groter de kans dat de mod reageert.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
rosanna08 schreef:
25-06-2018 00:31
O nee hoor, dat was meer een algemene opmerking.
Dana schreef:
25-06-2018 00:32
De staffers, bedoel je? Maar die vinden het juist prachtig dat de mods ingrijpen, lijkt me. Dus waarom zouden die hun eigen gedrag moeten bekijken? Het levert ze precies op waar ze op uit waren. Ik denk dat ze alleen maar fanatieker gaan staffen, wat hierboven ook al stond, want hoe meer stafjes, hoe groter de kans dat de mod reageert.
I know. Lees terug en dan zie je dat ik dat ook al geschreven heb maar dat zet eigen gedrag toch niet buiten spel?
Slaap lekker.
enn wijzigde dit bericht op 25-06-2018 00:34
75.53% gewijzigd
doornroosje9 schreef:
Dat is sinds vorig jaar dus niet meer het geval. Een bericht kan maar één keer gestaft worden en niet zoals voorheen onbeperkt.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Trusten, Enn!
rosanna08 schreef:
25-06-2018 00:31
Hier weet ik niet. Maar dat janktopic van de vader? van Daan wel. Maar ja, daarin werd ook de totale inconsequentie van de mods bekritiseerd. Eerst een topic weken laten staan, ondanks meerdere stafjes trouwens, en het dan opeens verwijderen.
.
patatjedubbelmayo schreef:
@Solomio, die laatste opmerking had ik niet moeten maken. Ging te ver. Dus bij dezen mijn excuses.
Hopelijk sneeuwt deze post niet onder. (En anders quote ik m gewoon nog een paar keer ;-D )
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Truste Enn
Kia•Ora schreef:
25-06-2018 00:34
Dat is sinds vorig jaar dus niet meer het geval. Een bericht kan maar één keer gestaft worden en niet zoals voorheen onbeperkt.
De mod begon zelf over veel stafjes en toen dacht ik ook huh dat kan niet eens. Maar er zullen wel over en weer verschillende reacties gestaft zijn.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven