Napraattopic deel 99
donderdag 24 mei 2018 om 09:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 25 juni 2018 om 17:14
Omdat je niet weet wie gestaft heeft.
Life is short. Eat dessert first.
maandag 25 juni 2018 om 17:14
Een kleuterschool is er niets bij.Ik begin dit zat te worden.
maandag 25 juni 2018 om 17:15
Oprechte vraag hoor... maar waar baseer je bovenstaande op? Je doelt toch niet op je eigen trollzoekgedoe? It wasn't me, maar die was toch volkomen terecht?
Nou ja.. dat dus..
maandag 25 juni 2018 om 17:17
Rosa is geen staffer, zij spreekt een ander aan als ze vindt dat die te ver gaat. (Wat ze zelf dus ook al gezegd heeft) Dus richt je pijlen lekker op een ander zeg.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
maandag 25 juni 2018 om 17:18
Ibelize, Rosanna heeft nu al een paar keer gezegd dat ze je niet gestaft heeft.
Waarom blijf je zo doorjengelen?
Maakt geen reet uit wie je gestaft heeft (nee, ik was het ook niet)
Je bent gestaft en jij hield je niet aan de forumregels.
Is het ook de schuld van de politie als je een bekeuring krijgt voor door rood fietsen?
Waarom blijf je zo doorjengelen?
Maakt geen reet uit wie je gestaft heeft (nee, ik was het ook niet)
Je bent gestaft en jij hield je niet aan de forumregels.
Is het ook de schuld van de politie als je een bekeuring krijgt voor door rood fietsen?
maandag 25 juni 2018 om 17:19
Even wat anders... Ik ben toch wel blij dat het Daan gebeuren verwijderd is. Zoon is op kamp dus ik zit op wacht
en tja dan computer je. Ze willen wel heel veel hoor die mensen. Ik vond het al apart dat het meteen zo'n dure bus moest zijn maar nu blijken ze ook voor een rolstoelbakfiets te gaan. Toen ik dat opperde in het eerste topic (ken iemand die die dingen maakt en ontwerpt) werd ik afgebrand. Terwijl ik weet hoe de fietsenman is en hadden ze de fiets waarschijnlijk tegen kostprijs kunnen krijgen. Maar néé dat kon niet, en het moest een bus etc. Het lijkt er toch steeds meer op dat het om geld te doen is. Daan zal heus wel echt zijn hoor maar hoe erg ze het beschrijven zo komt het op foto's en zeker filmpjes niet over. Je ziet ook alleen maar geposeerde foto's en vaak dezelfde. Kweetnie...
maandag 25 juni 2018 om 17:22
Whuttt?!
Munt, limoen en rietsuiker fijnprutten is veel lekkerder! Meditatief ook. Dat de geuren hun werk doen. Bij het ijs crushen kan je lekker wat frustratie kwijt. En tot slot de boel volgieten met rum en aftoppen met wat bruisend bronwater. Of andersom - voor degenen die nog in ontkenning zijn.
Ik ken die AH variant niet, maar die is therapeutisch gezien wat mij betreft al bij voorbaat afgeschreven
maandag 25 juni 2018 om 17:25
Ik krijg gelijk trek!yette schreef: ↑25-06-2018 17:22Whuttt?!
Munt, limoen en rietsuiker fijnprutten is veel lekkerder! Meditatief ook. Dat de geuren hun werk doen. Bij het ijs crushen kan je lekker wat frustratie kwijt. En tot slot de boel volgieten met rum en aftoppen met wat bruisend bronwater. Of andersom - voor degenen die nog in ontkenning zijn.
Ik ken die AH variant niet, maar die is therapeutisch gezien wat mij betreft al bij voorbaat afgeschreven![]()
Doe mij ook maar één.
maandag 25 juni 2018 om 17:29
Yas, ken jij op facebook "Vereniging ter bevordering van het gebruik van het bedreigde nl woord"? Zo gaaf, hoe je dingen weer lekker met mooi ouderwets Nederlands kunt zeggen.
maandag 25 juni 2018 om 17:31
Omdat ik gewoon heel slecht tegen onrecht kan denk ik. En de boel in de zeik nemen is onrechtvaardig. Snapte ook niet waarom ze dat bakfiets aanbod zo fanatiek afwezen.. nu begin ik het te begrijpen.