Moderator Mode & Beauty
maandag 26 mei 2008 om 23:43
Beste forummers,
Hierbij een brandschoon en nieuw Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie. Gebruik deze pijler nog steeds niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen verwijderd worden.
Aangeraden wordt om ook even aandacht te besteden aan de forum-mededeling van Naomi m.b.t. het quoten van de openingspost van een topic!
Verzoeken/vragen e.d. kunnen ook nog steeds gemaild worden naar vivaangel3@gmail.com
Hierbij een brandschoon en nieuw Moderator-topic voor het melden van bijzonderheden door en voor jullie. Gebruik deze pijler nog steeds niet voor off-topic berichten en discussies; deze zullen verwijderd worden.
Aangeraden wordt om ook even aandacht te besteden aan de forum-mededeling van Naomi m.b.t. het quoten van de openingspost van een topic!
Verzoeken/vragen e.d. kunnen ook nog steeds gemaild worden naar vivaangel3@gmail.com
E-mail | redactievivaforum@gmail.com
dinsdag 3 maart 2009 om 18:59
quote:girlxxx schreef op 03 maart 2009 @ 08:28:
Viva Angel 3,
Het topic van smelly '' nieuwe kandidaat'' is niet leuk, ze word afgekat en er zijn echt vreselijke foto's geplaatst. of topic sluiten, of op zijn minst foto's weg ?
Dank je wel.Foto's zijn verwijderd.
Viva Angel 3,
Het topic van smelly '' nieuwe kandidaat'' is niet leuk, ze word afgekat en er zijn echt vreselijke foto's geplaatst. of topic sluiten, of op zijn minst foto's weg ?
Dank je wel.Foto's zijn verwijderd.
dinsdag 3 maart 2009 om 18:59
quote:yasmijn schreef op 03 maart 2009 @ 15:00:
Reclame bij airbrushtanning.Thx, maatregelen zijn genomen.
Reclame bij airbrushtanning.Thx, maatregelen zijn genomen.
dinsdag 3 maart 2009 om 21:31
Het topic Leuke internetwinkels voor portemonnees is verwijderd. Reden hiervoor is dat dit soort topics een magneetwerking heeft op spammers, die vervolgens bijna niet van de goedbedoelde links te onderscheiden zijn.
woensdag 4 maart 2009 om 13:35
quote:Viva Angel3 schreef op 03 maart 2009 @ 21:31:
Het topic Leuke internetwinkels voor portemonnees is verwijderd. Reden hiervoor is dat dit soort topics een magneetwerking heeft op spammers, die vervolgens bijna niet van de goedbedoelde links te onderscheiden zijn.A ik was het al kwijt. Sorry, daar had ik geen rekening mee gehouden.
Het topic Leuke internetwinkels voor portemonnees is verwijderd. Reden hiervoor is dat dit soort topics een magneetwerking heeft op spammers, die vervolgens bijna niet van de goedbedoelde links te onderscheiden zijn.A ik was het al kwijt. Sorry, daar had ik geen rekening mee gehouden.
donderdag 5 maart 2009 om 08:58
Het afstudeeronderzoek Heeft Viva invloed op jouw zelfbeeld? is verwijderd. T.o. kan het eventueel herplaatsen op het prikbord.
donderdag 5 maart 2009 om 18:44
zaterdag 7 maart 2009 om 22:28
Alle reclame is verwijderd behalve Diaantje, zie nu je posting Juniper! Ik ga ff kijken.
zaterdag 7 maart 2009 om 22:32
Hm, ik heb even gekeken maar ik geloof dat ze gewoon verschillende dingen uitprobeert en dat graag met iedereen wil delen. Ik zie het niet als reclame, maar bedankt voor je oplettendheid!
maandag 9 maart 2009 om 21:46
Fashionista, je berichten zijn verwijderd. Het is niet de bedoeling om hier webwinkels te spammen, zeker niet als dat je enige berichten hier op het forum zijn. Mocht ik je nog een keer zien spammen, dan wordt je account met onmiddellijke ingang geblokkeerd.
dinsdag 10 maart 2009 om 23:32
Ik heb even wat off topic berichten verwijderd, gelieve dit topic niet te gebruiken voor ruzies.
woensdag 11 maart 2009 om 13:54
quote:extrahalo schreef op 06 januari 2009 @ 14:34:
kan louise21 gebanned worden? Ze heeft 4 posts op haar naam, in brazilian wax topics. Het is allemaal reclame voor haar eigen schoonheidssalon in Nieuwerkerk, vermomd als tevreden klant.
Oh en werkt de functie "meld dit item" rechtsbovenaan? Want dat zou wel makkelijk zijn, maar ik weet niet of het ook bij jullie aankomt.
en ze is weer terug, met een nieuw nampje dat wel!
Maar louise21/mrs40 zit weer te spammen voor haar schoonheidsalon http://forum.viva.nl/forum/find/poster/82598/topics
kan louise21 gebanned worden? Ze heeft 4 posts op haar naam, in brazilian wax topics. Het is allemaal reclame voor haar eigen schoonheidssalon in Nieuwerkerk, vermomd als tevreden klant.
Oh en werkt de functie "meld dit item" rechtsbovenaan? Want dat zou wel makkelijk zijn, maar ik weet niet of het ook bij jullie aankomt.
en ze is weer terug, met een nieuw nampje dat wel!
Maar louise21/mrs40 zit weer te spammen voor haar schoonheidsalon http://forum.viva.nl/forum/find/poster/82598/topics
maandag 16 maart 2009 om 14:17
Reclame; Ontdek nu de hippe site [NORML]www.inspirationz.be[/NORML]
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.