Help mij man gaat vreemd
dinsdag 26 juni 2018 om 13:33
Weet niet zo goed hoe ik moet beginnen
Maar we zijn 8 en half jaar samen en hebben 3 kinderen samen
We hebben de afgelopen tijd al een moelijk tijd gehad en de kinderen hebben het ook heel moeilijk gehad met verlies van oma
Daar zijn we nu langzaam boven op aan komen
Maar nu heb ik ondekt dat me vriend vreemd gaat
Heb berichten gelezen en heb een goede vriend van hem gesproken en die zegt dat het niet veel voor steld
Maja dan toch
Hij zins 1 week geen tijd mee voor mij niet en voor de kinderen ook niet
Maar weet gewoon niet wat ik moet doen
De kinderen kunnen niet weer een klap aan
En zelf ook niet
Maar we zijn 8 en half jaar samen en hebben 3 kinderen samen
We hebben de afgelopen tijd al een moelijk tijd gehad en de kinderen hebben het ook heel moeilijk gehad met verlies van oma
Daar zijn we nu langzaam boven op aan komen
Maar nu heb ik ondekt dat me vriend vreemd gaat
Heb berichten gelezen en heb een goede vriend van hem gesproken en die zegt dat het niet veel voor steld
Maja dan toch
Hij zins 1 week geen tijd mee voor mij niet en voor de kinderen ook niet
Maar weet gewoon niet wat ik moet doen
De kinderen kunnen niet weer een klap aan
En zelf ook niet
dinsdag 26 juni 2018 om 15:02
Die kinderen hebben nog geen huiswerk, TO is denk ik een jaar of 29 en een hele goede kapster. Haar kinderen Delano en Wesley zitten nog op de basisschool en Cheyenne is nog geen 4. Haar vriend, een zeer bekwame automonteur, heeft in de kroeg een gesprek aangeknoopt met een leuke geblondeerde jongedame, omdat de tatoeage van haar kind op haar bovenarm er rood uitzag. Die was dan ook nieuw. Op deze manier is haar Damien altijd bij haar nu ze het ouderschap moet delen met haar ex-man. TO's vriend voelt plots haar gelnagels op zijn arm, een siddering gaat door hem heen. "Voelt fijn eh" zegt het blondje zwoel, "heb ze zelf gezet, voordeeltje als je manicure bent". Snel daarna wisselen ze nummers uit.
dinsdag 26 juni 2018 om 15:28
Ik denk erg treffendeerwaarde schreef: ↑26-06-2018 15:02Die kinderen hebben nog geen huiswerk, TO is denk ik een jaar of 29 en een hele goede kapster. Haar kinderen Delano en Wesley zitten nog op de basisschool en Cheyenne is nog geen 4. Haar vriend, een zeer bekwame automonteur, heeft in de kroeg een gesprek aangeknoopt met een leuke geblondeerde jongedame, omdat de tatoeage van haar kind op haar bovenarm er rood uitzag. Die was dan ook nieuw. Op deze manier is haar Damien altijd bij haar nu ze het ouderschap moet delen met haar ex-man. TO's vriend voelt plots haar gelnagels op zijn arm, een siddering gaat door hem heen. "Voelt fijn eh" zegt het blondje zwoel, "heb ze zelf gezet, voordeeltje als je manicure bent". Snel daarna wisselen ze nummers uit.
dinsdag 26 juni 2018 om 15:54
Wonder 123, wat wil jij? ALs ik dit soort topics lees dan verbijsterd het mij altijd dat jullie ( de bedrogen vrouwen) wachten tot de vreemdgaande echtgenoot toegeeft dat hij buiten de pot pist.
Waarom beslis jij niet dat je niet bedondert wilt worden? Je geeft hem te kennen dat je weet dat hij vreemd gaat, dat hij een uur de tijd heeft om zijn spullen te pakken, dat je zijn minnares op de hoogte stelt van jouw bestaan en dat hij kan kiezen: hij stopt met haar zien, of je wijst hem de deur. En als je niet gelooft in een tweede kans, dan gooi je hem de straat op.
Waarom beslis jij niet dat je niet bedondert wilt worden? Je geeft hem te kennen dat je weet dat hij vreemd gaat, dat hij een uur de tijd heeft om zijn spullen te pakken, dat je zijn minnares op de hoogte stelt van jouw bestaan en dat hij kan kiezen: hij stopt met haar zien, of je wijst hem de deur. En als je niet gelooft in een tweede kans, dan gooi je hem de straat op.
dinsdag 26 juni 2018 om 16:11
Ja, ik kan me er wel wat bij voorstellen!eerwaarde schreef: ↑26-06-2018 15:02Die kinderen hebben nog geen huiswerk, TO is denk ik een jaar of 29 en een hele goede kapster. Haar kinderen Delano en Wesley zitten nog op de basisschool en Cheyenne is nog geen 4. Haar vriend, een zeer bekwame automonteur, heeft in de kroeg een gesprek aangeknoopt met een leuke geblondeerde jongedame, omdat de tatoeage van haar kind op haar bovenarm er rood uitzag. Die was dan ook nieuw. Op deze manier is haar Damien altijd bij haar nu ze het ouderschap moet delen met haar ex-man. TO's vriend voelt plots haar gelnagels op zijn arm, een siddering gaat door hem heen. "Voelt fijn eh" zegt het blondje zwoel, "heb ze zelf gezet, voordeeltje als je manicure bent". Snel daarna wisselen ze nummers uit.
Brommerpech
dinsdag 26 juni 2018 om 16:18
eerwaarde schreef: ↑26-06-2018 15:02Die kinderen hebben nog geen huiswerk, TO is denk ik een jaar of 29 en een hele goede kapster. Haar kinderen Delano en Wesley zitten nog op de basisschool en Cheyenne is nog geen 4. Haar vriend, een zeer bekwame automonteur, heeft in de kroeg een gesprek aangeknoopt met een leuke geblondeerde jongedame, omdat de tatoeage van haar kind op haar bovenarm er rood uitzag. Die was dan ook nieuw. Op deze manier is haar Damien altijd bij haar nu ze het ouderschap moet delen met haar ex-man. TO's vriend voelt plots haar gelnagels op zijn arm, een siddering gaat door hem heen. "Voelt fijn eh" zegt het blondje zwoel, "heb ze zelf gezet, voordeeltje als je manicure bent". Snel daarna wisselen ze nummers uit.