Gezondheid alle pijlers

Uhm.. help?!

26-06-2018 18:10 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee hallo allemaal,

Ik ben op vakantie op het moment en heb een probleempje en ben benieuwd of jullie weten wat het is/dit herkennen.

Oké ik zal even toelichten;
Ik zit al zo’n 10 jaar aan de pil en is altijd goed gegaan., geen rare dingen oid.

Oké, gisteravond begon ik ineens te bloeden.. opzich raar want ben 2/3 weken geleden nog ongesteld geweest.
Vanmorgen was het compleet over en heb de hele dag probleemloos aan de zee kunnen liggen.

Nu kom ik weer terug en bloed het weer ineens? Hoe kan dit? Komt het door het vliegen? Door temperatuur? Iemand?!

Ik bloed niet heel erg en als ik plas komt er ook geen bloed mee!

Alvast heel erg bedankt!
Je slikt de pil niet door? Welke na elke 3 weken een stopweek?
Anders zou het een doorbraakbloeding kunnen zijn.
Heb je niet meer klachten? Je kan natuurlijk altijd daar een arts raadplegen of even met je eigen huisarts bellen om te vragen.
Doorbraakbloeding? Pil op verschillende tijdstippen genomen?
gizzmo-returns schreef:
26-06-2018 18:15
Je slikt de pil niet door? Welke na elke 3 weken een stopweek?
Anders zou het een doorbraakbloeding kunnen zijn.
Heb je niet meer klachten? Je kan natuurlijk altijd daar een arts raadplegen of even met je eigen huisarts bellen om te vragen.

Jaa ik slik de pil zeker door. Maar ben 3 weken geleden nog gestopt met de pil voor een stopweek daarom vind ik het zo raar!
Gatekeeper* schreef:
26-06-2018 18:15
Doorbraakbloeding? Pil op verschillende tijdstippen genomen?
Ja lijkt me te vroeg voor een doorbraakbloeding..
Onbekendxx schreef:
26-06-2018 18:18
Jaa ik slik de pil zeker door. Maar ben 3 weken geleden nog gestopt met de pil voor een stopweek daarom vind ik het zo raar!
Dan maak je bij terugkomst even een afspraak met je huisarts om hierover te overleggen.
Zit je in een heel andere tijdzone?
lilalinda schreef:
26-06-2018 18:22
Zit je in een heel andere tijdzone?
Neee..
Ik slik de pil zelf altijd door en zorg dus altijd dat ik net voor de vakantie een stopweek inlas omdat ik altijd na een paar strips een doorbraakbloeding krijg. Echter ook wel eens gehad dat ik tijdens die stopweek amper 2 dagen een beetje bloedverlies had en het dus tijdens de vakantie alsnog kwam en pas stopte toen een korte stopweek inlaste. Echt apart maar het is maar 1x voorgekomen. Gelukkig geen zon vakantie en had geluk dat de supermarkt gewoon de merken verkocht die ik gebruikte want had er uiteraard niet op gerekend.
Ander merk? Mijn dochter kreeg op een gegeven moment van de apotheek een andere pil (wel dezelfde werkzame stof, maar een ander merk dus) en vanaf dat moment bleef ze maar bloeden. Nu heeft ze haar 'oude' merk weer en het probleem is miraculeus verdwenen.
TsumTsum schreef:
26-06-2018 18:36
Ik slik de pil zelf altijd door en zorg dus altijd dat ik net voor de vakantie een stopweek inlas omdat ik altijd na een paar strips een doorbraakbloeding krijg. Echter ook wel eens gehad dat ik tijdens die stopweek amper 2 dagen een beetje bloedverlies had en het dus tijdens de vakantie alsnog kwam en pas stopte toen een korte stopweek inlaste. Echt apart maar het is maar 1x voorgekomen. Gelukkig geen zon vakantie en had geluk dat de supermarkt gewoon de merken verkocht die ik gebruikte want had er uiteraard niet op gerekend.

Precies dat heb ik dus ook gedaan, netjes 2 weken voor de vakantie ongesteld geworden dan kun je ‘veilig’ je vakantie in. Ik was wel ‘gewoon’ ongesteld trouwens.
is het daar erg warm? Dan is je bloed misschien dunner.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ben je met het vliegtuig op vakantie? Was hier pats boem ook ongesteld door de luchtdruk denk ik.
Het menselijk lichaam is geen machine, en werkt soms net eventjes anders. Dit kan door verschillende oorzaken zijn. Maar eigenlijk volstrekt normaal.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
viva-amber schreef:
26-06-2018 19:06
is het daar erg warm? Dan is je bloed misschien dunner.
25 graden.. dit zou t idd eventueel kunnen zijn
Lady*Voldemort schreef:
26-06-2018 18:40
Ander merk? Mijn dochter kreeg op een gegeven moment van de apotheek een andere pil (wel dezelfde werkzame stof, maar een ander merk dus) en vanaf dat moment bleef ze maar bloeden. Nu heeft ze haar 'oude' merk weer en het probleem is miraculeus verdwenen.
Hmmm.. ja maar dat is al wel een paar maand geleden dat dat is gebeurd!
binkie schreef:
26-06-2018 20:02
Ben je met het vliegtuig op vakantie? Was hier pats boem ook ongesteld door de luchtdruk denk ik.
Jup!
hamerhaai schreef:
26-06-2018 20:13
Het menselijk lichaam is geen machine, en werkt soms net eventjes anders. Dit kan door verschillende oorzaken zijn. Maar eigenlijk volstrekt normaal.
True!

Thanks! :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven