Uhm.. help?!
dinsdag 26 juni 2018 om 18:10
Hee hallo allemaal,
Ik ben op vakantie op het moment en heb een probleempje en ben benieuwd of jullie weten wat het is/dit herkennen.
Oké ik zal even toelichten;
Ik zit al zo’n 10 jaar aan de pil en is altijd goed gegaan., geen rare dingen oid.
Oké, gisteravond begon ik ineens te bloeden.. opzich raar want ben 2/3 weken geleden nog ongesteld geweest.
Vanmorgen was het compleet over en heb de hele dag probleemloos aan de zee kunnen liggen.
Nu kom ik weer terug en bloed het weer ineens? Hoe kan dit? Komt het door het vliegen? Door temperatuur? Iemand?!
Ik bloed niet heel erg en als ik plas komt er ook geen bloed mee!
Alvast heel erg bedankt!
Ik ben op vakantie op het moment en heb een probleempje en ben benieuwd of jullie weten wat het is/dit herkennen.
Oké ik zal even toelichten;
Ik zit al zo’n 10 jaar aan de pil en is altijd goed gegaan., geen rare dingen oid.
Oké, gisteravond begon ik ineens te bloeden.. opzich raar want ben 2/3 weken geleden nog ongesteld geweest.
Vanmorgen was het compleet over en heb de hele dag probleemloos aan de zee kunnen liggen.
Nu kom ik weer terug en bloed het weer ineens? Hoe kan dit? Komt het door het vliegen? Door temperatuur? Iemand?!
Ik bloed niet heel erg en als ik plas komt er ook geen bloed mee!
Alvast heel erg bedankt!
dinsdag 26 juni 2018 om 18:18
gizzmo-returns schreef: ↑26-06-2018 18:15Je slikt de pil niet door? Welke na elke 3 weken een stopweek?
Anders zou het een doorbraakbloeding kunnen zijn.
Heb je niet meer klachten? Je kan natuurlijk altijd daar een arts raadplegen of even met je eigen huisarts bellen om te vragen.
Jaa ik slik de pil zeker door. Maar ben 3 weken geleden nog gestopt met de pil voor een stopweek daarom vind ik het zo raar!
dinsdag 26 juni 2018 om 18:19
Ja lijkt me te vroeg voor een doorbraakbloeding..
dinsdag 26 juni 2018 om 18:20
Dan maak je bij terugkomst even een afspraak met je huisarts om hierover te overleggen.Onbekendxx schreef: ↑26-06-2018 18:18Jaa ik slik de pil zeker door. Maar ben 3 weken geleden nog gestopt met de pil voor een stopweek daarom vind ik het zo raar!
dinsdag 26 juni 2018 om 18:36
Ik slik de pil zelf altijd door en zorg dus altijd dat ik net voor de vakantie een stopweek inlas omdat ik altijd na een paar strips een doorbraakbloeding krijg. Echter ook wel eens gehad dat ik tijdens die stopweek amper 2 dagen een beetje bloedverlies had en het dus tijdens de vakantie alsnog kwam en pas stopte toen een korte stopweek inlaste. Echt apart maar het is maar 1x voorgekomen. Gelukkig geen zon vakantie en had geluk dat de supermarkt gewoon de merken verkocht die ik gebruikte want had er uiteraard niet op gerekend.
dinsdag 26 juni 2018 om 18:40
TsumTsum schreef: ↑26-06-2018 18:36Ik slik de pil zelf altijd door en zorg dus altijd dat ik net voor de vakantie een stopweek inlas omdat ik altijd na een paar strips een doorbraakbloeding krijg. Echter ook wel eens gehad dat ik tijdens die stopweek amper 2 dagen een beetje bloedverlies had en het dus tijdens de vakantie alsnog kwam en pas stopte toen een korte stopweek inlaste. Echt apart maar het is maar 1x voorgekomen. Gelukkig geen zon vakantie en had geluk dat de supermarkt gewoon de merken verkocht die ik gebruikte want had er uiteraard niet op gerekend.
Precies dat heb ik dus ook gedaan, netjes 2 weken voor de vakantie ongesteld geworden dan kun je ‘veilig’ je vakantie in. Ik was wel ‘gewoon’ ongesteld trouwens.
woensdag 27 juni 2018 om 00:27
25 graden.. dit zou t idd eventueel kunnen zijn
woensdag 27 juni 2018 om 00:28
Hmmm.. ja maar dat is al wel een paar maand geleden dat dat is gebeurd!Lady*Voldemort schreef: ↑26-06-2018 18:40Ander merk? Mijn dochter kreeg op een gegeven moment van de apotheek een andere pil (wel dezelfde werkzame stof, maar een ander merk dus) en vanaf dat moment bleef ze maar bloeden. Nu heeft ze haar 'oude' merk weer en het probleem is miraculeus verdwenen.