Welke film gaan we kijken?
donderdag 17 mei 2018 om 15:44
Naar aanleiding van een ander topic ( relaties/reageer-ik-overdreven/list_messages/410500/9 ) hebben we inmiddels een gezellig cluppie (tot nu toe) dames op mijn bank verzameld. We zijn ook al voorzien van lekkers en drank. Nu nog het dilemma, welke film gaan we kijken onder ons heerlijke (door Rosa gemaakt) dekentje kijken!
Iedereen is welkom om zich bij ons te komen nestelen. Enige voorwaarde is een goed humeur!
Iemand suggesties?

Edit; locatie is gewijzigd ivm een draakje gaan we nu op het privé strand van Genie onder een dekentje.
Iedereen is welkom om zich bij ons te komen nestelen. Enige voorwaarde is een goed humeur!
Iemand suggesties?
Edit; locatie is gewijzigd ivm een draakje gaan we nu op het privé strand van Genie onder een dekentje.
kia・ora wijzigde dit bericht op 17-05-2018 16:06
10.06% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
woensdag 27 juni 2018 om 08:30
Morrie y'all!
Heerlijk ontbijtje Kia.. ik neem er even de tijd voor. Beland ik nog een naam wijzigings ceremonie? Of knusselen en afwassen genoeg bijdrage hier.. Roept u maar..
LollyP, heerlijk die rok weer te passen.. koffielikeurtje heeft geen roet in het eten gegooid. Dan ook nog een mot gesaved.. én je hoofd gestoten. Kan alle kanten op inderdaad, doe maar de juiste kant op dan..
Azarole ook goedemorgen..
Heerlijk ontbijtje Kia.. ik neem er even de tijd voor. Beland ik nog een naam wijzigings ceremonie? Of knusselen en afwassen genoeg bijdrage hier.. Roept u maar..
LollyP, heerlijk die rok weer te passen.. koffielikeurtje heeft geen roet in het eten gegooid. Dan ook nog een mot gesaved.. én je hoofd gestoten. Kan alle kanten op inderdaad, doe maar de juiste kant op dan..
Azarole ook goedemorgen..
Nou ja.. dat dus..
woensdag 27 juni 2018 om 10:52
Waterratje meldt zich!
Dank voor het ontbijtje Kia! Ik neem een extra kopje koffie.
Popje: Doe even voorzichtig met jezelf!
En ik lees elders dat Fruitje heel veel extra knussels nodig heeft:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 27 juni 2018 om 12:08
@Kia: noemen we het nieuwe topic iets met ' interrobang' ? En dan eerst twee pagina's neuzelen over leestekens?
@B'tje: neuh geen steigerhout in huis! 't Wordt een soort van gemetseld iets met veel kussens er in. Stel je een zitkuil voor, maar dan niet verzonken. Zoiets.
@B'tje: neuh geen steigerhout in huis! 't Wordt een soort van gemetseld iets met veel kussens er in. Stel je een zitkuil voor, maar dan niet verzonken. Zoiets.
oudblond wijzigde dit bericht op 27-06-2018 12:18
0.55% gewijzigd
woensdag 27 juni 2018 om 12:27
Ik zie die nieuwe topictitel de goede kant uitgaan! Alhoewel... misschien dat interrobang een zo onbekend woord is dat het nieuwsgierige neuzen triggert?
Mijn lieve collega is grappig. Ik ben vandaag gedecolleteerd, wijd gedecolleteerd. Zegt ze heel gemaakt verschrikt 'Blond je hebt zowaar een hoge sixpack!' doelend op mijn uitstekende sleutelbeenderen en de botjes daar onder. Kijk, zo kan ik een opmerking over mijn dun zijn smaken!
Mijn lieve collega is grappig. Ik ben vandaag gedecolleteerd, wijd gedecolleteerd. Zegt ze heel gemaakt verschrikt 'Blond je hebt zowaar een hoge sixpack!' doelend op mijn uitstekende sleutelbeenderen en de botjes daar onder. Kijk, zo kan ik een opmerking over mijn dun zijn smaken!
woensdag 27 juni 2018 om 12:38
woensdag 27 juni 2018 om 12:43
lollypopje schreef: ↑27-06-2018 12:38grin, geniale opmerking van je collega Blond.
Vooral die bang, straks denken mensen nog dat het iets seksueels is. Soort gang bang met ondervraging ofzo...
woensdag 27 juni 2018 om 12:50
Straks trekken we allemaal vreemd volk aan. Nog vreemder dan wij.lollypopje schreef: ↑27-06-2018 12:49We kunnen natuurlijk ook voor een hoog hippygehalte titel gaan "Het warme en liefdevolle knusseltopic"
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
woensdag 27 juni 2018 om 12:51
Goed plan en dan in de OP: 'anders dan verwacht gaat dit topic over leestekens. Ja leestekens. Zijn deze voor jou een fetish? Word je er bang van? Heb je een favorietje? Ben je er wars van? Deel het hier!
TO trapt af: de interrobang vind ik wel heet.
woensdag 27 juni 2018 om 12:55
grinnzzz, ik hoor nu zo'n sexy kreunende sekslijn stem dit zeggen
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
woensdag 27 juni 2018 om 12:56