Welke film gaan we kijken?

17-05-2018 15:44 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van een ander topic ( relaties/reageer-ik-overdreven/list_messages/410500/9 ) hebben we inmiddels een gezellig cluppie (tot nu toe) dames op mijn bank verzameld. We zijn ook al voorzien van lekkers en drank. Nu nog het dilemma, welke film gaan we kijken onder ons heerlijke (door Rosa gemaakt) dekentje kijken!
Iedereen is welkom om zich bij ons te komen nestelen. Enige voorwaarde is een goed humeur!

Iemand suggesties?
:popcorn:

Edit; locatie is gewijzigd ivm een draakje gaan we nu op het privé strand van Genie onder een dekentje.
kia・ora wijzigde dit bericht op 17-05-2018 16:06
10.06% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Morrie y'all!

Heerlijk ontbijtje Kia.. ik neem er even de tijd voor. Beland ik nog een naam wijzigings ceremonie? Of knusselen en afwassen genoeg bijdrage hier.. Roept u maar..

LollyP, heerlijk die rok weer te passen.. koffielikeurtje heeft geen roet in het eten gegooid. Dan ook nog een mot gesaved.. én je hoofd gestoten. Kan alle kanten op inderdaad, doe maar de juiste kant op dan..

Azarole ook goedemorgen.. :daisy:
Nou ja.. dat dus..
Lekker Kia, dat ontbijt. Zin in!
In het echt zit ik tegen een droge boterham aan te kijken...
Zo maar eens taart halen.

O, en pas bij pop komen wonen als die op is.
Morning all

Hopelijk kunnen de slingers erbij kit
Een goedemorgen :sun:
Goedemorgen.. Weer om het buitenbad te vullen in aantocht!
febag schreef:
27-06-2018 10:02
Goedemorgen.. Weer om het buitenbad te vullen in aantocht!
Waterratje meldt zich!
Dank voor het ontbijtje Kia! Ik neem een extra kopje koffie.
Popje: Doe even voorzichtig met jezelf!
En ik lees elders dat Fruitje heel veel extra knussels nodig heeft: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :bigkiss: :bigkiss: :bigkiss: :bigkiss: :bigkiss: :bigkiss:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
@Blond ik heb een hard hoofd, die kan wat hebben 😝
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Thanks OB. Kan het goed gebruiken. Hoop zo op een wonder.
Perzikje :hug: , dan hopen wij met je mee. Kunnen we iets voor je betekenen?

Een naam ceremonie, leuk idee!
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Kia: Ik weet het even niet. Het is heel heftig/lastig. Ben out qua nadenken.
Wil je even privé babbelen? Mijn pb box lijkt het te doen :P .
Hij zou aangekomen moeten zijn
@Kia: noemen we het nieuwe topic iets met ' interrobang' ? En dan eerst twee pagina's neuzelen over leestekens?

@B'tje: neuh geen steigerhout in huis! 't Wordt een soort van gemetseld iets met veel kussens er in. Stel je een zitkuil voor, maar dan niet verzonken. Zoiets.
oudblond wijzigde dit bericht op 27-06-2018 12:18
0.55% gewijzigd
Azarole schreef:
27-06-2018 11:47
Hij zou aangekomen moeten zijn
Je hebt antwoord.

Boem, :rofl:
@Blond en een tabel moet er in :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Ja en dan met nod enseau ;-D
Ik zie die nieuwe topictitel de goede kant uitgaan! Alhoewel... misschien dat interrobang een zo onbekend woord is dat het nieuwsgierige neuzen triggert?

Mijn lieve collega is grappig. Ik ben vandaag gedecolleteerd, wijd gedecolleteerd. Zegt ze heel gemaakt verschrikt 'Blond je hebt zowaar een hoge sixpack!' doelend op mijn uitstekende sleutelbeenderen en de botjes daar onder. Kijk, zo kan ik een opmerking over mijn dun zijn smaken!
grin, geniale opmerking van je collega Blond.

Vooral die bang, straks denken mensen nog dat het iets seksueels is. Soort gang bang met ondervraging ofzo...
lollypopje schreef:
27-06-2018 12:38
grin, geniale opmerking van je collega Blond.

Vooral die bang, straks denken mensen nog dat het iets seksueels is. Soort gang bang met ondervraging ofzo...
:rofl: Zulle we ma nie doen dan.
We kunnen natuurlijk ook voor een hoog hippygehalte titel gaan "Het warme en liefdevolle knusseltopic"
Oudblond schreef:
27-06-2018 12:43
:rofl: Zulle we ma nie doen dan.
Tuurlijk wel en dan zetten we hem op de sekspijler.
lollypopje schreef:
27-06-2018 12:49
We kunnen natuurlijk ook voor een hoog hippygehalte titel gaan "Het warme en liefdevolle knusseltopic"
Straks trekken we allemaal vreemd volk aan. Nog vreemder dan wij. :O
Kia•Ora schreef:
27-06-2018 12:49
Tuurlijk wel en dan zetten we hem op de sekspijler.
Goed plan en dan in de OP: 'anders dan verwacht gaat dit topic over leestekens. Ja leestekens. Zijn deze voor jou een fetish? Word je er bang van? Heb je een favorietje? Ben je er wars van? Deel het hier!
TO trapt af: de interrobang vind ik wel heet.
Oudblond schreef:
27-06-2018 12:51
Goed plan en dan in de OP: 'anders dan verwacht gaat dit topic over leestekens. Ja leestekens. Zijn deze voor jou een fetish? Word je er bang van? Heb je een favorietje? Ben je er wars van? Deel het hier!
grinnzzz, ik hoor nu zo'n sexy kreunende sekslijn stem dit zeggen :P
Oudblond schreef:
27-06-2018 12:51
:rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven