gebroken hart

28-06-2018 01:16 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, ik ben een meisje van bijna 17 en mijn ex vriendje sinds 3 dagen, is 15. Hij is qua relatie al best wel volwassen en dat is waarom ik ook een relatie met hem aanging. Hij woont in een andere stad dan ik, en is qua reizen 10 min. We zagen elkaar in het begin 3/4 dagen in de week en we kwamen bij elkaar thuis en deden leuke dingen samen. Dit werd de laatste paar weken minder doordat hij sinds 2 weken een baan heeft, waarbij hij4 keer in de week moet werken, en hiernaast het ook druk heeft met school. Eergisteren kwam hij met de mededeling dat hij wilde praten met me, en zou hiervoor naar mij toe komen. Hij zat er blijkbaar mee dat hij mij maar 1x per week kan zien en waarnaast zijn ouders en vrienden ook tijd van hem verwachten. Hij wil mij als vriendin vaker kunnen zien, dus of hij moest prioriteiten stellen door bijv een andere baan te zoeken of op een of andere manier meer tijd voor mij vrij te maken. We hebben er uiteindelijk voor gekozen om voorlopig vrienden te blijven, en wanneer hij weer open staat voor een relatie het als het op dat moment voor beide goed voelt weer wat te proberen. Ik ben hier helemaal kapot van, omdat het heel erg onverwachts kwam, en omdat ik het heel moeilijk vind om vrienden te blijven met iemand waar ik nog sterkte gevoelens voor heb.
Heeft iemand advies? Want ik wil hem niet kwijt en ik weet dat hij ook nog gevoelens voor mij heeft😓
Waarom 2 topics?
Been there, done that, got the T-shirt.
En waarom twee accounts?
Gokje: het vorige topic had ze onder haar eigen naam geopend.

TO, je hebt al een goede tip gekregen in je andere topic.
Mijn zoon is 15, bijna 16 en heeft een vriendin. Zoon is een erg volwassen jongen maar ook heel eerlijk te zijn, zijn school, voetbal, vrienden en werk zijn enorm belangrijk voor hem. Ik denk dat het verschil in leeftijd op dit moment te groot is.
Mwah, TO is 16 en vriend is 15. Da's niet een heel erg groot verschil, hoor.

Vriend van TO heeft momenteel andere prioriteiten, en dat mag. Vrienden blijven lijkt me niet verstandig, dan raak je niet los van elkaar. TO, ik snap wel dat je hem niet kwijt wil, maar je liefdesverdriet blijven verlengen door elkaar te blijven zien, is ook niet echt handig. Je blijft nu hopen dat het weer goedkomt, terwijl je vriend redelijk duidelijk heeft gezegd dat het er voor nu niet in zit. Er zit weinig anders op dan dat te accepteren. Neem desnoods even contactpauze tot de ergste pijn voorbij is, en kijk dan of er een vriendschap in zit. Dan hoef je het niet helemaal af te kappen, maar neem je wel de tijd om het te verwerken.
Sterkte!
En nog een tip: vraag in het Centraal Moderator-topic of je andere topic verwijderd kan worden ivm privacy.
Hij is nog maar een kind en moet nog onbekommerd jong kunnen zijn.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
niveasoft schreef:
28-06-2018 08:09
Mwah, TO is 16 en vriend is 15. Da's niet een heel erg groot verschil, hoor.
Ik las 17 en 15 maar zie dat TO bijna 17 is. Dan nog zeker omdat meiden sneller volwassen worden, is op deze leeftijd lastig. 15 jaar is veel te jong om serieus bezig te zijn met relaties enz.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven