Oudere mannen problemen
donderdag 28 juni 2018 om 01:55
Ben je echt zo naïef? Je bent 18, natuurlijk ben je dan interessant voor veel mannen, vooral oudere. Deze mannen vinden je in eerste instantie seksueel aantrekkelijk, dus flirten ze met je en proberen ook fysiek in je buurt te komen (aanraken, kusjes, knuffels). Maar ze weten ook wel dat ze niet te ver kunnen gaan met zo'n jong groen meisje, zeker niet in een werksituatie. Gelukkig laat het meisje (jij) veel toe.
Maar wat denk je dan? Dat ze een serieuze relatie met je willen? Dat zouden ze heel anders aanpakken.
Als je het niet aan je ouders wilt vertellen, zou ik vooral meer afstand houden, en je romantische dromen doorprikken.
Maar wat denk je dan? Dat ze een serieuze relatie met je willen? Dat zouden ze heel anders aanpakken.
Als je het niet aan je ouders wilt vertellen, zou ik vooral meer afstand houden, en je romantische dromen doorprikken.
donderdag 28 juni 2018 om 06:10
ik vind je erg naief. ik denk dat je ouders zullen schrikken als ze hier achter komen. ik zou overal mee kappen als ik jou was. straks gaat het fout en gebeuren er dingen die jij niet wil.
en je grens aangeven mag ALTIJD, ongeacht de bedoeling van de ander. als het voor jou onprettig voelt dan gaat het over jouw grens en dat mag nooit gebeuren.
Ik ben bijna 39 en mensen van 16-17 zijn in mijn ogen nog kinderen dus geen haar op mijn hoofd dat ik mij zo zou gedragen naar jou toe. zij zijn echt fout.
en je grens aangeven mag ALTIJD, ongeacht de bedoeling van de ander. als het voor jou onprettig voelt dan gaat het over jouw grens en dat mag nooit gebeuren.
Ik ben bijna 39 en mensen van 16-17 zijn in mijn ogen nog kinderen dus geen haar op mijn hoofd dat ik mij zo zou gedragen naar jou toe. zij zijn echt fout.
Don't cry, buy a bag and move on.
donderdag 28 juni 2018 om 06:57
Als je iets niet aan je ouders durft te vertellen is dat meestal omdat er iets niet klopt.
En dat is hier ook het geval.
Die kerels hoeven jou helemaal niet te appen
En jij hoeft er al helemaal niet op in te gaan.
Want hoe had je dat voor je gezien?
Als 18 jarige bakvis samen met een 30 plusser?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
donderdag 28 juni 2018 om 07:35
Je mag altijd je grens aangeven. Je grens aangeven hoeft niet met seksuele intenties van een ander te maken te hebben. Je mag je grens aangeven als iemand in enthousiasme steeds te dicht bij je komt, ook al komt dat door een ander gevoel van lichamelijke grenzen en is het helemaal niet naar bedoeld. De enige die jouw grenzen kan bewaken ben jijzelf, in de meeste gevallen, dus het is alleen maar goed als je leert die aan te geven. Dat zou ik dus maar gaan doen.
donderdag 28 juni 2018 om 08:20
De jeugd van tegenwoordig wordt steeds sneller volwassen, dus van mij zal je niet horen dat je alles aan je ouders moet vertellen of dat je naief bent. Je moet alleen wel goed nadenken. Je bent jong, je bent een makkelijke prooi, je hebt nog niet echt grenzen, daarom is het wel erg belangrijk om met beide benen op de grond te staan als je in contact staat met mannen die ouder zijn. Eerlijk is eerlijk, hoe ouder, hoe wijzer je wordt, gaan die grenzen groeien en zal je duidelijker worden dat de man veel met zn pik kan denken. Waarom zou je het je ouders vertellen? Wat is daarvan de toegevoegde waarde?
donderdag 28 juni 2018 om 08:21
Zij zegt 'als ik hem app voor iets' antwoord hij 'komt goed schatje'Summerdance schreef: ↑28-06-2018 06:57Als je iets niet aan je ouders durft te vertellen is dat meestal omdat er iets niet klopt.
Hij appt haar niet. Zij appt hem.
donderdag 28 juni 2018 om 08:26
Waarom is jouw grens 'zogenaamd'?
Die mannen vinden je aantrekkelijk en willen seks. Dat mag niet (van de wet en van de omgeving) dus ze doen stiekem en indirect, maar dat is waar hun gedrag vandaan komt. Misschien willen ze niet echt verder gaan en vinden ze de aandacht van een mooi meisje gewoon leuk, maar hoe dan ook zijn ze niet geïnteresseerd in een gelijkwaardige relatie of een puur platonische omgang.
Jij mag altijd aangeven als je iets niet prettig vindt. Als je dat moeilijk vindt om op het moment zelf te doen, kun je dat ook via de app doen (staat het gelijk zwart op wit). Je ouders vertellen lijkt mij verstandig.
Die mannen vinden je aantrekkelijk en willen seks. Dat mag niet (van de wet en van de omgeving) dus ze doen stiekem en indirect, maar dat is waar hun gedrag vandaan komt. Misschien willen ze niet echt verder gaan en vinden ze de aandacht van een mooi meisje gewoon leuk, maar hoe dan ook zijn ze niet geïnteresseerd in een gelijkwaardige relatie of een puur platonische omgang.
Jij mag altijd aangeven als je iets niet prettig vindt. Als je dat moeilijk vindt om op het moment zelf te doen, kun je dat ook via de app doen (staat het gelijk zwart op wit). Je ouders vertellen lijkt mij verstandig.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.
donderdag 28 juni 2018 om 08:34
Meesterkees schreef: ↑28-06-2018 08:22Alleen al op basis van leeftijd een veroordeling. Jij maakt er helemaal een potje van.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
donderdag 28 juni 2018 om 08:35
tis wel verboden he
donderdag 28 juni 2018 om 09:00
leeftijden van 16 en 39, dan seks is wel degelijk strafbaar
op de mond kussen (etc) valt onder ontucht met minderjarige
donderdag 28 juni 2018 om 09:09
donderdag 28 juni 2018 om 09:09
Quote : “Misschien wacht hij tot je 18 wordt, dan kan hij alles doen”
Huh ... ? Hoezo ? Kan hij alles doen ? Ben jij daar zelf niet bij ?
Je post klinkt alsof je het maar wát spannend vindt zo’n ouwe bok achter je aan. Het klinkt ook alsof je je verleiders- capaciteiten wilt testen op zo’n sneue hangplant van een vent om te kijken hoe gek je ‘m kan krijgen. (Jij apped hem) En áls je ‘m dan zover hebt, dat je dan gaat huilen bij je omgeving dat die nare man je benadert heeft. (Hulpeloos doen bij vriendinnen)
Stel je niet zo aan. Je bent er óf niet van gediend en dan laat je dat duidelijk aan die vent weten, óf je vindt het wel lekker ondeugend maar je wilt je onschuldige maagd imago niet verspelen. Als je zo’n ouwe kerel echt aantrekkelijk vindt kom er dan gewoon voor uit. Je bent bijna volwassen, gedraag je er dan ook naar. Als je 18 bent kun je je gang gaan.
Maar stop met die onaantrekkelijke spelletjes.
Huh ... ? Hoezo ? Kan hij alles doen ? Ben jij daar zelf niet bij ?
Je post klinkt alsof je het maar wát spannend vindt zo’n ouwe bok achter je aan. Het klinkt ook alsof je je verleiders- capaciteiten wilt testen op zo’n sneue hangplant van een vent om te kijken hoe gek je ‘m kan krijgen. (Jij apped hem) En áls je ‘m dan zover hebt, dat je dan gaat huilen bij je omgeving dat die nare man je benadert heeft. (Hulpeloos doen bij vriendinnen)
Stel je niet zo aan. Je bent er óf niet van gediend en dan laat je dat duidelijk aan die vent weten, óf je vindt het wel lekker ondeugend maar je wilt je onschuldige maagd imago niet verspelen. Als je zo’n ouwe kerel echt aantrekkelijk vindt kom er dan gewoon voor uit. Je bent bijna volwassen, gedraag je er dan ook naar. Als je 18 bent kun je je gang gaan.
Maar stop met die onaantrekkelijke spelletjes.
donderdag 28 juni 2018 om 09:17
ik ben TO niet, maar had als 16/17/18 jarige ook vrienden-van-mijn-ouders die avances maakten. En daar kun je behoorlijk van van slag raken.Ouwedibbes schreef: ↑28-06-2018 09:09
En natuurlijk appte ik ze niet (was ook in de oudheid). Maar toen iemand een keer een foto van mij maakte, want "ik had zo'n lekker dun blousje aan". Of een ander zijn hand op mijn blote rug legde...
Was ik daarna wel van slag. ben naar boven gelopen, in de spiegel gekeken, wat ik toch verkeerd gedaan had.
Je hebt als volwassene echt overwicht op 'kinderen' van die leeftijd. Echt lastig om mee om te gaan, als je zelf net komt kijken.
Blijkbaar werden deze mannen geil van mij, had ik echt niet door. Zag ik later pas.
donderdag 28 juni 2018 om 09:36
Los van alle reacties die hierboven staan en waar al een hoop in gezegd is,Lasagne4life, wil ik dit eraan toevoegen en wel dat:
1: Je bent nog jong , vindt alles spannend en los van dat ken je beide mannen al een tijdje en heb je dus een crush op. Oke, leuk maar jij moet zelf uitmaken tot hoever je gaat alleen onthoudt dat deze mannen wel gebruik maken van hun ervaring hoe je te 'bespelen.'
Dus zonder dat jij het doorhebt, proberen ze alle 'acties' van jou uit te laten komen, zodat ze achteraf als het misgaat zichzelf kunnen vrijpleiten met " ik deed niks..zij kwam naar mij toen elke keer."
2: Zolang..(ja en hier moet je echt opletten en dit niet laten varen) al deze mannen op geen enkele wijze hebben aangetoond dat ze serieus met je willen zijn en dan heb ik het niet over lieve woordjes van "ik houd van je...doe alles voor je...blabla" maar echt voor je gaan met daden, en dan bedoel ik dus je serieus benaderen en serieuze zaken met je bespreken en dus ook openheid inzake hun huidige relaties e.d.geven, zien zij je puur als wat ik noem een "tussenstation" op seksueel en pronkgebied. (oudere man, jong bloempje) Je zal niet de eerste zijn en ook niet de laatste, dus laat a.u.b.de veelvoorkomende gedachte van "maar hij is anders" varen want dat is de erg naïef.
3: Als een oudere man echt serieus met je wilt zijn dan handelt hij sowieso anders is mijn eigen ervaring en dat is dat hij je al als een volwassene behandeld en niet als zijn jongste verovering. Hoe? Hij betrekt je in alles, vraagt je mening en neemt je mee in zijn beslissingen over dingen die jullie samen gaan doen. Hij je af en toe verrast met dingen die hij alleen voor jou doet en waar jullie samen van kunnen genieten. Al dat vage " appen met liever woordjes = ik houd van je" of een minderjarig meisje aanraken met duidelijke seksuele bedoelingen, zou ik de volgende keer, ongeacht of je het spannend vindt, niet meer toelaten en je lichaam afwenden/weglopen van hem ongeacht of hij tegen je zegt dat hij niks slechts bedoelt of welke andere opmerking hij uit. Jij laat veel toe omdat je nieuwsgierig bent en hij maakt daar gewoon misbruik van in deze. Ik noem het ook wel iemand aan het lijntje houden. En dit soort teksten geven alleen de goedkoopheid aan van de persoon die dit al zo snel zegt en absoluut niet serieus is met jou.
1: Je bent nog jong , vindt alles spannend en los van dat ken je beide mannen al een tijdje en heb je dus een crush op. Oke, leuk maar jij moet zelf uitmaken tot hoever je gaat alleen onthoudt dat deze mannen wel gebruik maken van hun ervaring hoe je te 'bespelen.'
Dus zonder dat jij het doorhebt, proberen ze alle 'acties' van jou uit te laten komen, zodat ze achteraf als het misgaat zichzelf kunnen vrijpleiten met " ik deed niks..zij kwam naar mij toen elke keer."
2: Zolang..(ja en hier moet je echt opletten en dit niet laten varen) al deze mannen op geen enkele wijze hebben aangetoond dat ze serieus met je willen zijn en dan heb ik het niet over lieve woordjes van "ik houd van je...doe alles voor je...blabla" maar echt voor je gaan met daden, en dan bedoel ik dus je serieus benaderen en serieuze zaken met je bespreken en dus ook openheid inzake hun huidige relaties e.d.geven, zien zij je puur als wat ik noem een "tussenstation" op seksueel en pronkgebied. (oudere man, jong bloempje) Je zal niet de eerste zijn en ook niet de laatste, dus laat a.u.b.de veelvoorkomende gedachte van "maar hij is anders" varen want dat is de erg naïef.
3: Als een oudere man echt serieus met je wilt zijn dan handelt hij sowieso anders is mijn eigen ervaring en dat is dat hij je al als een volwassene behandeld en niet als zijn jongste verovering. Hoe? Hij betrekt je in alles, vraagt je mening en neemt je mee in zijn beslissingen over dingen die jullie samen gaan doen. Hij je af en toe verrast met dingen die hij alleen voor jou doet en waar jullie samen van kunnen genieten. Al dat vage " appen met liever woordjes = ik houd van je" of een minderjarig meisje aanraken met duidelijke seksuele bedoelingen, zou ik de volgende keer, ongeacht of je het spannend vindt, niet meer toelaten en je lichaam afwenden/weglopen van hem ongeacht of hij tegen je zegt dat hij niks slechts bedoelt of welke andere opmerking hij uit. Jij laat veel toe omdat je nieuwsgierig bent en hij maakt daar gewoon misbruik van in deze. Ik noem het ook wel iemand aan het lijntje houden. En dit soort teksten geven alleen de goedkoopheid aan van de persoon die dit al zo snel zegt en absoluut niet serieus is met jou.