Oudere mannen problemen

28-06-2018 01:42 202 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_371996 wijzigde dit bericht op 04-07-2018 08:23
99.94% gewijzigd
quattro35 schreef:
28-06-2018 18:56

*Gokt op Van Der Valk Hotel Akersloot*........... :O ;-D
😂😂😂
Greenlotus schreef:
28-06-2018 19:02
Waren je ouders niet verontwaardigd? Dat hij je had meegevraagd naar een hotel?

Het is namelijk echt heel erg ongepast.

Ja dat wel, maar hij zegt dingen altijd op een 'lollige' manier dus je hebt nooit het idee dat hij serieus is
quattro35 schreef:
28-06-2018 18:59

Dus al deze celebrity koppels zijn raar en onfatsoenlijk volgens jou?

https://www.harpersbazaar.com/celebrity ... fferences/

(Ze schelen tussen de 10 en de 30 jaar van elkaar)
Het gaat in dit topic over een minderjarig meisje. Behalve ranzig is het ook nog bij wet verboden en dus strafbaar.
Ouwedibbes schreef:
28-06-2018 19:08
Het gaat in dit topic over een minderjarig meisje. Behalve ranzig is het ook nog bij wet verboden en dus strafbaar.
Is het niet zo dat het vanaf 16 mag? Of kijkt men bij minderjarigen naar het enorme leeftijdsverschil?
Lasagne4life schreef:
28-06-2018 19:06
Ja dat wel, maar hij zegt dingen altijd op een 'lollige' manier dus je hebt nooit het idee dat hij serieus is
Ook grapjes daarover zijn ongepast..misschien nog wel erger omdat dat verdekt is.
Bij grapjes is er altijd een kern van waarheid die eigenlijk niet hardop gezegd kan worden.
Lasagne4life schreef:
28-06-2018 19:06
Irritant want zo sluipt hij steeds dichterbij en als je er dan iets van zegt is het "een grapje".
Je kan best zeggen dat je niet van dat soort grappen gediend bent en dat hij met zijn tengels van je af moet blijven. Uiteindelijk ben jij degene die jouw grenzen bewaakt. Met een beetje lief mee giechelen ga je het niet redden in het leven.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Jij laat het toe bij die eerste man, vond hem leuk, en bent gekwetst omdat hij een vriendin kreeg. Logisch dat je het niet aan je ouders verteld want jij hebt er een aandeel aan.
En die tweede man moet je gewoon op afstand houden. Dan zeg je gewoon 'nee' of telkens een stap van hem weg zetten als hij te dicht bij komt.

Nogmaals: je hebt er zelf ook een aandeel in meid. Ondanks dat je minderjarig bent.
Onze tijd is nu.
Greenlotus schreef:
28-06-2018 19:10
Ook grapjes daarover zijn ongepast..misschien nog wel erger omdat dat verdekt is.
Bij grapjes is er altijd een kern van waarheid die eigenlijk niet hardop gezegd kan worden.
Ja dat is inderdaad zo, zijn uitspraken zijn lastig te beoordelen
Mar-ianne schreef:
28-06-2018 19:18
Jij laat het toe bij die eerste man, vond hem leuk, en bent gekwetst omdat hij een vriendin kreeg. Logisch dat je het niet aan je ouders verteld want jij hebt er een aandeel aan.
En die tweede man moet je gewoon op afstand houden. Dan zeg je gewoon 'nee' of telkens een stap van hem weg zetten als hij te dicht bij komt.

Nogmaals: je hebt er zelf ook een aandeel in meid. Ondanks dat je minderjarig bent.
Dat klopt. Omdat ik bij de eerste situatie er een aandeel in had durfde ik het niet te vertellen. Mjjn ouders zouden mij opsluiten in mijn kamer denk en hem gewoon grillen haha.
Het moet makkelijker zijn om nee te zeggen en stop te zeggen tegen iemand die ik niet leuk vind. Maar het valt toch nog best wel tegen doordat je zo iemand al jaren kent en het onduidelijk is wat hij bedoelt
iris1969 schreef:
28-06-2018 19:09
Is het niet zo dat het vanaf 16 mag? Of kijkt men bij minderjarigen naar het enorme leeftijdsverschil?
Je bent pas meerderjarig op je 18e.
Je mag wel met een 16 jarige trouwen met toestemming van de ouders. Onder de 16 mag ook dat niet.
Ouwedibbes schreef:
28-06-2018 19:30
Je bent pas meerderjarig op je 18e.
Je mag wel met een 16 jarige trouwen met toestemming van de ouders. Onder de 16 mag ook dat niet.
Ik heb nog familie die met toestemming van de Koningin zijn getrouwd.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Mar-ianne schreef:
28-06-2018 19:18

Mee eens. TO vindt het ook maar wat spannend. Al die aandacht van die ouwe mannen.
Lasagne4life schreef:
28-06-2018 19:27
Dat klopt. Omdat ik bij de eerste situatie er een aandeel in had durfde ik het niet te vertellen. Mjjn ouders zouden mij opsluiten in mijn kamer denk en hem gewoon grillen haha.
Het moet makkelijker zijn om nee te zeggen en stop te zeggen tegen iemand die ik niet leuk vind. Maar het valt toch nog best wel tegen doordat je zo iemand al jaren kent en het onduidelijk is wat hij bedoelt
Wat snap jij er niet aan dan?

Het gaat er niet om wat hij bedoelt. Wat telt is wat jij ervaart. Wanneer jij iets ervaart wat jij niet leuk vindt dan mag je daar altijd iets van zeggen. Wat de ander bedoelt is niet van belang. Wat van belang is dat jij het niet wil...ook niet wanneer het zogenaamd grappig bedoeld is. Stel ik knijp in jouw bil en jij zegt nee niet doen....en ik zeg ga maar het is grappig....is het dan opeens wel goed?
Ouwedibbes schreef:
28-06-2018 18:27
Door een aantal reacties hier doemt het beeld op dat het redelijk normaal zou zijn dat volwassen mannen nu eenmaal op jonge meisjes geilen. Dit is echter absoluut niet het geval ! Een normale fatsoenlijke vent vindt ook dat dit niet kan. Niemand heeft zijn ogen in zijn zak, ook mannen niet van welke leeftijd dan ook, iedereen mag best vinden dat het nichtje of kennis een mooie jonge vrouw is geworden. Maar een gezonde, normale vent heeft interesse in vrouwen van zijn eigen leeftijd of enkele jaren ouder of jonger. Mannen waar hierover gesproken wordt (zelfs ooms !) sporen niet en moeten zich kapot schamen.

Wat een hoop onzin. De natuur en 3000 jaar geschiedenis spreken je tegen. Jonge mensen zijn altijd favoriet geweest bij oudere mannen.

Dus 'normaal' kan je het gerust noemen. Jouw mening lijkt een echo van abnormale religieuze regels van abnormale enge mannetjes. We hebben het hier over een 18 jarige vrouw bovendien.
iris1969 schreef:
28-06-2018 19:09
Klopt. Is in beginsel niet strafbaar.
MarkSD schreef:
28-06-2018 21:34
Wat een hoop onzin. De natuur en 3000 jaar geschiedenis spreken je tegen. Jonge mensen zijn altijd favoriet geweest bij oudere mannen.

Dus 'normaal' kan je het gerust noemen. Jouw mening lijkt een echo van abnormale religieuze regels van abnormale enge mannetjes. We hebben het hier over een 18 jarige vrouw bovendien.
Altijd weer diezelfde rotsmoes om wangedrag te rechtvaardigen.
Over onzin gesproken. We leven niet meer in het stenen tijdperk en evenmin in de middeleeuwen. We mogen toch aannemen dat de meeste mensen inmiddels wel enigzins bekend zijn met het begrip beschaving. Dat heeft niets te maken met een opgelegde kerkelijke moraal.

Het is volstrekt ongelijkwaardig en daarom alleen al fout. Het is niet voor niets bij wet verboden. Of ben jij nu relaties van volwassen mannen met minderjarige kinderen aan het propageren ? Normaal vindt je het kennelijk al. De OP gaat voor een groot deel over de ongepaste sexuele belangstelling van een 39 jarige man voor een 16 jarig meisje. Wat jij dus heel normaal vindt en waarvan jij beweert dat alle mannen hier last van hebben. Heb je enig idee hoeveel schade die “normale” mannen aan kunnen richten bij een meisje dat aan het begin staat van het ontdekken haar eigen seksualiteit ?

TO is inderdaad inmiddels bijna 18. Nog een paar weken dan mag ze zich laten bespringen door engerd nummer 2
anoniem_370937 wijzigde dit bericht op 28-06-2018 22:09
8.54% gewijzigd
Lasagne4life schreef:
Ja dat snap ik wel. Maar misschien kun je iets zeggen als 'ik vind het niet prettig als je zo dicht bij komt'

Dan zeg je niet meteen keihard nee, maar komt de boodschap wel over. Hoe hij het ook bedoeld je beschermd dan wel je grenzen. En ik las iets over een hotel? Zorg dan wel dat hij een eigen kamer voor je reserveerd.
Onze tijd is nu.
Ouwedibbes schreef:
28-06-2018 21:54
Over onzin gesproken. We leven niet meer in het stenen tijdperk en evenmin in de middeleeuwen. We mogen toch aannemen dat de meeste mensen inmiddels wel enigzins bekend zijn met het begrip beschaving. Dat heeft niets te maken met een opgelegde kerkelijke moraal.

Het is volstrekt ongelijkwaardig en daarom alleen al fout. Het is niet voor niets bij wet verboden. Of ben jij nu relaties van volwassen mannen met minderjarige kinderen aan het propageren ? Normaal vindt je het kennelijk al. De OP gaat voor een groot deel over de ongepaste sexuele belangstelling van een 39 jarige man voor een 16 jarig meisje. Wat jij dus heel normaal vindt en waarvan jij beweert dat alle mannen hier last van hebben. Heb je enig idee hoeveel schade die “normale” mannen aan kunnen richten bij een meisje dat aan het begin staat van het ontdekken haar eigen seksualiteit ?

TO is inderdaad inmiddels bijna 18. Nog een paar weken dan mag ze zich laten bespringen door engerd nummer 2
Het heeft wel degelijk te maken met de kerkelijke moraal. Al weten we allemaal dat juist de kerkelijke moraal (geef de mensen angst en schaamte) enge mannen en vrouwen de ruimte heeft gegeven voor seksueel misbruik.

In een open samenleving is er niks mis met (consensus) seks tussen mensen vanaf 16 en ouder. De wet is er niet voor niets, al zien religieuze moraalridders liever dat je pas na je 28ste seks hebt.
Lasagne4life schreef:

Wat hij bedoelt is wel duidelijk hoor......
MarkSD schreef:
28-06-2018 22:09
Het heeft wel degelijk te maken met de kerkelijke moraal. Al weten we allemaal dat juist de kerkelijke moraal (geef de mensen angst en schaamte) enge mannen en vrouwen de ruimte heeft gegeven voor seksueel misbruik.

In een open samenleving is er niks mis met (consensus) seks tussen mensen vanaf 16 en ouder. De wet is er niet voor niets, al zien religieuze moraalridders liever dat je pas na je 28ste seks hebt.
16 jarigen zijn kwetsbaar. Ze beschikken nog niet over een volledig volgroeid volwassen brein. Vandaar dat ze soms rare keuzes maken die hen achteraf geen goed doen en nadelige gevolgen kunnen hebben voor de rest van hun leven. Dat kun je toch moeilijk ontkennen. Je kunt je daarom afvragen wat die zogenaamde “consensus” waard is. Oa daarom beschermt de wet minderjarigen.

Maar het komt jou natuurlijk beter uit om dat andere standpunt te volgen. Dat maakt het nog niet juist.
MarkSD schreef:
28-06-2018 21:34

pedofilie is niet normaal. dat vindt de wet ook. de meeste mannen vallen op vrouwen van hun eigen leeftijd. de mannen die bang zijn voor vrouwen hebben de neiging om jonger te zoeken omdat ze denken dat ze die de baas zijn
Als je je op jouw leeftijd voelt aangetrokken door een vent van 40 dan heb je echt serieuze complexen. Er is niks aantrekkelijks aan een ouwe vent (getuige ook sommige comments hier uit die hoek, behoorlijk afstotelijk). Ga naar een psycholoog en pak die rare hersenkronkel van je aan.
Ouwedibbes schreef:
28-06-2018 22:37
16 jarigen zijn kwetsbaar. Ze beschikken nog niet over een volledig volgroeid volwassen brein. Vandaar dat ze soms rare keuzes maken die hen achteraf geen goed doen en nadelige gevolgen kunnen hebben voor de rest van hun leven. Dat kun je toch moeilijk ontkennen. Je kunt je daarom afvragen wat die zogenaamde “consensus” waard is. Oa daarom beschermt de wet minderjarigen.

Maar het komt jou natuurlijk beter uit om dat andere standpunt te volgen. Dat maakt het nog niet juist.
Waarom zou het mij beter uitkomen? Het is gewoon bs dat seks op je 18e schadelijk zou zijn. Zolang je het zelf wil, is het helemaal prima. Op je 16e ook trouwens. Welke schade heb je van seks (uitgaande van condoomgebruik)? Gewoon niks.

Heeft niets met hersenen te maken. Het is een deel van de samenleving dat een taboe wil creëren. Mannelijke breinen zijn nog later volgroeid. Moeten we daarom alle jongens maar verbieden te neuken/werken/reizen/... voor hun 23ste?

Beter leef je je leven.
S-Meds schreef:
28-06-2018 22:37
pedofilie is niet normaal. dat vindt de wet ook. de meeste mannen vallen op vrouwen van hun eigen leeftijd. de mannen die bang zijn voor vrouwen hebben de neiging om jonger te zoeken omdat ze denken dat ze die de baas zijn
Ik las laatst dat iets van 5% van de mensen pedofiele gevoelens heeft. En ergens tussen de 3 en 10% homoseksuele gevoelens.
Zijn homo's normaal? Voor de wet in elk geval wel.

Wat 'normaal' is, is de smaak van de dag.

https://www.ad.nl/wetenschap/1-op-20-ma ... ~a7aaf098/

http://www.vrijeliefde.nl/identiteit/ho ... iteit.html

Jonger is aantrekkelijker want vruchtbaarder, mooier en minder zuur. Vrouwen hebben vaak een jaloezie naar jongere vrouwen toe, terwijl dit bij mannen onderling niet bestaat. Dat komt omdat vrouwen bang zijn voor jongere concurrenten. Die hebben een jonger en mooier lichaam te bieden, terwijl de oude mannen juist vaak meer te bieden heeft wat vrouwen zoeken (stabiliteit, spullen, advies) dan hun jongere concurrenten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven