Oudere mannen problemen

28-06-2018 01:42 202 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_371996 wijzigde dit bericht op 04-07-2018 08:23
99.94% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik snap best dat je in de war raakt als je overvallen wordt door te intiem gedrag.

Maar je gaat zelf ook flink de grenzen over. Doorgaans hebben pubers helemaal geen zin in contact met vrienden van hun ouders. Die moeten hooguit even hun neus laten zien bij een verplichting. En dan gaan ze lekker hun eigen gang met het sociale leven dat ze zelf hebben opgebouwd. Jij kiest ervoor om los van je ouders contact te hebben met hun vrienden. Daarmee open je zelf deuren. Waarom app jij die man? En waarom heb je een jaarlijks uitje met een zakenrelatie van je ouders?

Misschien voel je jezelf 'volwassen' tussen deze mensen, maar dat ben je juist niet! Ik kan echt niet begrijpen waarom je je sociale contacten zoekt in de kringen van je ouders. Hoog tijd om eens los te komen van thuis en je eigen, zelfstandig gang te gaan.
blijf weg bij die pedofielen
lilalinda schreef:
28-06-2018 09:00
leeftijden van 16 en 39, dan seks is wel degelijk strafbaar
op de mond kussen (etc) valt onder ontucht met minderjarige
nee niet met instemming. 16 is de grens. Maar normaal is het zeker niet
Alle reacties Link kopieren
Wat vind je er zelf van? Voel je je ongemakkelijk of vind je het juist wel spannend, vleiend, opwindend?
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
28-06-2018 10:14
blijf weg bij die pedofielen
Efebofielen.
Alle reacties Link kopieren
Hadewychh schreef:
28-06-2018 04:05
Waarom app jij die man?
Die 2e gozer app ik alleen zakelijk. Ik moet hem dingen doorgeven voor bestellingen etc. Ik app niks 'lieflijks' als eerste.. Dat krijg ik van hem altijd terug.

Die 1e gozer die appte mij als eerste.. maar in die tijd vond ik hem leuk en liet ik het toe. De 2e man die ik zakelijk nodig heb voor dingen, (kan ik niet ontwijken aangezien ik in het familie bedrijf zit) vind ik niét leuk en weet dus niet hoe ik daarmee om moet gaan.
Soms denk ik namelijk wel eens dat het 'normaal' is omdat ik ze beide al langer ken maar de twijfel is toegeslagen
Alle reacties Link kopieren
zoetjerminder schreef:
28-06-2018 10:20
Wat vind je er zelf van? Voel je je ongemakkelijk of vind je het juist wel spannend, vleiend, opwindend?
Ik weet eigenlijk niet wat ik ervan moet vinden, tuurlijk is het leuk als iemand 'weg van je is' maar ik weet niet hoe ik er mee om moet gaan want ik vind het niet spannend ofzo
Lasagne4life schreef:
28-06-2018 10:43
Die 2e gozer app ik alleen zakelijk. Ik moet hem dingen doorgeven voor bestellingen etc. Ik app niks 'lieflijks' als eerste.. Dat krijg ik van hem altijd terug.

Die 1e gozer die appte mij als eerste.. maar in die tijd vond ik hem leuk en liet ik het toe. De 2e man die ik zakelijk nodig heb voor dingen, (kan ik niet ontwijken aangezien ik in het familie bedrijf zit) vind ik niét leuk en weet dus niet hoe ik daarmee om moet gaan.
Soms denk ik namelijk wel eens dat het 'normaal' is omdat ik ze beide al langer ken maar de twijfel is toegeslagen
Het komt op mij niet als normaal over gezien het enorme leeftijdsverschil, maar het gaat er mij vooral om dat jij het niet prettig vindt.

Je kunt er best iets heel daadkrachtig van zeggen hoor en dan krijg je waarschijnlijk terug dat het een grapje is en dat je niet zo gevoelig moet zijn of dat je het hoog in de bol hebt, maar dan is de boodschap wel overgekomen.

Leer netjes, emotieloos en duidelijk je grenzen te stellen, want daar heb je je hele leven profijt van.
Lasagne4life schreef:
28-06-2018 10:45
Ik weet eigenlijk niet wat ik ervan moet vinden, tuurlijk is het leuk als iemand 'weg van je is' maar ik weet niet hoe ik er mee om moet gaan want ik vind het niet spannend ofzo
Een oude vent die bij een jong blaadje in het gevlij wil komen is imo niet weg van je, maar is geil of voedt zijn ego door zich weer jong en begeerlijk te voelen.
Alle reacties Link kopieren
Meesterkees schreef:
28-06-2018 08:20
De jeugd van tegenwoordig wordt steeds sneller volwassen, dus van mij zal je niet horen dat je alles aan je ouders moet vertellen of dat je naief bent. Je moet alleen wel goed nadenken. Je bent jong, je bent een makkelijke prooi, je hebt nog niet echt grenzen, daarom is het wel erg belangrijk om met beide benen op de grond te staan als je in contact staat met mannen die ouder zijn. Eerlijk is eerlijk, hoe ouder, hoe wijzer je wordt, gaan die grenzen groeien en zal je duidelijker worden dat de man veel met zn pik kan denken. Waarom zou je het je ouders vertellen? Wat is daarvan de toegevoegde waarde?
[/url]

Er is niet echt een toegevoegde waarde om het mijn ouders te vertellen, maar om me heen hoor ik zo veel verschillende dingen: je moet het wel vertellen je moet het niet vertellen dat ik het niet meer weet. Ik wil ook niet dat zij problemen krijgen want dat word het voor altijd awkward en dat wil je niet als je elkaar zakelijk gezien nog nodig hebt.
Alle reacties Link kopieren
Lasagne4life schreef:
28-06-2018 10:45
Ik weet eigenlijk niet wat ik ervan moet vinden, tuurlijk is het leuk als iemand 'weg van je is' maar ik weet niet hoe ik er mee om moet gaan want ik vind het niet spannend ofzo
Zakelijk blijven en duidelijk aangeven wat je grenzen zijn. Bij de eerste vond je het wel leuk zo te lezen en bij nummer 2 niet. Dan zou ik nergens op ingaan wat jouw grenzen overschrijdt. Als je perse moet appen dan alleen heel kort en zakelijk. Gaat het echt te ver dan zou ik mijn ouders inlichten (denk dan aan dingen als aan je zitten of echte sexuele toespelingen maken waar jij niet van gediend bent).

Kan je trouwens niet mailen ipv appen met een algemeen zakelijk account? Dat legt al een grotere barrière op.
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
Lasagne4life schreef:
28-06-2018 10:43
Die 2e gozer app ik alleen zakelijk. Ik moet hem dingen doorgeven voor bestellingen etc. Ik app niks 'lieflijks' als eerste.. Dat krijg ik van hem altijd terug.

Die 1e gozer die appte mij als eerste.. maar in die tijd vond ik hem leuk en liet ik het toe. De 2e man die ik zakelijk nodig heb voor dingen, (kan ik niet ontwijken aangezien ik in het familie bedrijf zit) vind ik niét leuk en weet dus niet hoe ik daarmee om moet gaan.
Soms denk ik namelijk wel eens dat het 'normaal' is omdat ik ze beide al langer ken maar de twijfel is toegeslagen
stel je eigen grenzen. Geef bij meneer 2 aan, dat je liever hebt, dat hij je geen schatje noemt
Lasagne4life schreef:
28-06-2018 10:51


Er is niet echt een toegevoegde waarde om het mijn ouders te vertellen, maar om me heen hoor ik zo veel verschillende dingen: je moet het wel vertellen je moet het niet vertellen dat ik het niet meer weet. Ik wil ook niet dat zij problemen krijgen want dat word het voor altijd awkward en dat wil je niet als je elkaar zakelijk gezien nog nodig hebt.
Je moet zelf weten of je het je ouders wilt vertellen, maar ik denk dat ze het wel willen weten.

Het is niet jouw probleem als het awkward wordt, want dat heeft hij zelf veroorzaakt met zijn gedrag, dus dat is zijn eigen keuze geweest.
lilalinda schreef:
28-06-2018 08:35
tis wel verboden he
Wat is verboden? Een relatie/seks? Ja. Een 16/17 jarig meisje een schat noemen, nee. Als je dit verhaal zwart/wit leest kun je niet met zekerheid vaststellen dat deze mannen uit zijn of waren op seks. In dat geval mag je er ook niet vanuit gaan. Het is te makkelijk.
Alle reacties Link kopieren
zoetjerminder schreef:
28-06-2018 10:52
Zakelijk blijven en duidelijk aangeven wat je grenzen zijn. Bij de eerste vond je het wel leuk zo te lezen en bij nummer 2 niet. Dan zou ik nergens op ingaan wat jouw grenzen overschrijdt. Als je perse moet appen dan alleen heel kort en zakelijk. Gaat het echt te ver dan zou ik mijn ouders inlichten (denk dan aan dingen als aan je zitten of echte sexuele toespelingen maken waar jij niet van gediend bent).

Kan je trouwens niet mailen ipv appen met een algemeen zakelijk account? Dat legt al een grotere barrière op.
Dit.
Via de app aangeven dat je het contact zakelijk wilt houden, en dus voortaan via de mail wilt laten lopen. En niet meer reageren op appjes en blokkeren.
De toekomst is niet meer wat het was
Ik heb ook een ambivalent gevoel bij jouw topic.

Door de regels heen lees ik dat je wel van oudere mannen valt. Niet perse op nr. 2, maar ook daar ben je niet echt heel duidelijk over. Hij doet ook helemaal niks raars of verkeerd. Als je de toon in de communicatie te amicaal vindt, of dat hij te dicht op je staat, kun je dat natuurlijk heel simpel gewoon aangeven.

Een algemeen zakelijk mailadres of nr. is inderdaad ook een optie als je het heel vervelend vindt. Een adres of nr. dat je ouders ook lezen.

En ja, de meeste mannen vinden vrouwen vanaf een jaar of 16 interessant. Is altijd al zo geweest, iets met natuur, zachte huidjes en geslachtsrijpheid geloof ik.

Maar het is alleen aan jou om daar iets mee te doen, of niet. Je bent 18, en dus geen kind meer.

Jaja, het wordt weer zomer
https://youtu.be/G1ZQeswiZNQ?t=1m11s
anoniem_357224 wijzigde dit bericht op 28-06-2018 11:14
1.53% gewijzigd
Meesterkees schreef:
28-06-2018 11:03
Wat is verboden? Een relatie/seks? Ja. Een 16/17 jarig meisje een schat noemen, nee. Als je dit verhaal zwart/wit leest kun je niet met zekerheid vaststellen dat deze mannen uit zijn of waren op seks. In dat geval mag je er ook niet vanuit gaan. Het is te makkelijk.
Ze zullen het denk ik niet afslaan, maar nu is het imo gewoon vooral (eigen)geilerij.
Alle reacties Link kopieren
Meesterkees schreef:
28-06-2018 11:03
Wat is verboden? Een relatie/seks? Ja. Een 16/17 jarig meisje een schat noemen, nee. Als je dit verhaal zwart/wit leest kun je niet met zekerheid vaststellen dat deze mannen uit zijn of waren op seks. In dat geval mag je er ook niet vanuit gaan. Het is te makkelijk.
Aanraken en kussen op de mond geven, waar was hij dan wel op uit?

Nummer twee doet klef en zegt tegen haar lekkerding(zakelijk ook super professional)pakt haar vast en staarde diep in haar ogen, ja dat doe ik ook bij iedereen :|

Wat ik mij afvraag TO, je zegt man nummer één leuk gevonden te hebben, alleen kende je hem al vanaf we je tiende levensjaar.
Zou het mogelijk kunnen zijn dat hij zaadjes heeft lopen planten (groomen) zodat je met de tijd dacht dat het normaal was en leuk?
Lasagne4life schreef:
28-06-2018 10:51
[/url]

Er is niet echt een toegevoegde waarde om het mijn ouders te vertellen, maar om me heen hoor ik zo veel verschillende dingen: je moet het wel vertellen je moet het niet vertellen dat ik het niet meer weet. Ik wil ook niet dat zij problemen krijgen want dat word het voor altijd awkward en dat wil je niet als je elkaar zakelijk gezien nog nodig hebt.
Als je kijkt naar de (in mijn ogen overdreven) reacties hier, kun je dus stellen dat er een kans aanwezig is dat je ouders dat ook zullen doen. Wel wil ik benadrukken dat enige (seksueel getinte) acties (en/of misbruik) van deze mannen strafbaar zijn en je er ook niet voor hoeft terug te deinzen om dat tegen je ouders te vertellen. Zeker als je het hebt over een zakelijke relatie is het bijzonder ongepast (!) om je zo te gedragen tegenover de minderjarige dochter van de baas van het bedrijf waar je zaken mee doet. Geef duidelijk je grenzen aan als je dat nodig acht, anders zou ik het lekker zo laten.
Alle reacties Link kopieren
MarkSD schreef:
28-06-2018 11:09
Ik heb ook een ambivalent gevoel bij jouw topic.

Door de regels heen lees ik dat je wel van oudere mannen valt. Niet perse op nr. 2, maar ook daar ben je niet echt heel duidelijk over. Hij doet ook helemaal niks raars of verkeerd. Als je de toon in de communicatie te amicaal vindt, of dat hij te dicht op je staat, kun je dat natuurlijk heel simpel gewoon aangeven.

Een algemeen zakelijk mailadres of nr. is inderdaad ook een optie als je het heel vervelend vindt. Een adres of nr. dat je ouders ook lezen.

En ja, de meeste mannen vinden vrouwen vanaf een jaar of 16 interessant. Is altijd al zo geweest, iets met natuur, zachte huidjes en geslachtsrijpheid geloof ik.

Maar het is alleen aan jou om daar iets mee te doen, of niet. Je bent 18, en dus geen kind meer.

Jaja, het wordt weer zomer
https://youtu.be/G1ZQeswiZNQ?t=1m11s
Het wordt weer zomer 😂 ik ga stuk
Meesterkees schreef:
28-06-2018 11:16
Als je kijkt naar de (in mijn ogen overdreven) reacties hier, kun je dus stellen dat er een kans aanwezig is dat je ouders dat ook zullen doen. Wel wil ik benadrukken dat enige (seksueel getinte) acties (en/of misbruik) van deze mannen strafbaar zijn en je er ook niet voor hoeft terug te deinzen om dat tegen je ouders te vertellen. Zeker als je het hebt over een zakelijke relatie is het bijzonder ongepast (!) om je zo te gedragen tegenover de minderjarige dochter van de baas van het bedrijf waar je zaken mee doet. Geef duidelijk je grenzen aan als je dat nodig acht, anders zou ik het lekker zo laten.
Ik vind je laatste zin nogal vreemd, want als je het zo ongepast vindt waarom zou ze het er dan bij laten? Dan moet ze het toch juist aan haar ouders vertellen?

Zij weten nu niet dat er een ouwe geile bok irritant achter hun dochter aan zit.
Kristallenbolletje schreef:
28-06-2018 11:10
Aanraken en kussen op de mond geven, waar was hij dan wel op uit?

Nummer twee doet klef en zegt tegen haar lekkerding(zakelijk ook super professional)pakt haar vast en staarde diep in haar ogen, ja dat doe ik ook bij iedereen :|

Wat ik mij afvraag TO, je zegt man nummer één leuk gevonden te hebben, alleen kende je hem al vanaf we je tiende levensjaar.
Zou het mogelijk kunnen zijn dat hij zaadjes heeft lopen planten (groomen) zodat je met de tijd dacht dat het normaal was en leuk?
Nou zie ik mezelf niet iemand gauw op de mond kussen in zo’n situatie, maar ik ben ook meer van lichamelijk contact en woorden als schat en lieverd. Niet perse iets mis mee. Bovendien geeft topicstarter ook niet aan dat zij zich er perse ongemakkelijk bij heeft gevoeld. Zoals ze eerder aan heeft gegeven valt ze op oudere mannen.
Alle reacties Link kopieren
Kristallenbolletje schreef:
28-06-2018 11:10
Aanraken en kussen op de mond geven, waar was hij dan wel op uit?

Nummer twee doet klef en zegt tegen haar lekkerding(zakelijk ook super professional)pakt haar vast en staarde diep in haar ogen, ja dat doe ik ook bij iedereen :|

Wat ik mij afvraag TO, je zegt man nummer één leuk gevonden te hebben, alleen kende je hem al vanaf we je tiende levensjaar.
Zou het mogelijk kunnen zijn dat hij zaadjes heeft lopen planten (groomen) zodat je met de tijd dacht dat het normaal was en leuk?
Dat zou kunnen, het is natuurlijk wel opgebouwd. Eerst kleine aanrakingen tot zoenen op mijn mond.
Daarom hem ik wss nu ook moeite met die 2e gozer omdat ik niet weet wat zijn intentie is.
Lasagne4life schreef:
28-06-2018 11:28
Dat zou kunnen, het is natuurlijk wel opgebouwd. Eerst kleine aanrakingen tot zoenen op mijn mond.
Daarom hem ik wss nu ook moeite met die 2e gozer omdat ik niet weet wat zijn intentie is.
Vervelend voor je dat je zo in twijfel bent. Een volwassen man hoort beter te weten.
Alle reacties Link kopieren
Meesterkees schreef:
28-06-2018 11:24
Nou zie ik mezelf niet iemand gauw op de mond kussen in zo’n situatie, maar ik ben ook meer van lichamelijk contact en woorden als schat en lieverd. Niet perse iets mis mee. Bovendien geeft topicstarter ook niet aan dat zij zich er perse ongemakkelijk bij heeft gevoeld. Zoals ze eerder aan heeft gegeven valt ze op oudere mannen.
Ik val indd op wat oudere mannen, ik vind die 2e man niet leuk. Het is ook niet zo dat ik me meteen ongemakkelijk voel als hij schatje zegt bijv. omdat ik weet dat meer mannen dat doen. Ik vind het alleen raar dat hij zo dichtbij komt. Dan vraag ik me altijd af waarom hij dat doet. Ik loop meestal maar een beetje awkward de andere kant op en hij loopt vanzelf mee als we aan het praten zijn. Vandeweek nog gebeurde dit. Ik liep de andere kant op en toen legde hij zijn hand op mijn schouder terwijl we naar binnen liepen.
Geen idee waarom hij dat doet maar ik wil er niet meteen vanuit gaan dat zo iemand er iets raars mee bedoelt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven