Tips zonvakantie in September

28-06-2018 14:43 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen!

Ik ben opzoek naar een zonnige strand bestemming in Europa in de maand september.

De laatste jaren zijn mijn vriend en ik naar verschillende eilanden in Griekenland geweest, nu vinden wij het tijd om een keer ergens anders heen te gaan maar we weten niet zo goed waar.

De volgende dingen vinden wij belangrijk:
- zon, zee, strand
- lekkere betaalbare restaurants
- levendige plaats maar absoluut geen friet van piet gehalte of veel jongeren maar wel leuke barretjes en terrasjes
- cultuur en sfeer (wij houden niet van plaatsen met veel hoogbouw waar de cultuur door de grote getale toeristen is verdwenen)

Wie o wie heeft de gouden tip?

Alvast bedankt!

Groetjes
Portugal. Zelf in Sintra gezeten (in de bergen bij ontzettend gave paleizen) maar binnen 'n kwartier ben je met je huurauto wel bij een rustig strand. En tevens ben je in 'n goed half uur met de trein in Lissabon.
Ik zou ook zeggen Portugal. In september wellicht de Algarve. Albuifera is friet-van-pietig maar daarbuiten zat leuks.
Canarische eilanden, madeira(wel een beetje geluk hebben met het weer maar nooit echt koud), sicilie, sardienie
Vergeef me dat ik schreeuw wat ik niet weet en dat ik zwijg over wat helder is, dat ik nooit zeg wat ik bedoel en dingen roep die ik niet voel.
Ibiza of Mallorca.
Een Kroatisch eiland misschien? Hvar town heeft nog genoeg vertier, of Korcula (Vela Luka) bijvoorbeeld.
Bulgarije en dan naar Golden Sands (NIET naar Sunny Beach!).
malta?
Sicilië!
Dit was precies mijn vraag maar dan in het hoogseizoen.
Sicilie en Sardinia vielen af op grond van de prijzen voor huurauto's.
Het is mallorca geworden, ik ga zien of het een goede keus is. Leek mij leuker dan portugal.
Ik heb het vliegaanbod vanaf het regionale vliegveld als uitgangspunt genomen, misschien voor jou ook een idee.
Griekenland, Rhodos, Kreta etc.
Super gezellig en heerlijk weer.
Flashy schreef:
28-06-2018 16:00
Griekenland, Rhodos, Kreta etc.
Super gezellig en heerlijk weer.
TO zegt: "De laatste jaren zijn mijn vriend en ik naar verschillende eilanden in Griekenland geweest, nu vinden wij het tijd om een keer ergens anders heen te gaan maar we weten niet zo goed waar."

;-D
SanPellegrino schreef:
28-06-2018 15:46
Sicilië!
Je bent me voor! Echt een aanrader voor de september maand.

Ook prima te doen met openbaar vervoer. Ik ga vaak met de bus van stad naar stad, of in de omgeving van de grotere steden. Alleen tijdens de lunch rijdt er niks, daar moet je wel rekening mee houden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven