Tips zonvakantie in September
donderdag 28 juni 2018 om 14:43
Hallo iedereen!
Ik ben opzoek naar een zonnige strand bestemming in Europa in de maand september.
De laatste jaren zijn mijn vriend en ik naar verschillende eilanden in Griekenland geweest, nu vinden wij het tijd om een keer ergens anders heen te gaan maar we weten niet zo goed waar.
De volgende dingen vinden wij belangrijk:
- zon, zee, strand
- lekkere betaalbare restaurants
- levendige plaats maar absoluut geen friet van piet gehalte of veel jongeren maar wel leuke barretjes en terrasjes
- cultuur en sfeer (wij houden niet van plaatsen met veel hoogbouw waar de cultuur door de grote getale toeristen is verdwenen)
Wie o wie heeft de gouden tip?
Alvast bedankt!
Groetjes
Ik ben opzoek naar een zonnige strand bestemming in Europa in de maand september.
De laatste jaren zijn mijn vriend en ik naar verschillende eilanden in Griekenland geweest, nu vinden wij het tijd om een keer ergens anders heen te gaan maar we weten niet zo goed waar.
De volgende dingen vinden wij belangrijk:
- zon, zee, strand
- lekkere betaalbare restaurants
- levendige plaats maar absoluut geen friet van piet gehalte of veel jongeren maar wel leuke barretjes en terrasjes
- cultuur en sfeer (wij houden niet van plaatsen met veel hoogbouw waar de cultuur door de grote getale toeristen is verdwenen)
Wie o wie heeft de gouden tip?
Alvast bedankt!
Groetjes
donderdag 28 juni 2018 om 15:18
donderdag 28 juni 2018 om 15:50
Dit was precies mijn vraag maar dan in het hoogseizoen.
Sicilie en Sardinia vielen af op grond van de prijzen voor huurauto's.
Het is mallorca geworden, ik ga zien of het een goede keus is. Leek mij leuker dan portugal.
Ik heb het vliegaanbod vanaf het regionale vliegveld als uitgangspunt genomen, misschien voor jou ook een idee.
Sicilie en Sardinia vielen af op grond van de prijzen voor huurauto's.
Het is mallorca geworden, ik ga zien of het een goede keus is. Leek mij leuker dan portugal.
Ik heb het vliegaanbod vanaf het regionale vliegveld als uitgangspunt genomen, misschien voor jou ook een idee.
donderdag 28 juni 2018 om 16:16
donderdag 28 juni 2018 om 16:39
Je bent me voor! Echt een aanrader voor de september maand.
Ook prima te doen met openbaar vervoer. Ik ga vaak met de bus van stad naar stad, of in de omgeving van de grotere steden. Alleen tijdens de lunch rijdt er niks, daar moet je wel rekening mee houden.